آنلاین مدنیت بهبود در APAC در طول COVID-19 کاهش یافته است در آمریکای لاتین مایکروسافت مطالعه

نوجوانان و بزرگسالان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام گزارش یک چشم انداز مثبت در آنلاین مدنیت و بیشتر احترام دیجیت

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

نوجوانان و بزرگسالان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام گزارش یک چشم انداز مثبت در آنلاین مدنیت و بیشتر احترام دیجیتال تعاملات در طول COVID-19 جهانی همه گیر نتایج جدید مایکروسافت مطالعه تحقیقاتی نشان می دهد. در ضمن پاسخ دهندگان در آمریکای لاتین گفت: آنلاین مدنیت بدتر مربوط توسط افزایش در گسترش اطلاعات نادرست یا گمراه کننده.

نزدیک به یک سوم (31٪) از پاسخ دهندگان در نه APAC, جغرافیای گفت: آنلاین مدنیت بهبود در COVID-19 ماندن در خانه و محیط زیست 5-درصد-افزایش نقاط نسبت به جهان خواندن 26 درصد است. در مجموع 32 جغرافیای1 قرار گرفتند در این سال بررسی که انجام شد در آوریل و مه. در سراسر مناطق دیگر شرکت کنندگان در آمریکای مرکزی و اروپای شرقی و ترکیب بندی از آمریکای شمالی و کشورهای اروپای غربی,2 آنلاین گفت: مدنیت بهبود یافته کوچکتر درصد: 30% و 17% و 20% بود.

در ضمن در آمریکای لاتین 31% آنلاین گفت: مدنیت کاهش یافته است در طول بحران با شکوه در سراسر جهان خواندن از 22% 9-درصد است. APAC مرکزی و اروپای شرقی و ترکیب آمریکای شمالی و اروپای غربی بلوک شده "بدتر شدن" درصد 22 ٪ و 28 ٪ و 17٪. (جزئیات اضافی نشان داده شده در نمودار زیر است.)

در سراسر جهان (52%) و منطقه ای اکثریت پاسخ دهندگان گفته آنلاین مدنیت بدون تغییر بود توسط COVID-19. منطقه ای "بدون تغییر" درصد شکستن به شرح زیر است:
• APAC: 47 درصد
• مرکزی و شرقی اروپا: 55%
• امریکا: 39%
• آمریکای شمالی و اروپای غربی: 63%

به طور کلی نتایج تاکید است که با وجود گزارش های موردی از کاهش آنلاین مدنیت در طول COVID-19 جهانی تصویر متنوع تر.

پنج سال از دیجیتال مدنیت تحقیقات

نتايج حاصل از آخرین مطالعه مدنیت ایمنی و تعامل آنلاین – 2020 که نظرسنجی گی سن 13-17 و بزرگسالان سالخورده 18-74 در مورد قرار گرفتن در معرض خود را به 21 مختلف خطرات آنلاین در چهار دسته بندی ها: رفتاری; جنسی; های اعتباری و شخصی/سرزده است.3 این پژوهش بر اساس مطالعات مشابه در مورد دیجیتال مدنیت که مایکروسافت انجام شده در هر یک از چهار سال گذشته که کمتر از کشورها گنجانده شده است.

در مجموع 16,051 افراد شرکت کننده در این سال نظرسنجی و ما بررسی کرده ایم بیش از 58,000 مردم در این موضوعات پس از شروع این کار است. نتایج کامل, از جمله با انتشار آخرین Microsoft Digital مدنیت شاخص (DCI) در دسترس خواهد بود در بین المللی Safer Internet Day 2021 در فوریه 9. این DCI اندازه گیری تن و تنور از تعاملات آنلاین به عنوان گزارش شده توسط مصرف کنندگان در تمام مناطق مورد بررسی. در سال گذشته شاخص بود و در پایین ترین سطح خود پس از تحقیقات آغاز شد نشان می دهد سطح بالایی از درک آنلاین بی تمدنی.

از 26 درصد از پاسخ دهندگان جهانی که فکر می کردم آنلاین مدنیت بهبود یافته در آوریل و مه در طول COVID-19, مردم, کمک به مردم دیگر و یک حس "ما همه در این با هم" شدند دلایل اصلی پشت خود را پاسخ. بیش از دو سوم (67 درصد) گفتند که دیدم مردم در کمک به دیگران و 60 درصد گفت: آنها تا به حال بیشتر حس "ما همه در این با هم." در ضمن در APAC نزدیک به سه چهارم از مثبت پاسخ دهندگان (70%) دیدم مردم در کمک به دیگران و دوم بسیار بیشتر رتبه پاسخ مردم بیشتر تشویق به یک دیگر (66%). دیگر پاسخ مثبت در منطقه APAC شامل احساس بیشتری از جامعه و مردم با هم به مقابله با بحران و مردم اتصال مجدد به صورت آنلاین با دوستان و خانواده.

در آمریکای لاتین (70%) و جهانی (67%) یک "افزایش گسترش اطلاعات نادرست یا گمراه کننده" بود و دلیل اصلی توجه کسانی که فکر آنلاین مدنیت تا به حال شک و تردید عمل در طول بیماری همه گیر. Standout دیگر "بدتر شدن" پاسخ در آمریکای لاتین شامل "مردم گرفتن ناکامی های خود را آنلاین" و "مردم کمتر گردد." (چک کردن برگه در کمک به افراد جوان برای شناسایی اطلاعات غلط و نفرت گفتار و خواندن در مورد آنچه که مایکروسافت در حال انجام است به مبارزه با COVID-19 اطلاعات غلط به طور گسترده تر.)

هفت جغرافیای اضافه شده در سال 2020

با توجه به تلفات بحران جهانی شد مصرف مردم در سراسر جهان هر دو آنلاین و خاموش ما افزود: برخی از سوالات خاص به مطالعه این سال به کشف و درک تاثیر COVID-19 در تعاملات آنلاین در این پنجم نقطه عطف قسط از تحقیقات ما. که نیز به همین دلیل ما اضافه شده (یا دوباره اضافه شده) هفت جغرافیای به 2020 مطالعه: استرالیا, دانمارک, فیلیپین, اسپانیا, سوئد, تایوان و تایلند است. (اولین مایکروسافت دیجیتال مدنیت شاخص برای خواندن هر یک از این جغرافیای نوار استرالیا در دسترس خواهد بود در Safer Internet Day 2021. استرالیا در سال 2020 شاخص خواهد بود خواندن اولین بار پس از دو سال مطالعه است.)

و در حالی که بیشتر از جهان شروع به دوباره باز پس چه شد واقعا یک رویداد بی سابقه ای در, بسیاری از ما در زندگی بسیاری از ما هنوز در حال کار و یادگیری از خانه و تمرین های اجتماعی فاصله. این شرایط تاکید نیاز به امن تر, سالم تر و محترمانه تعاملات هر دو آنلاین و خاموش. ما تنها نیاز به نگاه به سال گذشته تحقیقات به یاد آنچه که مردم برای امید در این دهه جدید از 2020s. پاسخ دهندگان در 25 کشور گفت: آنها می خواستند "احترام" "ایمنی" "آزادی" "مدنیت" و "مهربانی" را به تعریف تعاملات آنلاین در 2020s و آنها اضافه شده چند پیش بینی برخی از حساسیت بیشتری یافته است. یک سوم از پاسخ دهندگان گفته اند که انتظار می رود کمتر به زنان از نظر جنسی مورد آزار و اذیت آنلاین کمتر به اذیت می شود و حاضر بحث سیاسی برای تبدیل شدن به سازنده تر در دهه جدید.

در آغوش دیجیتال مدنیت چالش

به عقب بر گردیم در مسیر و کمک به تحقق بخشیدن به برخی از کسانی که نشاط بخشی 2020s پیش بینی ما همچنان به نقطه را به ما دیجیتال مدنیت چالش: چهار عقل سلیم اصول برای کمک به ایجاد محبت و همدلی و مهربانی. هر کس می تواند مرتکب را به چالش اقدامات و تعهد به اتخاذ آنلاین مثبت عادات و شیوه های. این اقدامات عبارتند از: زندگی قانون طلایی; احترام به تفاوت ها; مکث قبل از پاسخ دادن و ایستادن برای خودتان و دیگران است. اطلاعات بیشتر در مورد چالش در اینجا و بازدید از وب سایت ما و صفحه منابع اضافی برای مشاوره و راهنمایی برای مقابله با تقریبا هر آنلاین با موضوع ایمنی.

ژاکلین Beauchere - Global Digital ایمنی حامی

1 کشورهای نظرسنجی در سال 2020 بودند از: آرژانتین, استرالیا,*, بلژیک, برزیل, کانادا, شیلی, کلمبیا, دانمارک*فرانسه, آلمان, مجارستان, هند, اندونزی,*, ایرلند, ایتالیا, مالزی, مکزیک, هلند, پرو فیلیپین*, لهستان, روسیه, سوئد*سنگاپور اسپانیا*افریقای جنوبی و تایوان و تایلند*ترکیه, انگلستان, ایالات متحده, ویتنام
*نشان می دهد کشور اضافه شد (یا دوباره اضافه شده) به مطالعه در سال 2020

2 منطقه ای گروه بندی به شرح زیر است:
APAC (9) – استرالیا, هند, اندونزی, مالزی, فیلیپین, سنگاپور, تایوان, تایلند, ویتنام
کی (3) – مجارستان, لهستان, روسیه,
Latam (6) – آرژانتین, برزیل, شیلی, کلمبیا, مکزیک, پرو
NA + ما (12) – کانادا, آمریکا, بلژیک, دانمارک, فرانسه, آلمان, ایرلند, ایتالیا, هلند, اسپانیا, سوئد, انگلستان

3 این definiton از چهار دسته به شرح زیر است:
اعتباری – "Doxing" و آسیب به شخصی یا حرفه ای شهرت
رفتاری – درمان پستی; تجربه trolling, آنلاین, آزار و اذیت و یا قلدری; در مواجهه با نفرت
گفتار و microaggressions
جنسی – ارسال و یا دریافت ناخواسته پیامک جنسی, پیام ها و جنسی تقاضاها; دریافت ناخواسته
توجه جنسی و قربانی sextortion یا غیر مبتنی بر رضایت طرفین پورنوگرافی (با نام مستعار "انجمن انتقام")
شخصی/نفوذی بودن هدف از تماس های ناخواسته را تجربه تبعیض swatting, زن ستیزی قرار گرفتن در معرض
افراطی محتوا/استخدام و یا سقوط قربانی به مضر کلاهبرداری و یا تقلب



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن