یک قهرمانی و مایکروسافت شریک زندگی بیشتر برای سرعت بخشیدن و دوباره اختراع دیجیتال تجربه فن

بزرگترین جهانی در رسانه های ورزشی ملک در سابقه یک قهرمانی™ (یک) و شرکت مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرد که همک

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

بزرگترین جهانی در رسانه های ورزشی ملک در سابقه یک قهرمانی™ (یک) و شرکت مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرد که همکاری استراتژیک برای مهار Microsoft cloud از جمله Microsoft Azure, Microsoft 365, برای تبدیل دیجیتال فن تجربیات و افزایش همکاری برای کارکنان. مایکروسافت در حال حاضر یکی ترجیح ابر و دیتا ارائه دهنده خدمات تأمین دیجیتال آن تحول و تسریع نوآوری در تمام تاچ پونت.

مایکروسافت و یکی از طریق این اتحاد هستند و شرکت سرمایه گذاری دیجیتال تجربه فن تغییر و تحول است. همکاری تنظیم شده است به منظور افزایش بیشتر یک موقعیت را به عنوان یک پیشرو جهانی در رسانه های ورزشی اموال و بیشتر اجرای چشم انداز خود را برای تعامل با طرفداران از طریق آن نام تجاری منحصر به فرد از ارزش های ورزشکاران در سطح جهانی و جهانی تجدید نظر شود. به عنوان یک تسریع دیجیتال آن سفر شرکت خواهد اهرم های قدرت از ابر و اطلاعات برای ایجاد قابلیت های جدید و ارائه برش لبه دیجیتال تجربیات خود را برای میلیون ها نفر از طرفداران در سراسر جهان است.

توانمند سازی و غنی سازی تجربه فن

یکی بیشتر خواهد شد افزایش آن بیش از حد بالا پلت فرم با اعمال نفوذ لاجوردی برای سرعت بخشیدن به آن در سطح جهانی جریان خدمات و محتوای شخصی ارائه می دهد برای طرفداران در سراسر جهان است. هوش مصنوعی-صفحه توصیه موتورهای و تجزیه و تحلیل در فن رفتار و عادات مشاهده اجازه خواهد داد که به بهتر تعامل با طرفداران در سراسر تاچ پونت و ارائه آنها را با reimagined سفارشی ساخته شده تجربه.

از طریق لاجوردی هوش مصنوعی یادگیری ماشین و داده ها تجزیه و تحلیل یکی را گسترش داده های هسته ای قابلیت ها و تبدیل مستقیم آن به مصرف کننده دیجیتال تجربه است. بیشتر به لذت طرفداران یکی از آنها را با ارائه منحصر به فرد مجموعه ای از داده ها و آمار برای درک بهتر قدرت یک ضربه و یا یک پانچ. در نهایت طرفداران قادر خواهد بود برای لذت بردن از یک تجربه همهجانبه در هنگام تماشای رویدادهای زندگی می کنند.

همکاری بین مایکروسافت و یکی را نیز اجازه می دهد تا طرفداران برای تجربه حوادث از راه دور با انعطاف پذیری و مقیاس پذیری مورد نیاز برای رسیدگی به افزایش تقاضا از کاربران نهایی — به خصوص در این زمان بی سابقه که سرگرمی های ورزشی شیفت به دیجیتال. در آینده این همکاری نیز قادر به کشف نوآوری های دیگر مانند استفاده از هولوگرافی محاسبات در پیشگیری از آسیب دیدگی; و همچنین به عنوان توانایی برای بهبود عملکرد ورزشی از طریق هوش مصنوعی و یادگیری ماشین.

"من هیجان زده تا اعلام کند که یک قهرمانی رسما همکاری با مایکروسافت برای ارائه طرفداران مطلق بهترین در داده محور دیجیتال تجربه" Chatri Sityodtong رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل یکی از مسابقات اعلام کرد. "یک قهرمانی یک رهبر جهانی در زندگی ورزشی و از طریق Microsoft cloud ما می توانید سرعت بخشیدن به توانایی های ما و حضور دیجیتال."

"تقاضا برای دیجیتال تجربه بالاتر نبوده است و همکاری ما با یک قهرمانی — یک رهبر در سرگرمی های ورزشی با بزرگترین و بیشترین سرعت در حال رشد هزاره پایه فن — آنها را قادر خواهد برای ارائه در این فرصت در راه های جدید ابتکاری و افزایش خدمات ارائه آنها را برای حامیان ورزشکاران و کارکنان" Jean-Philippe کورتوا, EVP و رئیس جمهور مایکروسافت, جهانی, فروش, بازاریابی و عملیات اعلام کرد. "ما به دنبال به جلو به کار با یکی برای کمک به سرعت بخشیدن به آن انتقال دیجیتال برای بهره مندی از میلیون ها نفر از طرفداران ورزش در سراسر جهان است."

گسترش بهره وری و محتوای اکوسیستم

به عنوان بخشی از فشار آن به سمت دیجیتال تحول یک رول خواهد شد, Microsoft 365 از جمله مایکروسافت تیم به عنوان اصلی بهره وری پلت فرم برای یک کارمند در سراسر جهان کمک به اطمینان حاصل شود بدون درز همکاری در یک کار از راه دور واقعیت است.

در علاوه بر این به ارائه طرفداران با یک توقف منبع خود را از محتوای دیجیتال یک نیز همکاری با مایکروسافت را به آن محتوای منحصر به فرد پشته به اخبار مایکروسافت اکوسیستم که می رسد بیش از 500 میلیون نفر در 180 کشور هر ماه از طریق شخصی, اخبار تغذیه, MSN, بینگ و مایکروسافت Edge و همچنین از طریق ده ها تن از جهانی پیوند همکاران.

جهان-کلاس ورزشی جهانی فکر رهبری

یک و مایکروسافت نیز اهرم های جهانی ورزشی مرکز نوآوری (GSIC),[1] یک ابتکار مشترک بین دولتی و دانشگاهی و همکاران طراحی شده توسط مایکروسافت برای حمایت از نوآوری در صنعت ورزش در سراسر جهان است. یک نیروگاه از نوآوری و فکر رهبری در ورزش و از طریق آن دخالت در GSIC فعالیت های, طرح های و باز کردن پروژه های نوآوری یکی را ارتباط با ذینفعان صنعت در قاره های دیگر تبادل تجارب یادگیری و افزودن ارزش به ورزش tech اکوسیستم از شروع یو پی اس و شرکت ها و سازمان ها و گروه های پژوهشی.

در مورد مایکروسافت

مایکروسافت (Nasdaq "MSFT" @مایکروسافت) را قادر می سازد انتقال دیجیتال برای عصر هوشمند ابر و هوشمند لبه. ماموریت آن این است برای توانمند سازی هر فرد و هر سازمان بر روی این سیاره برای دستیابی به بیشتر.

حدود یک قهرمانی™

یک قهرمانی (یک) بزرگترین جهانی در رسانه های ورزشی ملک در تاریخ است. که مقر آن در سنگاپور یکی از بزرگترین هنرهای رزمی, سازمان, میزبانی حملات در تمام سبک از هنرهای رزمی مانند موی تای, کیک بوکسینگ, کاراته, کونگ فو, Silat, ساندا, Lethwei, مخلوط هنرهای رزمی, Tae Kwon Do, ثبت قلاب ، یک میزبان بزرگترین سرگرمی های ورزشی, حوادث در سراسر آسیا, این برنامه شامل برخی از بهترین هنرمندان رزمی و قهرمان جهان در بزرگترین رسانه های جهانی پخش در آسیا است. یکی Esports, یک شرکت تابعه از یک قهرمانی آسیا اجرا می شود بزرگترین جهانی esports قهرمانی سری با برخی از بزرگترین فیلم های پرفروش عناوین بازی در جهان است. با تمرکز بر هر دو هنرهای رزمی و esports یک قهرمانی در حال حاضر بزرگترین تولید کننده هزاره زنده و مطالب ورزشی در آسیا می باشد. علاوه بر آن سیستم عامل های دیجیتال, یک قهرمانی پخش به بیش از 2.7 میلیارد بینندگان بالقوه در سراسر 150+ کشور با برخی از بزرگترین جهانی, رایگان-به-هوا و رسانههای دیجیتال از جمله ستاره های ورزشی, Tencent, ABS-CBN, Astro ClaroSports, Startimes, Fox Sports, Thairath TV Turner Sports, Skynet Mediacorp بزرگ ورزشی مدیاست ایتالیا ProSiebenSat.1 Dubai Sports, و بیشتر.

برای به روز رسانی بیشتر در یکی از مسابقات مراجعه کنید https://www.onefc.com/about-us/ ما را دنبال کنید در Twitter و Instagram @ONEChampionship و مثل ما در Facebook در https://www.facebook.com/ONEChampionship.

[1] جهانی ورزشی مرکز نوآوری (GSIC) یک ابتکار مشترک بین دولتی و دانشگاهی و همکاران برای حمایت از نوآوری در صنعت ورزش در سراسر جهان به عنوان یک راننده ایجاد شغل و رشد اقتصادی است. هدف آن است که برای بهبود زنجیره ارزش صنعت ورزش با بهره گیری از پیشرفته ترین فن آوری و کسب و کار را قادر می سازد ارتباطات میان آمدن, ورزش, سازمان, موسسات آموزشی و سازمان های سرمایه گذاری. با بیش از 170 عضو واقع در 20 کشور در سراسر جهان GSIC در سراسر جهان تبدیل شده مرجع صنعت ورزش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب