گزارش رسمی 'رسوایی' انگلستان 'به طور فعال اجتناب شود' کاوش نقش روسیه در مبارزه با تروریسم در اروپا

لندن—بریتانیا دولت محافظه کار هرگز زحمت برای پیدا کردن که آیا مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم تحت تاثیر قر

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

لندن—بریتانیا دولت محافظه کار هرگز زحمت برای پیدا کردن که آیا مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم تحت تاثیر قرار بود توسط کرملین با توجه به یک داغدار گزارش مجلس با هوش و کمیته امنیت.

فوق العاده ای پیدا شد در قلب یک گزارش که بوریس جانسون بارها و بارها به دنبال به تاخیر انداختن—با وجود آن در حال آماده شدن برای انتشار در نه ماه پیش.

Kevan جونز کارگری و عضو این کمیته گفت: آن را یک "رسوایی" که شماره 10 بود هرگز دستور بریتانیا گسترده سازمان های اطلاعاتی به نگاه به ایمنی از انتخابات با وجود دیدن شواهدی از دخالت در سال 2014 اسکاتلند در انتخابات و نشت دموکراتیک ایمیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2016.

"خشم نیست که وجود دارد, دخالت, خشم این است که هیچ کس می خواستم به می دانم که اگر وجود داشت, دخالت," جونز گفت.

اعضای این کمیته به نام شماره 10 برای راه اندازی یک تحقیق کامل به دخالت در مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم.

"سوال این است: چه کسی است که حفاظت از انگلیسی عمومی از دخالت در روند دموکراتیک? و در یک کلام ما در بر داشت هیچ کس است" او گفت:. "این نیاز به گریبانگیر در حال حاضر."

هوش و کمیته امنیت قدرتمند در بدن مسئول نظارت بر امنیت و سازمان های اطلاعاتی از جمله MI6, MI5 و اطلاعات نظامی. زمانی که اعضای خواسته برای همه چیز آنها می دانستند در مورد روسیه دخالت آنها شوکه شده بودند برای پیدا کردن که تقریبا هیچ چیز تا به حال جمع شده اند.

"ما به دنبال ایجاد که آیا اطلاعاتی و امنیتی است که پشتیبانی و یا ساخته شده است در این مطالعات. در پاسخ به درخواست ما برای نوشته شواهد در ابتدا از پرس و جو MI5 در ابتدا ارائه شده فقط شش خط از متن. آن را اظهار داشت که [REDACTED]."

با وجود آن که مجاز به تکرار آنچه MI5 داخلی سازمان اطلاعات بود گفت: این کمیته روشن ساخته است که آنها نا امید شدند با پاسخ. "اختصار تنها به ما دوباره نشان دهنده احتیاط شدید در میان هوش و سازمان های امنیتی در این فکر است که آنها ممکن است هر گونه نقش در رابطه با انگلستان را از فرایندهای دموکراتیک و به ویژه به عنوان ستیز به عنوان اتحادیه اروپا همه پرسی."

استوارت Hosie یک عضو کمیته از حزب ملی اسکاتلند گفت: "وجود دارد با این حال حدس و گمان بوده است که این گزارش قرار بود به فاش هر که روسیه تا به حال دخالت در یا به دنبال نفوذ در این همه پرسی است. در این کمیته را مشاهده و آن را بدتر از آن. این گزارش نشان می دهد که هیچ کس در دولت می دانست که اگر روسیه تا به حال دخالت در یا به دنبال نفوذ رفراندوم چرا که آنها نمی خواهند بدانند. دولت انگلیس به طور فعال اجتناب شود به دنبال شواهدی وجود دارد که روسیه دخالت. به ما گفته شد که آنها دیده نمی شود هر گونه شواهد اما که آن را بی معنی است اگر آنها تا به حال برای هر نگاه."

"عمومی اجازه داده شد برای رفتن به این که انتخابات بدون دانستن است که دولت تا به حال نه به دنبال بررسی اینکه آیا خصمانه متحده شده بود دخالت در انگلستان به فرآیندهای دموکراتیک و پیدا کنم که تکان دهنده است."

روسیه گزارش بیشتر بود گردآوری شده توسط اطلاعاتی و امنیتی و کمیته های 2017 و آن را به پایان رسید و آماده برای انتشار نه ماه پیش. اما حاکم محافظه کار و حزب حاضر به انتشار آن قبل از ماه دسامبر انتخابات باعث گمانه زنی های گسترده که محتویات آن می تواند مضر به جانسون ،

دولت مقصر بیشتر نگه یو پی اس در این سال در تاخیر در بازسازی این کمیته است که به طور سنتی به ریاست یک سیاستمدار با تجربه در کار با سازمان های اطلاعاتی.

"دلایل قرار داده تا برای تاخیر به سادگی درست نیست گفت:" جونز.

شماره 10 سعی کردم به نصب وفادار به عنوان یک دست نشانده رئیس, اما این شکست خورده بود این هفته پس از یک محافظه کار مستقل خط توطئه با مخالفت قانونگذاران را به کنترل کمیته.

اولین چیزی که رئیس جدید به من اعلام کند که وجود خواهد داشت بدون تاخیر بیشتر و روسیه گزارش خواهد بود ساخته شده قبل از مجلس وارد تعطیلات تابستانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب