فرماندار اوهایو حکم ماسک در COVID 'Red Alert' شهرستانهای

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine دولت به زودی دستور ماسک در هفت دولت شهرستانهای مبارزه با سودای coronavi

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine دولت به زودی دستور ماسک در هفت دولت شهرستانهای مبارزه با سودای coronavirus در تصمیم گیری است که به احتمال زیاد به تنها بیشتر اضافه کردن به تنش دم بین دولت اوباما و رهبر خود درونی حزب منتقدان.

این فهرست شامل سه پرجمعیت ترین شهرستان در کشور است که دیده می شود افزایش تعداد موارد در هفته پس از اجازه دادن تدریجی بازگشایی برخی از کسب و کار. سفارش جدید اعمال خواهد شد "قرمز-هشدار شهرستانهای" و پوشش داخل سالن محل که یک خانه و مکان های که در آن اجتماعی فاصله نیست و ممکن است از دیگران در خارج از خانواده خود را با توجه به توییت از DeWine.

"آنچه که در این استان ها بسیار ترسناک است. باید آن را ترساندن مردم از کسانی که در شهرستانهای" DeWine گفت: در جلسه روز سه شنبه. "اما خبر خوب این است که ما می تواند به مبارزه با به عقب."

DeWine آخرین فرماندار جمهوری خواه برای اجرای قوانین جدید در تلاش برای جلوگیری تعدادی از عفونت ها شده اند که در افزایش طول تابستان است. این حرکت مانند چند او در شروع این بیماری همه گیر است که بعید است به نفع خود او بسیاری از دوستان در حزب خود.

 قبل از DeWine اعلام ماسک تصمیم سهشنبه محلی حزب جمهوریخواه رهبر در یکی از reddest شهرستان در اوهایو نبود دیدن خیلی دوست دارم برای دولت جمهوری خواه فرماندار در طول coronavirus بیماری همه گیر.

پس از چند ماه از بهداشت عمومی محدودیت در دولت Mercer County حزب جمهوری خواه رئیس ریک Delzeith نمی تواند با قطعیت بگوید خود را که او می خواهم حمایت DeWine اگر یک توافق اولیه چالش پدید آمده به اجرا در برابر او در آینده است.

"اگر شما می خواسته اند من دو سال پیش من گفت: آره قطعا DeWine," Delzeith گفت. "اما در حال حاضر من گفت: خوب این بستگی دارد که در بلیط."

Delzeith است در میان کسانی که در اوهایو صفوف حزب جمهوری خواه که گرفته اند موضوع را با DeWine در طول همه گیر ارائه استارک مقابله با فرماندار بود که به طور گسترده ای مورد ستایش برای کاهش گسترش coronavirus را از طریق یک سری از اقدامات تهاجمی که توقیف دولت به عنوان ویروس در سراسر کشور است.

"برخی از مردم فقط کاملا عصبانی" Delzeith گفت.

تنش آشنا است یکی برای DeWine. اما قبل از متمرکز ماسک حکم اعلام شد, 73 ساله فرماندار که خدمت در انواع منتخب دفاتر در اوهایو برای چندین دهه در حال حاضر پیدا کردن خود را بیشتر گرفتار بین یک بال ایران که ناراضی با سلامت عمومی روش و نگرانی از سراسر راهرو که او دیگر به عنوان تهاجمی با این ویروس به عنوان او در بهار.

"تگزاس و فلوریدا (و آریزونا) در یک مطالعه موردی از آنچه اتفاق افتاده است اگر شما هرگز آن را در زمان به طور جدی" اوهایو حزب دموکرات رئیس David فلفل گفت: روزانه وحش هفته گذشته است. "اوهایو من می ترسم من امیدوارم که من اشتباه می کنم اما من می ترسم در حال تبدیل شدن به یک مطالعه موردی در واقع اگر شما آن را در زمان به طور جدی اما پس از آن به شما اجازه بر روی گاز چیزهای بد هنوز هم اتفاق می افتد. و شما تبدیل شدن به بیشتر شبیه دولت را با مشکلات عمده ای از ایالات متحده است که هرگز متوقف شد و مصرف آن را به طور جدی."

یک کلمبیا کلمبیا نظرسنجی منتشر شده در اواخر ماه گذشته در بر داشت DeWine با 75 درصد تصویب رتبه در دولت اما متوقف نشده برخی در اوهایو عربستان برای تماس با او را بیش از داشتن یک سنگین تر در طول این بیماری همه گیر از او خواه همتایان خود در کشورهای دیگر.

با وجود بالا تایید رتبه یک DeWine منتقد در طول همه گیر ایران با دولت تشکر. جان بکرشد قاطعانه به The Daily Beast که او طرح به رای DeWine در آینده است. خواه بی باک برنده دفتر والی در سال 2018 و نمی تواند در انتخابات دوباره تا 2022 اگر او تصمیم به اجرا برای یک دوره دیگر.

"چیزهایی که همیشه می تواند تغییر اما راه من احساس می کنم در حال حاضر من نمی توانم خودم رای گیری برای مایک DeWine برای هر دفتر تحت هیچ شرایطی هرگز دوباره" بکر گفت. "...او نتوانسته است به عنوان یک فرماندار."

انتقادات از حزب جمهوریخواه شده است ساختمان در ماه های اخیر. در اوایل ماه مه به عنوان متحده شروع به بازگشایی برخی از جمهوریخواهان انتقاد از DeWine در حال حاضر نصب با یک توافق county رهبر در زمان گفتن روزانه وحش که همکار خود را جمهوری خواه بود "نقض اصول اعلامیه استقلال" با کروناویروس محدودیت.

پس از اوهایو به بازگشایی شد مانند بسیاری از کشورهای دیگر. اما قبل از روز سه شنبه ماسک سفارش برای برخی از شهرستانهای DeWine تا به حال ادامه داد: سعی کنید و بازی به هر دو طرف در طول مملو فضای سیاسی ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر به عنوان coronavirus resurges میان سست محدودیت در سراسر کشور. در هفته گذشته به تنهایی شهرستانها عمده در اوهایو از جمله در دیتون سینسیناتی کلیولند اعلام کرده بود ماسک مورد نیاز است.

"سنبله در coronavirus موارد در سراسر شهر کلیولند حکم موظف به استفاده از ماسک" شهردار فرانک جکسون در بیانیه ای گفت: هفته گذشته اعلام حرکت می کند.

DeWine عموم با استقبال از حرکت و تحسین کلیولند در توییتر گفت: "این راست حرکت می کند." اما الزامات مورد نیاز از خود دولت نمی آمد تا روز بعد.

در اواخر ماه مه نامه نویسنده در بخشی Delzeith و برای اولین بار منتشر شده در توسط Cincinnati Enquirer یک گروه از حزب جمهوری خواه و شهرستان گروه امضا به DeWine به وظیفه خود را برای دست زدن به این بیماری همه گیر. "شما را نا امید و حزب خود وفادار" شهرستانهای نوشت decrying DeWine "بزرگ دولت رویکرد" به بحران بهداشت عمومی.

"در اینجا در Mercer County, تنها مردم هستند که به نفع همه از این دستورات دموکرات و (محلی بیمارستان)" Delzeith بعد گفت: روزانه وحش.

اما از طرف دیگر مهره های اصلی در دولت اجتناب محکوم DeWine مانند برخی از هموطنان خود خواهان شده اند بنابراین تمایل به انجام.

"او را گرفته رهبری در این وضعیت اما نه تلاش برای تبدیل شدن به یک دیکتاتور و یا بیش از حد کنترل زندگی روزمره مردم گفت:" راب Hovis رئیس Holmes County حزب جمهوری خواه.

احساسات که از برخی در حزب را متوقف کرده است منتقدان از چیدن DeWine از هم جدا. یکی از محافظه کار فتنه در اوهایو خانه, دولت, Rep. Nino حیاتی حتی تا جایی پیش رفت بیش چهارم ژوئیه آخر هفته به مسخره DeWine برای پوشیدن ماسک.

"جالب است که چگونه یک فرد (DeWine را) نماد آزادی است که نمادی از ظلم و ستم و کنترل دولت توسط دیگران" او ارسال شده در Facebook صفحه قبل از اضافه کردن هشتگهای "#MasksDoHarm #MasksDoNotWork."

با وجود آوازی انتقاد از برخی از جمهوری خواهان دیگران ادامه مهربانتر به DeWine قبل از روز سه شنبه ماسک اطلاعیه از جمله فیل Plummer جمهوریخواه شهرستان رئیس در مونتگومری و یک نماینده دولت.

این امر می تواند دشوار به در DeWine کفش او گفت: اگر او می تواند درک سرخوردگی از برخی از هموطنان خواهان.

"ما نباید پخش کردن لباس های شسته شده کثیف علنا" پلامر گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن