Ogilvy و Publicis دامپزشکان پرده BlueOcean یک هوش مصنوعی پلت فرم ارائه می شود که میلیون دلار با نام تجاری ممیزی در هفت روز برای $17K

امروز BlueOcean راه اندازی از خفا پس از دو سال در حال توسعه به ارائه AI-محور نام تجاری ممیزی فقط برای $17,000

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

امروز BlueOcean راه اندازی از خفا پس از دو سال در حال توسعه به ارائه AI-محور نام تجاری ممیزی فقط برای $17,000 در هفت روز است. این شرکت که کار خود را با صدها نفر از مارک های از جمله مایکروسافت, Panda Express و Pabst روبان آبی است که بهره برداری از الگوریتم های برای سرعت بخشیدن به زمان آن طول می کشد برای دریافت نام تجاری بینش و استراتژی توصیه هایی است که درایو نتایج کسب و کار در کسری از هزینه.

شرکت تاسیس شده توسط مدیر عامل گرانت مک دوگال COO/رئیس جمهور لیزا Nebel و رئیس اطلاعات دانشمند متی ناخالص BlueOcean موسس تیم به ارمغان می آورد تجربه در ایجاد نام تجاری برای شورون, AT&T, HP, تویوتا, سامسونگ دیزنی, American Express, اپل, مایکروسافت, و دیگران. سه نفر شرکت تاسیس BlueOcean پس از تحقق بسیاری از داده کاوی و تجزیه و تحلیل مورد نیاز برای نام تجاری استراتژیسازی می تواند به صورت خودکار و در همان زمان آن را می تواند عملی مشاوره است که تیمهای بازاریابی و c-مجموعه مدیران می تواند سرعت استقرار.

"ما ساخته شده است شرکت ما برای کمک به حرکت و تغییر انقلابی در راه بازاریابی و استراتژی انجام می شود برای همیشه لطفا برای. سرعت واقعی تنها مزیت رقابتی برای مارک های و که در آن ما می آیند" گفت: گرانت مک دوگال مدیر عامل و بنیانگذاران BlueOcean.

"علامت های تجاری در حال غرق شدن در داده ها هنگامی که آنها در واقع می خواهند که جواب" لیزا Nebel, COO و رئیس جمهور BlueOcean. "با هر جنبه از کسب و کار خود را تحت نظر مدیران نیاز به مشاوره استراتژیک و بی طرفانه دیدگاه برای شناسایی فضای خالی نقاط ضعف و عمل قبل از رقبای خود را می توانید."

هوش مصنوعی-مدیریت برند برای برندهای

BlueOcean هسته محصول را فراهم می کند AI-مطلع استراتژی نام تجاری است که هزینه فقط $17,000 در هفت روز یک فرایند است که به طور معمول طول می کشد ماه به کامپایل و هزینه ای نزدیک به 1 میلیون دلار توسط میراث نام تجاری سازمان.

این پلت فرم است که فوق العاده آسان برای استفاده; برای شروع یک شرکت به سادگی خواهد شد:

  1. ورودی آن وب/اجتماعی آدرس ها
  2. ارائه یک لیست از رقبا
  3. سپس BlueOcean با استفاده از اتوماسیون-اولین رویکرد به تجزیه و تحلیل صدها نفر از منابع داده در برابر الگوریتم های اختصاصی برای اطلاع رسانی به توصیه های آن

نتیجه گزارش به اطلاع مارک های در مورد چگونه به باز کردن رشد نسبت به رقبا. با استفاده از منحصر به فرد در خارج-در رویکرد به اطلاعات BlueOcean ارائه توصیه های عملی تولید شده از اختصاصی مدل داده که دقیقا نقشه که در آن نام تجاری نشسته در بازار است. توصیه های مربوط به c-suite و به یک فرد صاحب کانال ارائه رهبران و دست اندرکاران با اعتماد به نفس عمل می کنند.

"BlueOcean تبدیل شده است علاوه بر بزرگ به بیشتر ما را قادر به تیز کردن توانایی ما برای نظارت بر درک کردن و عمل کردن از طریق لنز با نام تجاری در سراسر همه از ما تجاری ارائه" گفت: تیم Hoppin مدیر استراتژی نام تجاری در مایکروسافت. "ما هیجان زده به کار با BlueOcean و استفاده از ابزار و تخصص برای تقویت روابط ما با میلیون ها نفر از مشتریان جهانی ما با اتصال روزانه است."

قدرت BlueOcean خدمات است که آن را فراهم می کند با مارک های زمان واقعی نقشه راه استراتژیک و اقدامات آنها چه می توانید انجام دهید این سه ماهه سه ماهه آینده و در سال آینده برای بهبود نام تجاری خود را. بیشتر چه BlueOcean می تواند بخشی از M&A فرایند بررسی یک نام تجاری موقعیت و ارزش در بازار در کسری از هزینه و زمان آن معمولا طول می کشد.

در فقط دو سال از زمان آغاز آن BlueOcean در حال حاضر دیده می شود قابل توجه تقاضا برای خدمات خود را و در حال حاضر صدها سازمان با استراتژی نام تجاری جهانی از جمله کالاهای مصرفی شرکت های خصوصی حقوق صاحبان سهام شرکت های ملی, رستوران زنجیره ای, شرکت تحقیقات بازار و دیگران.

شرکت های علاقه مند به استفاده از BlueOcean برای استراتژی نام تجاری می تواند بازدید: blueocean.هوش مصنوعی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن