Oneworld, SkyTeam و ستاره اتحاد گرد هم می آیند به مسافران اجازه می دانم که آنها می توانند پرواز کنند و با اعتماد به نفس

سه جهانی هواپیمایی اتحاد جمعی به نمایندگی از بیش از پنجاه درصد از جهان را ترافیک هوایی گرد هم آمده اند برای بر

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

سه جهانی هواپیمایی اتحاد جمعی به نمایندگی از بیش از پنجاه درصد از جهان را ترافیک هوایی گرد هم آمده اند برای برجسته کردن اقدامات هواپیمایی اتخاذ شده برای اطمینان از رفاه مشتریان در حالی که سفر. عزیز مسافران1یک ویدیو توسط سه اتحاد را فراهم می کند با یک نگاه به آنچه مشتریان انتظار می رود در سفر خود را در ماه های آینده به عنوان محدودیت های مسافرتی به آرامی کاسته و جهان شروع به بازگشایی شده است.

هنگامی که مشتریان آماده برای پرواز آنها می توانند این کار را با اعتماد به نفس و مطمئن باشید که شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها در سراسر جهان در حال اجرای افزایش بهداشت فردی و استانداردهای ایمنی برای کاهش خطرات به سلامت.

یکجهان مدیر عامل راب Gurney گفت: "ایمنی همواره در هسته ما عضو هواپیمایی عملیات و این ادامه خواهد داد تا در این مورد. با اضافی سلامت و رفاه که اقدامات اجرا شده توسط ما عضو شرکت های هواپیمایی و در سراسر صنعت و مشتریان می توانند در کشتی سوار در سفر خود را با اعتماد به نفس."

شامل اقداماتی است که مسافران را تجربه در طول سفر خود از ورود به مقصد انتخاب عبارتند از:

  • یک نیاز یا توصیه برای مسافران و کارکنان خطوط هوایی به پوشیدن ماسک صورت هر دو در فرودگاه و پردازنده سازگار با كاربردي دستورالعمل های بهداشتی عمومی
  • امن فرودگاه محیط زیست با فاصله فیزیکی در تمام مناطق مورد نیاز
  • افزایش و تشدید بهداشت با تمرکز بر بالا لمسی مناطق هر دو بر روی زمین و در کابین هواپیما
  • بیمارستان درجه بالا-بهره وری فیلتر هوا در هیئت مدیره مدرن هواپیما. شناخته شده به عنوان هپا (High-Efficiency Particulate Air) این فیلتر عصاره 99.99% از ذرات و آلاینده های

کریستین Colvile, SkyTeam مدیر عامل شرکت گفت: "ایمنی و رفاه مسافران و کارکنان همواره اعضای ما شماره یک اولویت است. ما را دیده اند باور نکردنی سطح همکاری در کل هوانوردی جامعه به پیاده سازی لایه های چندگانه حفاظت در اطراف بهداشت است. مسافران می توانید مطمئن باشید که زمانی که آنها سفر بسیاری از اقدامات در نظر گرفته شده به منظور افزایش ایمنی شخصی در فرودگاه و هوا."

هر یک از سه اتحاد جهانی به تازگی اعلام کرد طرح که تمرکز بر یک رویکرد چند لایه برای عملیات ایمن ملاقات و یا بیش از اقدامات سختگیرانه توصیه شده توسط کارشناسان بهداشت و تنظیم کننده و پیشرو در صنعت بدن.

"ما خوشحالیم که این فرصت را به کار با ذینفعان چندگانه2 در این صنعت به ارائه یک صدا, یک پیام به ارائه صلح از ذهن به مشتریان است که سلامت و ایمنی بهداشت در سفر هوایی است که در جلو و مرکز در این صنعت را در دستور کار خود" جفری Goh مدیر عامل شرکت ستاره اتحاد تاکید کرد. او افزود:"ما در مواجهه با بزرگترین چالش در تاریخ صنعت ما اما ما به همان اندازه مصمم به غلبه بر آن از طریق اقداماتی که بازگرداندن اعتماد به نفس در سفر هوایی به طوری که ما می توانیم اتصال مردم و فرهنگ ها در سراسر جهان یک بار دیگر."

#FlyWithConfidence

عزیز مسافران - پرواز با اعتماد به نفس


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن