Olivia de Havilland, افسانه فیلم و دشمنی می میرد در 104

Olivia de Havilland به هالیوود رفت و در سال 1935 در سن 18 سالگی و یک ستاره تبدیل شد. این بود که تقریبا ساده اس

توسط NEWSCENTERALS در 5 مرداد 1399

Olivia de Havilland به هالیوود رفت و در سال 1935 در سن 18 سالگی و یک ستاره تبدیل شد.

این بود که تقریبا ساده است. حتی backstory بار خوانده شده مانند یک اسکریپت برای یکی از کسانی که سبک '30s, فیلم کمدی. او وجود دارد به البدل به البدل برای بازیگر گلوریا استوارت در مکس راینهارت را فیلم A Midsummer night's Dream (یکی با میکی رونی به عنوان جن, اما اجازه ندهید که جلوگیری از هر کسی). اما قبل از اینکه فیلمبرداری آغاز شد و هر دو استوارت و علی البدل ترک تولید. De Havilland—که فوت شنبه در خانه اش در پاریس در سن 104—پا به نقش Hermia و هرگز به عقب نگاه کرد.

او با بازی ماریان خدمتکار در ماجراهای رابین هود 1938 و سال بعد او به نظر می رسد به عنوان وانیل ملانی (اما کشو بالا وانیل) را در بر باد رفته. او نامزد پنج اسکار و برنده دو بار به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای هر خود و مار گودال. او یک ستاره بزرگ در هالیوود دوران طلایی. منتقدان عاشق او مخاطبان تحسین او—او روح, اما او نبود داغ: او یکی از آن دسته از بازیگران مانند Greer Garson و Loretta جوان که به نظر می رسید همیشه تعرض مصون.

بازنشستگی حتی از نقش های کوچک تقریبا از سه دهه پیش او احترام خود را ستارگی اگر چه رابین هود و بر باد رفته امن جای او در فیلم حافظه برای همیشه لطفا برای. در اوج بود, او ملکه طولانی رنج می برند قهرمانان است. فقط از مادر بزرگ. و یا اینکه چه مدت de Havilland زندگی می کردند شاید بپرسید مادربزرگ به درخواست مادر بزرگ او.

و برای چیزهای واقعا خوب سوال در مورد افسانه ای دشمنی بین De Havilland و خواهرش, Joan Fontaine.

بر روی صفحه نمایش De Havilland بود که همیشه خوب به عالی, بازیگر (اری برنده زن). اما فقط صفحه نمایش خاموش می کند و او را تبدیل به واقعا جالب برای آن وجود دارد که او به ثمر رساند بزرگترین نقش به عنوان یکی از نیمی از هالیوود معروف ترین مورد از رقابت خواهر و برادر.

دشمنی شروع در دوران کودکی است. اولیویا و جوآن متولد شدند در ژاپن به انگلیسی, پدر و مادر و بزرگ در کالیفرنیا که در آن خانواده خود را شکست تا پدر دوباره ازدواج کرد و به زودی خود را در زیر انگشت شست از یک ناپدری با ایده های سخت از پدر و مادر. اولیویا ارشد با 15 ماه زیبا بود "فنری و چله" با توجه به یک زندگی , مجله, مشخصات, خواهر, در سال 1942. جوآن بود "scrubby, scraggly موهای دختر کوچک." اولیویا به سخره خواهر بیرحمانه: "من اما می خوان نمی تواند." هنگامی که آنها جنگیدند مو رو کشیده و گاهی اوقات آن را کشیده.

جنگ کاهش خواهد یافت هنگامی که آنها رشد حداقل برای مدتی. زمانی که اولیویا به هالیوود رفت و جوآن به دنبال چند سال بعد تبدیل شد و خواهر او راننده قبل از او بیش از حد شکست را به تصویر کسب و کار. پس از آن همه چیز به طور منطقی دوستانه اما در اواخر 30s, زنان معروف بودند و اختلافات شروع دوباره.

این زندگی داستان ثابت شد به 1942 جایزه اسکار که هر یک خواهر بود نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن—Joan برای ایفای نقش در فیلم سوء ظن و اولیویا برای عقب نگه سحر. این یک مسابقه نزدیک. آنها نشسته در همان جدول با دیگر نامزد در جوایز ضیافت انتظار برای پیدا کردن که به خانه مجسمه.

زمانی که جوآن برنده هالیوود نخبگان به جمع آوری وجود دارد که شب منتظر چشمگیر, انفجار, مو کشیدن, اوقات تلخی اشک. مخاطبان خود رفت و خانه نا امید کرد. زمانی که جوآن نام به نام اولیویا خوش برداشت خواهر او دست و گفت: "ما آن را کردم." جهان داده شد یک لحظه از همبستگی میان خواهران. یک لحظه. یک "ما" و نه یک "من" یا "تو".

اما حتی آن شب وجود دارد درام: نه خواهر دعوت کرده بود مادر خود را به مراسم اعطای جوایز.

دشمنی نیست ساخته شده توسط هالیوود مشاوره شایعات. این واقعی بود. و چون آن را واقعی آن اغلب حس را ندارد. اگر هر چیزی, خواهر بودند تا حرفه ای معادل حمایتی به حدی است که زمانی که اولیویا درست نبود برای ربکااو توصیه می شود Joan و جوآن در زمان نقش. و زمانی که جوآن درست نبود برای بر باد رفته, او گفت:, "Livvie می تواند آن را انجام دهد!" و او انجام داد. غیر معمولی هالیوود, خانواده, خواهر بودند yoked با یک نام مشترک. آنها بر خلاف Barrymores و بعد Hustons و Coppolas. آنها مستقل در مربوطه خود را استخدام و آنها این نشانه با نام خانوادگی خود را. با توجه به جوآن در سال 2013 مصاحبه او داد و به خبرنگار هالیوود "دو د Havillands در خیمه خواهد بود بیش از حد بسیاری از" بنابراین او در زمان ناپدری او را به نام.

خواهران بودند و فقط آنچه را که فیلم مورد نیاز: یک unhinged عصبی و خوش و بی تکلف زیبایی. نیازمند جوآن (در زندگی , مشخصات پمپ تا او را به عنوان کوچک-موتور-که-می تواند ارائه امیدوارم که به "بلند پروازانه اما spyguarder خواهر زمین") و pluperfect Olivia. هر دو بازیگر تا به حال اسکار شناخت قبل از جوآن 1942 برنده شوید. اولیویا شد, نامزد دریافت جایزه برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بر باد رفته (از دست دادن به هتی مک دنیل اولین بار, سیاه, بازیگر برنده جایزه اسکار). سال بعد جوآن داده شد بهترین بازیگر نقش مکمل زن نامزد برای نقش خود را در Rebecca (1940) بلکه از دست داد.

در سال 1947 اولیویا در زمان خانه بهترین بازیگر زن اسکار برای نقش خود را در هر خود (1946). جوآن که وجود دارد به ارائه 1947 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن ایستاده بود آماده به خوش آمد می گوید و دستش را در دست او به او تبریک می گویم. او در ملاقات با سرد پاسخ. اولیویا برگزار شد جایزه اسکار خود را با هر دو دست و گذشت جوآن بدون اذعان.

برای عملکرد خود را در اری برنده زن (1948) اولیویا برنده دومین اسکار. در آن زمان دشمنی دیگر در مورد اسکار شد در مورد مردان و یا حداقل آن را برای Olivia. از ازدواج خود را به مارکوس Goodrich, یک رمان نویس با چهار ازدواج های قبلی در زیر کمربند خود جوآن کنایه آمیز "این خیلی بد است که اولیویا است تا به حال بسیاری از همسران و تنها یک کتاب است." زنان تضعیف یکدیگر روابط برای سال. مشت کردن, دوست پسر, Howard Hughes, همراه او به جون عروسی و رقص او گفت: آرزو جون نیست ازدواج به طوری که او می تواند با او ازدواج. جوآن ساخته شده مطمئن شوید که اولیویا در مورد شنیده است که چون مرد جوآن بود ازدواج کرده مورخ اولیویا اول. هر دو به نظر می رسد به توافق برسند که تمام ارتباطات بین آنها متوقف شد, در حالی که به هر حال پس از جوآن کنایه در مورد مارکوس چون اولیویا می خواستم عذرخواهی جوآن تمایلی به من بدهید. اما هیچ چیزی در مورد رابطه خود دائم و نه دشمنی و نه amity. پس از اولیویا و مارکوس طلاق خواهران شعلهور رابطه خود را و شروع به صرف کریسمس با هم جوآن بازدید اولیویا در پاریس و دو عکس با هم خندیدن.

در سال 1975 مادر خود درگذشت و اولیویا تماس نمی خوان بود که در خارج از کشور در آن زمان است. زمان جوآن می تواند بازگشت به کالیفرنیا, اولیویا بود سوزانده و مادر خود را به کار گرفته و تمام امور مربوط به او و مستغلات. جوآن خشمگین بود و صدمه دیده است. دو ایستاده بود کنار در سکوت. اولیویا برگزار کوزه و پراکنده در برخی از خاکستر و سپس دست کوزه به جوآن که پراکنده برخی نیز هست.

De Havilland بود نه فقط خود ، در زندگی واقعی او می تواند هر بیت به عنوان سخت به عنوان او آسیب پذیر بر روی صفحه نمایش. در '30s, او اولین عمده استار به موفقیت باک استودیو سیستم هنگامی که او در زمان برادران وارنر به دادگاه به چالش استودیو ironclad قرارداد که ارائه بازیگران عملا ناتوان از در حال اجرا مشاغل خود را. در یک پرونده مهم است که با نگاهی به گذشته مشخص شده آغاز پایان برای استبدادی استودیو سیستم او به دست آورد, اگر چه آن را به رهبری او را در حال blackballed توسط هالیوود به مدت دو سال. نشان می دهد او از احشاء نیز باعث می شود نان از هر بازیگر در شهر است. در این روز تصمیم گیری است که سست استودیو' گرفتن شناخته شده است به عنوان de Havilland قانون است. حتی خواهر او تحت تاثیر قرار گرفته بود. "هالیوود مدیون اولیویا یک معامله بزرگ" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن