یک سال در شرکت های بزرگ گرد هم می آیند در یک گام بی سابقه ای به سمت شفافیت در جهانی زباله های پلاستیکی بحران

روز جهانی اقیانوسها روز به صندوق جهانی حیات وحش (WWF) منتشر شد گزارش تعیین بینش جدید و اقدامات مشخص برای رسیدگ

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

روز جهانی اقیانوسها روز به صندوق جهانی حیات وحش (WWF) منتشر شد گزارش تعیین بینش جدید و اقدامات مشخص برای رسیدگی به یک موضوع مهم رو به اکوسیستم های دریایی: پلاستیکی جهانی آلودگی است. در همکاری با منابع: پلاستیک اعضای اصلی -- Keurig, Dr Pepper, مک دونالد, Procter & Gamble, استارباکس و شرکت کوکا کولا -- شفاف 2020 به بررسی پلاستیک ردپای این پیشرو شرکت های جهانی فراهم می کند و یک نگاه دقیق در چالش ها و راه حل های بالقوه برای مقابله با پلاستیک مشکل آلودگی.

منبع: پلاستیک است که برای اولین بار از آن نوع تلاش برای تعیین کمیت شرکت تاثیر و پیگیری شرکت اقدامات و فرصت هایی را برای کاهش زباله های پلاستیکی. از طریق این همکاری افتتاحیه گزارش یافت این پنج شرکت در مجموع با استفاده از 4.2 میلیون تن پلاستیک در یک سال که تنها 8 درصد از منابع مواد بازیافت شده. در حالی که این ارقام نشان دهنده نیاز به آدرس زیرساخت ها چالش های اطراف افزایش بازیافت پلاستیک آنها همچنین داستان از همکاری و شفافیت بسیار مهم است که به امکان پیشرفت معنی دار برای رسیدگی به مسائل سیستمیک در زباله های پلاستیکی. اصلی اعضای امیدواریم که این تلاش ها را الهام بخش شرکت های دیگر را به اقدام مشابه.

"در سال اول آن منابع را آغاز کرده است به شیر به پتانسیل های عظیم است که شرکت ها باید برای تبدیل شدن به اهرمهای کلیدی که در واقع می تواند کمک به تغییر این دوره از این مشکل جهانی - اما همچنین تمایل خود را و توانایی با هم عمل می کنند" گفت: شیلا Bonini, معاون ارشد رئیس جمهور بخش خصوصی تعامل صندوق جهانی حیات وحش. "اصلی ما اعضا نشان داده اند قابل توجه تعهد به شفافیت ارائه داده است که در نهایت درایو مسئوليت همکاری و جاه طلبی نیاز به مشوق حرکت به سمت گزارش جامع و پیشرفت در سراسر بخش خصوصی است."

گزارش یافته ها محاسبه شد با استفاده از منابع ردپای ردیاب یک روش ابتکاری طراحی شده برای پر کردن یک بحرانی اندازه گیری فاصله شرکت های مورد نیاز به طور موثر در پیشبرد پلاستیک پایداری. زیر چرخه پلاستیکی, رد پای ردیاب اقدامات چقدر و چه نوع از پلاستیک استفاده می شود و جایی که آنها به احتمال زیاد تا پایان بر دفع. با استفاده از پنج عضو اصلی ردپای به عنوان یک پایه برای پیگیری پیشرفت و حرکت رو به جلو WWF چهار حوزه کلیدی برای اقدام:

از بین بردن غیر ضروری پلاستیک:
- ساختمان در تلاش برای کاهش و طراحی مجدد کوچک پلاستیک که شامل آشنا دشوار به بازیافت اقلام مانند ظروف قهوه همزن نی و بسته شدن. اینها قابل دسته بندی به صورت سه از پنج منبع اعضا. به دلیل کوچک پلاستیک تا حد زیادی محروم از بازیافت جریانهای بین بردن یا پیدا کردن جایگزین مواد باید یک کلید از اولویت های این شرکت است.
- تمام پنج شرکت در حال بررسی بسته بندی قابل استفاده مجدد سیستم ها و خدمات به عنوان یک جایگزین برای دیگر بالا-حجم کم-recyclability محصولات مانند فنجان و ظروف. برای حمایت از فعال کردن شرایط برای این نوآوری این شرکت باید تمرکز بر تنظیم و گزارش استفاده مجدد اهداف در سطح کشور همکاری با شرکت های دیگر در موضعی راه حل ها و سرمایه گذاری در رفتار مصرف کننده را تغییر دهید.

سرمایه گذاری در تولید پایدار:
- در سراسر پنج شرکت متوسط مقدار از محتوای بازیافتی استفاده شده است که تنها 8 ٪ -- این چالش در سراسر زیرساخت های موجود و فرصتی برای سرمایه گذاری در راه حل های که باعث کاهش باکره پلاستیکی استفاده و افزایش بازیافت و یا پایدار منابع biobased محتوا.

دو برابر شدن جهانی نرخ بازیافت:
- توسعه برنامه عمل است که تمرکز در سطح کشور فرصت است. ایالات متحده نشان دهنده بزرگترین فرصت برای بازیافت با توجه به بالا بودن حجم فروش این شرکت همراه با محدود بازیافت زیرساخت های بالا و دفن زباله رای (72%).
- در خصوص پلی پروپیلن بازیافت در ایالات متحده مشخص شده است به عنوان یک فرصت برای افزایش بازیافت. ایالات متحده نرخ بازیافت برای پلی پروپیلن نزدیک به صفر (0.6% در سراسر همه بخش ها و دسته ها در سال 2017) و به عنوان تقاضا برای کیفیت پلی پروپیلن بازیافتی به مراتب بیش از عرضه اقدام جمعی مورد نیاز است برای افزایش در دسترس بودن.

کار به پر کردن اطلاعات مهم خود را از شکاف ها برای بهبود کیفیت و دقت و درک ما را از زباله های پلاستیکی سیستم به طور خاص برای کشور در سطح مدیریت پسماند داده و از طریق هماهنگ اطلاعات شرکت ها مجموعه, به دنبال اجماع بر زبان مشترک و بهترین شیوه.

سال گذشته راه اندازی منبع: پلاستیک با هدف جلب 100+ شرکت تا سال 2030 در تلاش برای رسیدن به هدف نهایی جلوگیری از حداقل 50 میلیون تن زباله های پلاستیکی از ورود به طبیعت است. با افزایش شرکت, عضویت, منابع قرار است برای پر کردن اطلاعات مهم از شکاف شکستن سوله و کمک به شرکت ها با استفاده از اندازه گیری رایج چارچوب برای شناسایی مشکلات مشترک و فرصت های همکاری و سرعت بخشیدن به راه حل های. امروز WWF استقبال Amcor, کلگیت-پالمولیو و Kimberly-Clark به عنوان جدیدترین عضو از منابع.

به منظور رسیدن به چشم انداز ما از هیچ پلاستیکی در طبیعت WWF در حال همکاری با شرکت ها برای اقدامات است که بیشترین تاثیر را. همراه با منابع فکر شرکای الن مک آرتور پایه (EMF) و Ocean Conservancy و اجرای ما شریک آمریکایی آشامیدنی انجمن ما در مجموع کار با بخش خصوصی برای افزایش مشارکت در منابع: پلاستیک بنابراین ما می توانیم داده ها از شکاف ها و طراحی و ارائه استراتژی عملی به آدرس جهانی بحران زباله های پلاستیکی.

"جدید پلاستیک اقتصاد جهانی تعهد به ارمغان آورده شفافیت بی سابقه ای در صنعت اقدام برجسته پیشرفت در رفع و نوآوری در بسته بندی پلاستیکی" گفت: Sander Defruyt سرب از پلاستیک های جدید, اقتصاد, ابتکار در الن مک آرتور پایه و اساس است. "ما خوش آمدید WWF افتتاحیه منبع: پلاستیک گزارش به عنوان یک گام به سمت ساختمان بیشتر شفافیت در گردش و پس از استفاده سرنوشت پلاستیکی بسته بندی مختلف در سراسر جغرافیای."

برای یک لیست کامل از عضو و شریک نقل قول زیر را ببینید نقل قول ورق
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع: پلاستیک مراجعه کنید: www.resource-plastic.com

در مورد صندوق جهانی حیات وحش (WWF)
WWF یکی از جهان پیشرو سازمان حفاظت از محیط زیست مشغول به کار در نزدیک به 100 کشور جهان برای بیش از نیم قرن برای کمک به مردم و طبیعت رشد. با پشتیبانی از بیش از 5 میلیون عضو در سراسر جهان WWF اختصاص داده شده به ارائه علم مبتنی بر راه حل های برای حفظ تنوع و فراوانی از زندگی بر روی زمین توقف تخریب محیط زیست و مبارزه با بحران آب و هوا. بازدید www.worldwildlife.org برای کسب اطلاعات بیشتر و نگه دارید تا با آخرین پایداری, اخبار زیر @WWFBetterBiz در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما و هشدار های خبری در اینجا.

عضو و شریک نقل قول

Keurig, Dr Pepper
"Keurig, Dr Pepper متعهد به از بین بردن ضایعات بسته بندی و ما افتخار می کنیم به بخشی از اولین گروه از منابع: پلاستیک, اصلی, اعضای, گفت:" مونیک Oxender رئیس پایداری افسر, Keurig, Dr Pepper. "اطلاعات خوب و ضروری است برای همه ما به نوبه خود جاه طلبی و اهداف واقعی و قابل اندازه گیری عمل است. انتشار اولین منبع: پلاستیک گزارش شناسایی مناطق بحرانی برای همکاری با صنعت همسالان کمک خواهد کرد که ما در حال شتاب گرفتن تلاش جمعی به آدرس پلاستیکی آلودگی است."

Procter & Gamble
"Covid-19 آورده به تمرکز شدید این وابستگی متقابل انسان و سیاره سلامت و باید به صورت دقیق و علمی مبتنی بر داده های. واقعی و پایدار راه حل می تواند تنها زمانی که حقایق روشن است و هر کس در همان صفحه -- دلیل این که این منابع برنامه با ارزش است" گفت: Virginie Helias رئیس پایداری افسر Procter & Gamble. "منابع کمک خواهد کرد که راهنمای ما را به بزرگترین فرصت ها برای همکاری با یکدیگر در حل خواهد شد که بزرگترین ضربه."

مک دونالد
"ما می دانیم که آلودگی پلاستیکی یک چالش است که هیچ یک از ما می تواند مقابله به تنهایی. همکاری بسیار مهم است و ما به دنبال به جلو به ادامه کار در کنار WWF و همکار ما منابع: پلاستیک, اصلی, اعضای, به شناسایی راه هایی برای در مجموع پیشرفت بیشتر راه حل های پایدار در مقیاس" گفت: Keith کنی, شرکت, معاون رئیس جمهور, پایداری, مک دونالد. "مک دونالد است که در حال حاضر مشغول به کار در یک گسترده برنامه به نگه داشتن پلاستیک از طبیعت که شامل از بین بردن و به حداقل رساندن پلاستیک و بهبود recyclability در بسته بندی. ما در حال آزمایش جدید راه حل های بسته بندی و بازیافت طرح در رستوران ما در سراسر جهان به یاد بگیرند که چگونه ما می تواند به کاهش بسته بندی و تبدیل به مواد پایدار در حالی که هنوز ارائه یک تجربه بزرگ برای مشتریان ما است."

استارباکس
"بحران جهانی مانند زباله های پلاستیکی, تغییر آب و هوا و آب نیاز به بخش خصوصی رهبری و واقعا همکاری جهانی. این به این معنی به طور جدی با مارک های دیگر, دولت, سازمان های مردم نهاد و کلیدی صنعت ذینفعان به ارمغان می آورد در مورد تغییر پایدار. منابع و گزارش دقیق توسط شرکت های شرکت کننده فراهم می کند یک چارچوب مشترک و بینش برای ما به قانون" گفت: Michael Kobori رئیس پایداری افسر استارباکس.

شرکت کوکا کولا
"ما یک حامی قوی از شفاف افشا و منابع کمک به پل شکاف در صنایع گفت: Bea پرز معاون ارشد و مدیر ارتباطات و امور عمومی پایداری و بازاریابی دارایی افسر برای شرکت کوکا کولا. "ما در حال قوی تر زمانی که ما با هم عمل می کنند و این گزارش باعث اقدام جمعی مورد نیاز برای تغییر واقعی است."

Ocean Conservancy
"پلاستیک ناشی از صنعت مواد غذایی و آشامیدنی اکثریت را تشکیل می دهند از آیتم های جمع آوری شده از سواحل و آبراه در سراسر جهان در طول Ocean Conservancy سالانه بین المللی ساحلی پاکسازی بنابراین یک نیاز حیاتی برای درک بهتر این بخش پلاستیک ردپای اگر ما می خواهیم به یک دندانه در اقیانوس پلاستیک بحران است. این اولین منبع: پلاستیک گزارش گام مهمی در پر کردن دانش که شکاف و آن را تشویق به دیدن شرکت های دیگر از جمله چند تن از اعضای این زباله رایگان دریاها داد تعهد به شفافیت بیشتر و همچنین. هر کس نیاز دارد به بخشی از راه حل – مشکل این است که به سادگی بیش از حد بزرگ برای مقابله با تنهایی" گفت: ادیت Cecchini پروژه مدیر استراتژی شرکت های بزرگ و سیاست در Ocean Conservancy.

1. پلاستیک حجم توسط شرکت:

Keurig, Dr Pepper گزارش 208,000 تن, mcdonald's Corporation گزارش 153,000 متریک تن Procter & Gamble گزارش 605,000 متریک تن استارباکس گزارش 189,000 متریک تن و کوکا کولا شرکت گزارش 3 میلیون تن پلاستیک است. در مجموع 4.2 میلیون تن پلاستیک گزارش شده توسط منابع, اعضای, بر اساس سال 2018 داده است.

داده های مورد استفاده برای کامپایل شفاف 2020 گزارش می آید از سال 2018 داده ها از هر یک از پنج اصلی اعضای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب