خدا گفت: 'نا امن' ستاره ایوان Orji به انجام کمدی. در حال حاضر او برای اولین بار ایستاده خاص است.

Wمرغ ما در ارتباط با ایوان Orji به بحث در مورد نقش خود به عنوان مولی در HBO را ناامن و اولین ساعت های طولانی ا

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Wمرغ ما در ارتباط با ایوان Orji به بحث در مورد نقش خود به عنوان مولی در HBO را ناامن و اولین ساعت های طولانی ایستاده, ویژه , مامان من از آن ساخته شده!, پخش شنبه شب در کابل شبکه, آن را دو روز پس از جورج فلوید کشته شده بود توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس.

مصاحبه در هفته های اخیر در حال حاضر شروع شده است با بی دست و پا تعارفات بدهکار به خاموش کردن و این اضافه شده یکی دیگر از لایه.

"من انجام شد OK و سپس حوادث چند روز آمد در مورد" او گفت:. "حتی در وسط یک جهانی همه گیر نوعی سیاه و سفید مردان و زنان هستند که کشته شده است. مانند کپی کپی. ما حتی اجازه خارج است. مانند خارج بسته است و در عین حال به نحوی ما هنوز هم در حال ذبح."

Orji حساب توییتر در روزهای اخیر بوده است که مانند بسیاری از, سیاه, افراد مشهور, یک جریان ثابت از پیام های از خشم و پشتیبانی اطلاعات و ویدئوها از معترضان و نمونه هایی از خشونت های پلیس برخی از خود ارسال و برخی را بازتوییت کرد از حساب های دیگر.

پنج روز است که نا امنی در پخش قسمت جدید—و Orji همراه با بازیگران و تیم خلاق به طور معمول زندگی می کنند-صدای جیر جیر پخش با بینندگان—اعتراضات خروشان در سراسر کشور است. رسمی ناامن حساب رسانه های اجتماعی به دنبال سرب از سری co-star و نویسنده ناتاشا راسول و ارسال یک پیام به نشان می دهد طرفداران که Orji مشترک در حساب خود ،

"هر چند در خیابان های لس آنجلس امروز نگاه بسیار متفاوت از آنچه که شما در امشب قسمت—و اگر این احساس در کلمات ناتاشا, راسول, "lowkey تن-ناشنوا" به ترویج یک تلویزیون نشان می دهد هنگامی که وجود دارد بسیار جمعی رنج می برند—ما امیدواریم که این جشن از زندگی و جامعه می تواند برخی از آرامش به کسی صدمه زدن و یا نیاز به یک خنده."

"سیاه و سفید زندگی, زیبا, سیاه زندگی پیچیده هستند و زندگی موضوع" پیام خود ادامه داد. "ما نمی خواهد در اینجا بدون شما و در حال حاضر ما می خواهم عشق را به وجود داشته باشد برای شما."

که همان روح آن را در یک زمان حیاتی برای گفتن Orji داستان خود را به عنوان او تبدیل می شود و در اکثر پیچیده صحبت در مورد کار و در عین حال به عنوان مولی در نا امنی و برای اولین بار او اولین شوی ویژه.

مامان من از آن ساخته شده! است بخش مستند و بخش های کمدی, مجموعه, نامه ای عاشقانه به تربیت به عنوان نسل اول نیجریه-آمریکایی است. فیلم از اولین سفر او به لاگوس از هالیوود برک آوت است که آمیخته با ایستاده در مورد تجربه منحصر به فرد و حد عالی رساندن یک هویت از دو فرهنگ متفاوت: محافظه کار نیجریه یک پدر و مادر او القا و پیشرفته تر در مریلند در حومه واشنگتن دی سی که در آن او بزرگ شده.

(در میان بزرگترین خط خنده, برای مثال, می آید زمانی که او در مورد اختلاف بین جامعه محلی را در اپرا لعن و مهارت های خود را خانواده خود را. "نیجریه, ما نمی نفرین مردم ، ما قرار داده لعنت بر مردم است.")

Orji روشن حس شوخ طبعی مواد منفجره سبک از تحویل و عدم فیلتر وقتی که می آید به بحث در مورد زندگی خود را در شیوه ای از TMI یا crudeness برخی به انتظار در کمدی اما در باز بودن در مورد هویت او ایمان و اخلاق.

این همه بر روی صفحه نمایش به عنوان ما صحبت در مورد آینده به خود او احساسات خود را در مورد مولی را buzzy ناامن داستان غیر معمول مسیر او از مشتاق دانشجوی پزشکی بودن قادر به اعلام, "مامان من از آن ساخته شده" در هالیوود است.

مامان من از آن ساخته شده! آغاز می شود با فیلم Kennedy در نیجریه که فیلم برداری شده بود در ماه ژانویه است. "هنگامی که شما ببینید مردم ما همیشه شادی" او می گوید. "این است که زیبا هرج و مرج است."

حق دور ما معرفی به پدر و مادر لولو Celine Chinyere Orji و رئیس Michael Chukwuma Orji. "بسیاری از جوک ها در مورد خانه و چه در خانه به معنی به من," او می گوید: در روایت او به عنوان cozies بعدی به آنها را بر روی یک نیمکت تزئین شده با یک پرتاب بالش تحمل او headshot.

تاپیک نامطلوب سر و صدا-برش و ما در حال تماشای Orji را وارد کنید و در مرحله در هوارد تئاتر در سی نزدیکی دانشگاه هاوارد بیمارستان که در آن او و مادرش مشغول به کار به عنوان یک پرستار برای 27 سال است. در تضاد کامل با سالم به خانه تصویری در لاگوس چراغ بارق فلش به وافغان شاخ Orji تم موسیقی او به عنوان طوفان مرحله رپ همراه رقص و حفاظت کردن از جمعیت.

او لباس پوشیدن و در یک سفارشی دوزی چرم سیاه و سفید سنگر بیش کوتاه و ران بالا Balenciaga ، "زمانی که من شروع من می خواهم بگویم اگر این جوک ها در زمین نیست حداقل این لباس به نظر می رسد خوب," او به من می گوید خنده. بله به عبارت دیگر او همیشه تلاش می کند به نگاه افسانه.

Orji متولد شد و در پورت هارکورت نیجریه و رشد 20 مایلی شمال مامان من از آن ساخته شده! مرحله در لورل مریلند. پدر او تقسیم زمان بین دو کشور و او را اغلب به صرف تابستان خود را می شکند در لاگوس, آشنایی است که کمک می کند تا ناخن گویش محلی هنگامی که او کانال های نیجریه شخصیت در مجموعه توان آن را به پدر و مادر خود را و یا یک صاحب مغازه او haggles در بازار است.

"من دوست دارم که نیجریه-آمریکا چون در حال حاضر آن را سرد" او می گوید که جمعیت آنها به عنوان تحسین. "نبود همیشه سرد است. هر افریقایی گنده-scratchers [وجود دارد]? نگاه ما در حال حاضر!"

این لکه دار کردن باید, متاسفانه صدا, آشنا به اکثر وای که شاهد آن پرتاب در زمین بازی به عنوان یک شکل از نژادپرستانه قلدری. نا امنی خالق و ستاره عیسی Rae است صحبت کردن در مورد چگونه آن را در شکل دادن به رابطه او با نژاد و فرهنگ در حال رشد است.

Orji می گوید وضعیت خود را کمی متفاوت باشد. "من هرگز سعی در جذب به مفهوم" من نیاز به خلاص شدن از شر این چیزی که در مورد من که آفریقایی است زیرا نه سرد و سپس این چیزی است که آمریکا به خاطر آن سرد است.'"

پدر و مادر او را بازی بخش بزرگی در آن محور.

"من خوش شانس است که من هرگز سعی به از دست ابرقدرت و در حال حاضر می خواهم را امتحان کنید و کار را به آن را دریافت. آن را فقط در زمان برخی از زمان برای تحقق بخشیدن به آن را به یک ابرقدرت."

"آنها نمی خواهد به من اجازه می دهد برای جدا کردن خودم با من Nigerianness," او می گوید. "است که یک گزینه نیست. این یکی از آن چیزهایی مثل " من اهمیتی نمی دهند اگر شما در حال گرفتن ضرب و شتم و یا شما در مدرسه مورد آزار واقع شدند. ما نیجریه. در اینجا این است که غذایی که می خوریم. در اینجا زبان.'"

هر چند آن را گرفته اند ممکن است زمان برای افرادی که یک بار به تمسخر او را به می آیند در اطراف او سپاسگزار است که او هرگز وقت تلف اجتناب فرهنگ تشبیه کسانی که نیجریه-آمریکا کیفیت به یک "ابر قدرت است."

"من خوش شانس است که من هرگز سعی به از دست ابرقدرت و در حال حاضر می خواهم را امتحان کنید و کار را به آن را دریافت. آن را فقط در زمان برخی از زمان برای تحقق بخشیدن به آن یک ابرقدرت" او می گوید.

این شگفتی برخی از مردم به یاد بگیرند که Orji ستاره بزرگ هالیوود تلویزیون نشان می دهد دارای دو درجه از جمله کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی. او در حال مطالعه برای آزمون MCAT دنبال مسیر خوب نیجریه کودکان, سفر به دانشکده پزشکی زمانی که او تصمیم گرفت به کار برای یک پیشگیرانه سلامت برنامه در پس از جنگ لیبریا به دلیل, به عنوان او یک بار به شوخی به, Stephen Colbert "آن را آسان تر به کار در یک کشور جنگ زده نسبت به پدر و مادر من نمی خواهم برای رفتن به دانشکده پزشکی."

هنوز هم وجود دارد فقط خیلی زمان یک فرد می تواند در جایی باقی ماندن فرار به فرار از کشور است. هنگامی که او را stateside سفر خود را به خندق پزشکی برای خوب و دنبال کمدی به جای آن هنوز نسبتا چشمگیر و غیر معمول به عنوان آنجا که این چیزها بروید: شامل یک مراسم مجلل زیبایی و یک تماس از جانب خدا.

Orji یک مسیحی معتقد است که صریح در مورد نقش ایمان در زندگی او توضیح داد در سال 2017 بحث TEDx که او خودش برای صرفه جویی در ازدواج و شد "گول خورده توسط عیسی" در حالی که در کالج. دو ماه به سال اول خود را در دانشگاه جورج واشنگتن او با حضور در یک مطالعه کتاب مقدس با همکلاسی های الهام بخش او به دنبال یک رابطه قوی با خدا.

در سال 2006 او خواست او را به رقابت در نیجریه دست مراسم مجلل به عنوان یک نفع برای یک دوست, اما blindsided او با خبر است که او می خواهم نیاز به ارائه یک استعداد است. پس او از خدا خواسته. روح القدس او گفت: او گفت: برای انجام کمدی.

Orji هرگز آگاهانه به یک شوخی گفت قبل و مطمئن بود که روح القدس بود و اشتباه او را با یک ایوان. اما او گوش. از پایه تا تنظیم یک ضربه بود و او تا به حال یک مسیر جدید در زندگی است.

در ابتدا پدر و مادر او نیست هیجان زده. "او گفت که او در حال مطالعه برای MCAT. ما بسیار خوشحال بودند. اما پس از آن او شروع به ساخت جوک" مادرش می گوید: مامان من از آن ساخته شده! "ما, مانند, آه خدای من, که در آن او می زنیم؟"

برجسته ویژه می آید زمانی که Orji رله یک زمان او در حال پخت و پز با مادر و قطع انگشت او را با چاقو. "اگر شما یک دکتر شما خواهد بود به خودتان بخیه در حال حاضر توسط" جوک که مادر او به او گفت. "اما شما می خواهید به یک دلقک? خنده و خودتان احساس می کنید بهتر است!"

اینها همه موضوعات گفتگو و اطلاعات شخصی است که مردم در موقعیت خود را در چشم های عمومی, به دست آوردن شهرت در معرض موشکافی—به طور معمول نگه داشتن نزدیک به جلیقه. مشهور ترین نیست صحبت در مورد خانواده خود و ارزش های خود را. افزایش ستاره ها نمی بحث در مورد بکارت خود را. هیچ کس در هالیوود, مذاکرات در مورد ایمان خود را. اما به عنوان مشخصات خود را افزایش یافته است Orji تنها تر باز است.

"من فکر می کنم در راه همان است که من را من خاموش ابرقدرت من نمی را خاموش ایمان من," او می گوید. "من نمی compartmentalize قطعات از من چون من نمی دانم چگونه. من نمی توانم نمی شود ، من نمی توانم بود نه نیجریه. من می توانم و نه می توان دلیل آن را مانند یک بخشی از تصمیم گیری های من را و من چگونه کار گیرند. آن را حتی نمی سپیده دم در من بود که آن را یک امکان برای هر یک از این لایه کردن چرا که پس از آن چه خواهد بود من سمت چپ؟"

همه این چیزها ممکن است به نظر می رسد در تقابل با شخصیت او بازی در تلویزیون را در نا امنییک زن با یک پر جنب و جوش زندگی جنسی و قوی واژگان از ناسزاهای. (Kennedy نمی نفرین خودش تنها زمانی که قرائت مالی گفت و گو.) اما او می گوید که سفر او تا به حال با او ایمان و هویت در واقع به او کمک کرد تا درک شخصیت ،

زمانی که Orji برای اولین بار اسکریپت برای ناامناو گفته عیسی Rae, "مولی را که من بوده ام اگر من را نجات داد زمانی که من 17 سال در کالج." در حال حاضر او با بازی شخصیت برای چهار فصل.

شخصیت تکامل یافته به عنوان دوستی خود را با عیسی در سری. هنگامی که یکدیگر را سوار-or-die سیستم پشتیبانی این دو تا به حال آشکار سقوط, تماس از راه های که در آن هر سمی است در راه است. این یک نمایشی قوس برای طرفداران نشان می دهد به آب و هوا; در طول یکشنبه شب زنده توییت Orji و دیگران درگیر با سری که تا به حال به یاد مردم این بازیگران هستند نه شخصیت ها و برای جلوگیری از خود نفرت پیام.

اما Orji با شناسایی که در آن مالی است که از, مهم نیست چقدر متفاوت دو نفر از آنها ممکن است به نظر می رسد. "وجود دارد یک نسخه از من در او را در یک راه واقعی" او می گوید.

"چیزی که احتمالا باعث می شود مردم ناراحت مالی است که در این فصل او را به پیدا کردن صدای خود را در یک راه جدید" او همچنان ادامه دارد. "هنگامی که شما تلاش برای انجام چیزی جدید برای اولین بار شما اشتباه آن است. آن را همیشه نمی آیند سمت راست, اما این بدان معنا نیست که شما نباید سعی در نگه داشتن آن را انجام دهد. مولی است بی مهارت راه خود را از طریق شرایط جدید جدید حالات و موقعیت های جدید و پیدا کردن صدای خود را, اما این بدان معنا نیست که او باید متوقف صحبت کردن."

تغییرات عظیم در زندگی خود را که Orji را تحمل هر دو قبل و بعد ازنا امن باید به او کمک کرد تا با شناسایی آن است.

"شما اول بیا به صنعت و شما مانند در حال حاضر من در یادگیری چگونه به اینجا. OK و در حال حاضر من در یادگیری چگونه به راه رفتن در قدرت من و قدرت من در برخی از جلسات. OK و در حال حاضر من در یادگیری آنچه که من می خواهم فراتر از فقط این نقش است. چه من می خواهم بگویم ؟ آنچه من میراث? شما در حال پیدا کردن صدای خود را دوباره. من پیدا کردن صدای من دوباره."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن