اوهایو مجلس لری سرپرست خانوار بازداشت 60 میلیون دلار رشوه طرح

اوهایو مجلس لری سرپرست خانوار است که در میان پنج محلی سیاسی خودی گزارش بازداشت سه شنبه در ارتباط با 60 میلیون

توسط NEWSCENTERALS در 31 تیر 1399

اوهایو مجلس لری سرپرست خانوار است که در میان پنج محلی سیاسی خودی گزارش بازداشت سه شنبه در ارتباط با 60 میلیون دلار رشوه طرح مربوط به دولت جدید هسته ای نجات قانون است.

با توجه به چند رسانه ای, گزارش ماموران اف بی آی و مقامات محلی با هجوم سرپرست خانوار Glenford مزرعه در صبح روز سه شنبه. چهار مرد دیگر شد بنا به گزارش بازداشت کنار سرپرست خانوار که رهبری جمهوری خواه کنترل اوهایو خانه پس از ژانویه گذشته: نیل کلارک یک لابی گر و بنیانگذار اعطای خیابان مشاوران; اوهایو سابق حزب جمهوری خواه صندلی متی Borges; Juan Cespedes, co-founder از Oxley در کلمبوس; و یکی از سرپرست خانوار مشاوران جفری Longstreth.

یک سخنگوی دیوید DeVillers ایالات متحده وکیل برای منطقه جنوب اوهایو تایید به The Daily Beast یک اوهایو رسمی "و همکاران" متهم شدند در یک "فساد دولتی racketeering توطئه مربوط به 60 میلیون دلار" اما نمی خواهد رفتن به جزئیات در مورد این پرونده پیش از برنامه ریزی بعد از ظهر سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی.

بررسی جمهوریخواه مجلس مراکز در خانه بیل 6, a $1 میلیارد دلار طرح نجات برای دو اوهایو نیروگاه های هسته ای—که سرپرست خانوار به ویژه کمک کرد از طریق فشار در سال گذشته با توجه به Cleveland.com. لایحه امضا شده توسط رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine در ماه ژوئن شد و بلافاصله ملاقات با تلاش برای سرنگونی نجات.

کسانی که تلاش کرده اند پس از شکست پس از دریافت مقاومت شدید از چند به خوبی تامین می شود گروه از جمله نسل حاضر است. این شرکت یک 501(c)(4) غیر انتفاعی—به معنی آن می تواند در تعامل سیاسی وکالت بدون افشای آن اهدا کنندگان—اما روزانه وحش قبلا گزارش روابط عمیق خود را به خانواده.

نسل در حال حاضر یکی گره از یک سرپرست خانوار-مرتبط کلمبوس سیاسی که قریب پول به خانه ملت متحدان با استفاده از میلیون ها دلار در untraceable سیاسی و کمک های مالی. گروه فشار به دولت کمک برای دو نیروگاه هسته ای اجرا شده توسط FirstEnergy اوهایو مبارزه برق. آن را نیز زد رای گیری برای سرپرست خانوار و متحدان خود را در طول سال 2018 چرخه انتخابات با توجه به یادداشت های بی سر و صدا ارسال شده به در غیر این صورت خالی سایت وابسته به نسل حاضر است. برخی از این یادداشت ها شامل ابرداده نشان می دهد آنها ایجاد شده توسط Longstreth های دیرین سرپرست خانوار مشاور دستگیر شد و در روز سه شنبه و یکی دیگر از کارکنان خود شرکت مشاوره.

نسل در حال حاضر ارائه بیش از $1 میلیون نفر در طول سال 2018 چرخه به یک گروه سیاسی, رشد و فرصت PAC که صرف بودجه در حمایت از تعدادی از خانواده متحدان. PAC دریافت کرده است یکی دیگر از 1.1 میلیون دلار در سال گذشته از یک نام مشابه تاریک پول گروه ائتلاف برای رشد و فرصت است. PAC بار دیگر صرف پول در تبلیغات حمایت سرپرست خانوار متحدان در اوهایو.

زمانی که رشد و فرصت PAC شروع در حال اجرا تبلیغات در سینسیناتی NBC وابسته به این ایستگاه تلاش ناموفق برای suss اطلاعات مردم در حال اجرا است. "خواسته خریدار بیشتر با نام" ایستگاه نوشت: در یک پرونده با کمیسیون ارتباطات فدرال. "هیچ یک ارائه شد."

سرپرست خانوار است اوهایو مجلس در 60 سال به پیروزی speakership پس از خروج با توجه به مدت محدودیت های که او در سال 2019 پس از خدمت از سال 2001 تا 2004. به عنوان یکی از سه قدرتمند ترین سیاستمداران در اوهایو که زمان تاثیر دیکته چگونه دولت صرف بیش از $140 میلیارد دلار در سال, سه شنبه بررسی است اولین بار سرپرست خانوار بوده است و این موضوع از یک FBI بررسی است.

در سال 2004 FBI راه اندازی شد رسیدگی به اتهامات که سرپرست خانوار و دستیاران خود را در زمان رشوه از فروشندگان مختلف و داد و ستد سیاسی نعمت برای کمک های مبارزات انتخاباتی. این تحقیقات به پایان رسید و دو سال بعد و بدون اتهامات عنوان شده علیه جمهوری خواه. حدود 13 سال بعد در ژانویه سال 2017 سرپرست خانوار سوار یک کمپین برای تبدیل شدن به اولین مجلس پس گرفتن speakership—یک پست دیکته محدودیت مدت—در نزدیک به شش دهه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن