اوکیناوا شوکه شده در خوشه coronavirus موارد در پایگاه های نظامی آمریکا

فرماندار ژاپن بیشترین جنوب استان می خواهد ممنوعیت بیشتر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در حال ارسال به جزای

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

فرماندار ژاپن بیشترین جنوب استان می خواهد ممنوعیت بیشتر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در حال ارسال به جزایر به عنوان نگرانی است که آنها ممکن است به گسترش این ویروس بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته. جولیان Ryall گزارش از توکیو است.

فرماندار اوکیناوا دنی Tamaki است برای پرواز به توکیو صبح روز چهارشنبه به تماس با سفیر آمریکا و نمایندگان از دولت برای توقف انتقال هر نظامی آمریکا به ریاست میان قابل توجه شیوع کروناویروس در تعدادی از ما پایگاه.

سی و دو coronavirus موارد تایید شده در US Marine Corps Air Station Futenma در دوشنبه آوردن تعداد کل موارد در میان نیروهای نظامی در تاسیسات در استان به 98. این Futenma پایه و در نزدیکی اردوگاه هانسن که قرار است در مستند توسط ارتش ایالات متحده به استانی دولت را تایید کرد. موارد جدا شده اند همچنین گزارش شده است در پایگاه هوایی Kadena کمپ McTureous و اردوگاه Kinser.

نگرانی این است که بسیاری از پرسنل از پایگاه های جشن ما روز استقلال در 4 ژوئیه در میله, رستوران ها و در محلی سواحل آوردن آنها را به تماس با ساکنان محلی است. بهداشت محلی مقامات در حال تلاش برای ردیابی افرادی که ممکن است باید با تعامل ما پرسنل در روزهای اخیر و در تماس ساکنان به جلو آمده و برای تست.

بیشتر بخوانید: هزاران نفر در اوکیناوا اعتراض دریایی ایالات پایه جابجایی

برش ما حضور

Tamaki است که خود نیمی از آمریکایی اما متعهد است به طرز چشمگیری کاهش تعداد پرسنل نظامی ایالات متحده در این استان شکل است که می ایستد در 26,000 در حال حاضر – و بازگشت به زمین اشغال شده توسط ما پایگاه های پس از ژاپن شکست در جنگ جهانی دوم به ساکنان محلی است. در بیانیه او ابراز ناامیدی خود را در شکست نظامی آمریکا تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری است.

"این بسیار تاسف بار است که تعداد زیادی از پرسنل نظامی ایالات متحده آلوده شدند در یک دوره کوتاه از زمان," او گفت:, و اضافه کرد که مردم محلی شده است "شوکه" پس از آنها تا به حال همه که قبلا مشغول به کار سخت برای جلوگیری از عمده شیوع بیماری در کشور ژاپن. به تاریخ وجود داشته است 148 موارد در میان ساکنان استان از 1.5 میلیون نفر است.

"در این شکی نیست که قوی وجود دارد سوء ظن درباره ما کنترل عفونت اقدامات تا کنون" Tamaki گفت.

یک مقام رسمی از وزارت درون استانی دولت که دسته پایه مسائل گفت: فرماندار قرار است در توکیو در روز یکشنبه است.

"او در حال رفتن به سفارت آمریکا برای بحث و پس از آن او خواهد بود برگزاری مذاکرات با وزارت دفاع و وزارت امور خارجه خواند و گفت: DW اضافه کرد که فرماندار دو خواسته های اولیه.

"او در حال رفتن به درخواست است که ما تعلیق جنبش از همه نیروهای آمریکایی از سرزمین اصلی آمریکا به اوکیناوا و او می خواهد یک بررسی جامع از وضعیت نیروهای قرارداد بین دو کشور به خصوص آن بخش که مربوط به نرم افزار از قرنطینه قوانین" این مقام گفت.

ادامه مطلب: Coronavirus: چشم انداز مثبت در ژاپن عفونت باعث موج دوم ترس

نظامی استان همکاری

سخنگوی همچنین پایین گزارش های رسانه ای است که مقامات ایالات متحده شد "ساکت" به ارائه اطلاعات مربوط به پرسنل نظامی که منجر به ادعا می کند که این مانع تلاش برای ردیابی حرکات افرادی که مبتلا به این ویروس است.

"نیروهای امنیتی افغان همکاری می کنند و ارائه این استان با اطلاعات اگر چه با توجه به پرسنل حرکات آنها نتوانسته اند برای به دست آوردن اطلاعات به عنوان آنجا که آنها قبلا" این مقام گفت.

در یک بیانیه سردار Joel L کری, فرمانده 18th بال هوایی در پایگاه هوایی Kadena تایید کرد که این تاسیسات شد, بازگشت به بالا, حفاظت از سلامت وضعیت به عنوان یک نتیجه از وقوع.

"فرماندهان در بیاورد و تاسیسات در حال گام برداشتن بر اساس بالا, موضعی, خطر, اما همه ما باید تشخیص دهد این است که یک مشترک اوکیناوا نگرانی با توجه به نزدیکی نظامی ما و جوامع ما اکیناوایی همسایه," او گفت:.

"لطفا به یاد داشته باشید که هیچ حفاظتی و اندازه گیری از جمله این افزایش اقدامات مهم خواهد مگر اینکه هر کس در حال انجام بخشی خود را," او اضافه شده است. "همه ما باید اطمینان حاصل شود که ما پایبند به اصول اجتماعی فاصله, ماسک می پوشند و بهداشت خوب."

بیشتر بخوانید: ژاپن سیل افزایش خطر ابتلا به کروناویروس گسترش

خشم resurfaces

با وجود خواستار رفتار مسئولانه در میان پرسنل نظامی مردم محلی را تجربه کرده اند مشکلات با نیروهای نظامی در موارد بی شماری در گذشته نهفته است خشم بسیاری از آنچه را به عنوان اقدامات غیر مسئولانه برخی از تعداد آنها.

"وجود دارد ناچار است برای رفتن به یک درجه ای از ناخشنودی در میان ساکنان محلی بر سر راه است که در آن نظامی عمل می کند و مشکلاتی که ممکن است برای آنها گفت:" هیرومی موراکامی یک استاد سیاست در توکیو پردیس دانشگاه.

"جوان سرباز آمریکایی را می خواهید به بیرون رفتن و داشتن سرگرم کننده و تعامل با مردم محلی اما آن را نه در ماهیت خود را به پیروی از تمام قوانین" او گفت: DW. "و این است که مخالف کامل از مردم ژاپن اکثریت قریب به اتفاق آنها خواهد بود قوانین با پوشیدن ماسک نگه داشتن خود را از راه دور و غیره. و وقتی اتفاق می افتد که وجود دارد رفتن به اصطکاک," او اضافه شده است.

که اصطکاک در جریان است به طور جدی اگر تعداد زیادی از مردم محلی قرارداد ویروس ها و به طور بالقوه به اندازه کافی بزرگ منجر به تظاهرات که به دنبال دیگر بدنام حوادث مربوط به نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا از جمله آدم ربایی و تجاوز به عنف در سال 1995 از یک اکیناوایی دختر 12 ساله توسط سه نفر از پرسنل نظامی ایالات متحده.

"فرماندار Tamaki در حال رفتن به درخواست ژاپن و آمریکا در دولت برای رسیدگی به نگرانی در مورد ویروس گسترش فراتر از پایگاه و مهم این است که وضعیت بدتر نمی شود چرا که از مهم استراتژیک بخشی که اوکیناوا پخش در ایالات متحده-ژاپن امنیتی رابطه" موراکامی اضافه شده است.

ادامه مطلب: Coronavirus: ژاپنی های بیشتر به زندگی شهری برای روستا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب