در آینده محرک دموکرات ها را مجبور به ایستادن و توقف مغلوب ساختن پیشی جستن Fleecing آمریکا

روز دوشنبه وزارت خزانه داری وزیر استیو Mnuchin در نهایت متمایل به رشد ملی خشم در اطراف کاخ سفید را ناقص حسابدا

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

روز دوشنبه وزارت خزانه داری وزیر استیو Mnuchin در نهایت متمایل به رشد ملی خشم در اطراف کاخ سفید را ناقص حسابداری به صورت اضطراری COVID-19 بودجه امداد متصل به دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بحث برانگیز $660 میلیارد چک حفاظت از برنامه. مغلوب ساختن پیشی جستن و شرکت مورد ستایش قرار داد این حرکت به عنوان نشانه دیگری از دولت شفافیت, اما, از خوانندگان در حال پیدا کردن سوالات بیش از پاسخ.

چرا صندوق های تامینی بزرگ و شرکت های سهامی خصوصی تاثیر پذیری COVID-19 تعطیلی دریافت صدها میلیون دلار از یک امداد برنامه طراحی شده برای کمک به مبارزه کسب و کارهای کوچک ؟ چگونه بسیاری از مغلوب ساختن پیشی جستن اعضای خانواده و دوستان صنعت شیر به PPP در حالی که به لحاظ سیاسی بیارتباط کارآفرینان در سراسر آمریکا شد و گفت: بودجه اجرا کرده بود ، انتظار نداریم که هر جواب از کاخ سفید است.

مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ غریبه ای به لاف زدن در مورد رکورد خود را-تنظیم شفافیت اما حقیقت این به ندرت در زندگی به اعتیاد به مواد مخدره. صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید چمن در مارس 2019 تهمت اعلام "شده است وجود دارد هرگز, همیشه قبل از یک دولت است که پس از باز و شفاف است." چند روز بعد تهمت اعالن شد که او به راحتی "شفاف ترین رییس جمهور در تاریخ است."

با وجود پهلوانان مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را به مقامات ارشد را برپا بی سابقه جنگ انسداد و مبهم و تاریک کردن در برابر رئال و تصور مخالفان در کاپیتول هیل و در رسانه ها. اخیرا در ژوئن 11, Mnuchin صراحت حاضر به افشای نام و یا مقدار وام از شرکت ها به دنبال فدرال coronavirus کمک رفتن تا آنجا که برای جلوگیری از کوچک مدیریت کسب و کار از انتشار روال اطلاعات وام SBA شده های پس از سال 1991.

در حال حاضر آمریکا می داند چرا Mnunchin و مغلوب ساختن پیشی جستن رفت به چنین طول شدید به مقاومت در برابر افشای PPP گیرندگان. در حالی که تنها 12 درصد از اقلیت صاحبان کسب و کار کوچک استفاده شود که برای دریافت PPP بودجه تصویب شد, خزانه داری چشم پوشی طولانی ایستاده و اخلاق و قوانین اجازه می دهد تا تهمت شرکای کسب و کار مانند هاوایی وابسته به ادعا تا 5 میلیون دلار در مالیات دهندگان پول نقد.

کاخ سفید را گرم مقاومت به ارائه هر اطلاعات عمومی در مورد دولت COVID-19 هزینه های است که فقط در آخرین نمونه از مغلوب ساختن پیشی جستن پاتولوژیک گریزی به پاسخگویی—عادت قدمت آن به دولت اولین تلاش برای پنهان کردن جزئیات از مغلوب ساختن پیشی جستن افتتاحیه امور مالی. اما مغلوب ساختن پیشی جستن خیره کننده قراضه در امریکا COVID-19 پاسخ اجبار حتی دوستانه جمهوری خواهان مانند فلوریدا ایالت مارکو روبیو به تقاضا افزایش دید به چه تهمت و Mnuchin صرف بیش از $660 میلیارد دلار از وجوه مالیات دهندگان.

نباید آن را گرفته اند تا اوایل جولای برای دموکرات ها و جمهوری خواهان بر روی تپه ای به تقاضای پاسخگویی و شفافیت برای یک برنامه آنها نوشته شده. PPP لازم نیست برای تبدیل شدن به یکی دیگر از برگ برنده دولت دوغاب صندوق. در حال حاضر آمریکا می دانم که نه به اعتماد تهمت مقامات با مقیاس بزرگ پول نقد توزیع به طرح های, اما یک بار دیگر استقرار دموکرات خود را temperamentally قادر به زور طولانی مدت مبارزه با بیش از جمله پاسخگویی و شفافیت مکانیسم در خود قانون.

نیست که می گویند دموکرات شده اند silent در ماه های پس از عبور از یک قایق از اورژانس COVID-19 اقدامات است. در اواخر ماه آوریل ماساچوست ایالت الیزابت وارن به نام برای مجلس سنا رسیدگی به تهمت مقامات "بازی مورد علاقه" با PPP بودجه. در خانه, Rep. کتی پورتر نویسنده لایحه را به طور پیش فرض نام کسب و کار درخواست PPP وام و چقدر فدرال کمک دریافت کردند.

به عنوان تبدیل شده است depressingly آشنا در میان استقرار دموکرات ها در کنگره هر چند این آخرین فشار را نگه دارید تهمت پاسخگو می آید بیش از حد دیر است. قانونگذاران دموکرات و تپه کارکنان صحبت کردم به ارائه دلایل مختلفی برای بی مهارت PPP پاسخگویی: این COVID-19 بحران فشار بر قانونگذاران هر گونه تاخیر سیاسی مخاطره آمیز; دموکرات ها می ترسید که قیری به عنوان ضد کسب و کار obstructionists; همیشه وجود داشته باشد زمان به ریز لحن این قانون پس از دور اول بودجه به بیرون رفت.

به جای امید بستن برای یک اونس پیشگیری از فقدان اراده سیاسی در میان خانه دموکرات ها در حال حاضر نیازمند 660 میلیارد پوند از درمان است. اگر تاریخ اخیر آموخته است سیاست-مراقب هر چیزی است که رای دهندگان باید کمی علاقه به مجازات قانونگذاران برای ادعای "obstructionism." رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ساخته شده کل استراتژی رهبری در پتو استقرار قانونی ضربه سرعت و تاخیر و مستقر آن با ظالم اثر در طول دولت اوباما. قانونی حلم است و یک بلیط یک طرفه به سیاسی ربطی.

فقط به خاطر اینکه دموکرات ها از دست رفته قایق در PPP پاسخگویی به این معنا نیست امید از دست رفته است. وجود دارد مقدار زیادی از فرصت ها برای سخنران نانسی پلوسی و دموکراتیک رهبری به نمایش رهبری در COVID-19 بحران است. در ماه مارس مراقبت عمل ایجاد محلی کنگره در نظر گرفته شده را به مجلس نمایندگان و سنا با هم به مقابله با چالش بی سابقه coronavirus شمار به اقتصاد ما و بهداشت عمومی. این یک ایده عالی است. آن را نیز یک شم.

"هر گونه بحث در مورد بسته محرک باید با نظارت قوی برای اطمینان حاصل شود که پول نیست به جیب های مختلف Kushners و Kanyes."

نزدیک به چهار ماه پس از مراقبت عمل مجاز این دو حزبی COVID-19 کمیته جمهوری خواهان را در برابر انتصاب یک رئیس برای رهبری این کمیته کار می کنند. سناتور جمهوریخواه را آشکارا مطرح کرد رئیس سابق ستاد مشترک ارتش ژنرال جوزف Dunford برای نقش اما که اطمینان حاصل شود هیچ معنی دار نظارت از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت افراط. مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر Dunford یکی از چهره های کلیدی در تصمیم خود را به اجرا برای رئيس جمهور. برای Dunford علنا متعهد هرگز به بحث در مورد تهمت, حتی پس از خروج از خدمت سربازی.

دموکرات ها نباید به انجام هیچ چیز سنا خواهان یک پاس رایگان به بازار این توخالی رهبر کمیته به عنوان یک پیروزی دو حزبی همکاری به ویژه هنگامی که Rep. جیم Clyburn نظارت جدی داده محور COVID-19 سیاستگذاری به عنوان رئیس مجلس انتخاب کمیته Coronavirus بحران است. Propping تا جمهوری خواه به رهبری "نظارت" تلاش تضعیف کار معنی دار دموکرات ها انجام می دهند به یک عقب افتاده رسیدگی در coronavirus بحران است.

ماه گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به نام برای $1 تریلیون زیرساخت های بسته محرک اقتصادی توسط کاخ سفید است. با توجه مغلوب ساختن پیشی جستن فاجعه دست زدن به PPP بودجه دموکرات ها خواهد بود مجنون به تهمت دیگری به توزیع نزدیک به دو برابر مقدار پول. هر گونه بحث در مورد بسته محرک—هر گونه بحث توزیع دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پول تحت هر شرایطی باید با نظارت قوی برای اطمینان حاصل شود که پول نیست به جیب های مختلف Kushners و Kanyes.

مغلوب ساختن پیشی جستن را نادرست اضطراری coronavirus بودجه بیش از یک فاجعه سیاسی; آن را خدشه دار زندگی و معیشت میلیون ها نفر از آمریکایی ها که در تکیه دولت به کارگزار صادق در زمان بحران ملی. آمریکا باید نظارت قدرت برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از fleecing کسب و کارهای کوچک به نفع دوستان خود. میلیون ها نفر از آمریکایی ها هستند و توجه به آنها را به استفاده از آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن