تنها 10 درصد از شرکت های مشتری محور زنجیره تامین مورد نیاز برای انعطاف پذیری با توجه به جدید Accenture, گزارش

فقط 10% از شرکت ها شد و در مسیر درست به ساختمان مشتری محور زنجیره تامین است که انعطاف پذیر و فعال رشد قبل از C

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

فقط 10% از شرکت ها شد و در مسیر درست به ساختمان مشتری محور زنجیره تامین است که انعطاف پذیر و فعال رشد قبل از COVID-19 گیر با توجه به یک گزارش جدید از شرکت Accenture (NYSE: ACN). در حالی که زنجیره تامین به طور سنتی یک راننده بازده و مقیاس در این گزارش مورد بحث چگونه نقش خود را در سال های اخیر تکامل یافته است فراتر از صرف بهره وری و نسبت به پایدار رشد.
 
بر اساس یک نظرسنجی جهانی از 900 مدیران ارشد از نه صنایع بزرگ در سراسر 10, جغرافیای این گزارش با عنوان "یک مجوز برای رشد: مشتری محور زنجیره تامین," شناسایی عمده زنجیره تامین چالش هایی که تنها شده اند بزرگ شده در حال انجام COVID-19 بحران جهانی از جمله: عدم انعطاف برای ارائه بالغين مشتری ارائه; فقیر اکوسیستم طراحی فاقد حق همکاران و siloed تکنولوژی معماری که خفه همکاری و شرکت نوآوری است. این گزارش همچنین به تشریح شیوه های پیشرو از چند انتخاب شرکت هایی که خود را دگرگون زنجیره تامین و ایجاد یک تجربه مشتری است که هر دو هدف رهبری و متمرکز بر رشد.

"زنجیره تامین همواره راه نجات برای بشریت است. این COVID-19 سلامت بحران به ارمغان آورده است به نور نیاز حیاتی برای یک ارتجاعی زنجیره تامین است که به تولید و ارائه کالاهای اساسی و خدمات به سرعت و با خیال راحت و ایمن گفت:" کریس تیمرمانس ارشد مدیر عامل و زنجیره تامین جهانی و عملیات سرب در Accenture. "شرکت نقل مکان کرد و به سرعت به اولویت بندی شفافیت و فعال کردن سریع تر تصمیم گیری است. در حال حاضر آنها باید دو پایین در ساختمان بیشتر مشتری محور هدفمند زنجیره تامین است که منجر به رشد اقتصاد دوباره بجای اول برگشتن."
 
این شرکت در گزارش سرمایه گذاری کرده اند US$153 میلیون به طور متوسط بیش از دو سال گذشته برای تبدیل زنجیره تامین خود را. اما, آن است که فقط یک گروه کوچک — 10% از افراد مورد بررسی که به طور موثر با استفاده از سرمایه گذاری های خود را برای تبدیل زنجیره تامین خود را برای پاسخگویی به افزایش و در حال تحول تجربه مشتری خواسته است. شرکت Accenture تجزیه و تحلیل نشان داد که این شرکت های پیشرو دنبال چهار شیوه های کلیدی است که سیمان آنها را به عنوان رهبران در میان همسالان خود:
 

  1. شروع با مشتری در ذهن. پایه استراتژی زنجیره تامین بر آنچه مشتری ارزش است که پیچیده تر تلاش تر از همیشه قبل از به دلیل تجربه مشتری در حال حاضر هدف رهبری و شخصی است. بیش از دو سوم (71 درصد) از شرکت های پیشرو در ساخت زنجیره تامین استراتژی برای ارائه تجارب مرتبط به کلید مشتری ارزش گزاره مانند پایداری داده ها و حفظ حریم خصوصی و امنیت و سفارشی تحویل و خدمات
  2. به نوبه خود بینش و نوآوری. سرمایه گذاری در ساختمان تحلیلی دارایی-نور همکاری معماری است که می تواند به طور قابل توجهی افزایش زنجیره تامین و تاثیر آن بر درآمد و موفقیت های مشترک در داخل و خارج از اکوسیستم. در واقع بیش از نیمی از متوسط رشد درآمد است که شرکت های پیشرو با تجربه آمد از ابزار همکاری و داده محور بینش فن آوری.
  3. توسعه هدفمند قابلیت های. همه این شرکت های پیشرو, آیا B2B یا B2C ساخته شده قابلیت به بخش مشتریان و محصولات در زمان واقعی است. آنها به همکاری با تدارکات به طراحی محصولات و خدمات و شناسایی تامین کنندگان بالقوه برای رسیدن به هدف حاشیه. آنها همچنین سرمایه گذاری در پیشرفته امنیت سایبر قابلیت به آدرس رو به رشد تهدیدات امنیتی ناشی از نقض داده و سرقت اطلاعات.
  4. تعامل با مدیر عامل شرکت فراتر از مکالمه. پشتیبانی از صفحه کلید درست زنجیره تامین تغییر و تحول است. از مدیران اجرائی از این شرکت های پیشرو هستند بیشتر احتمال دارد به درایو زنجیره تامین بحث خود را با تخته و ترجمه آن بحث به نتایج. بیش از نیمی (53%) از این مدیران اجرائی تخصیص بودجه به درایو زنجیره تامین نوآوری و 49 درصد تخصیص استعداد بالا برای سرعت بخشیدن به زنجیره تامین تحول

این گزارش همچنین شامل تجزیه و تحلیل اثبات این است که تلاش های صورت گرفته توسط این شرکت های پیشرو باید پرداخت شود. Accenture تجزیه و تحلیل مالی از این رهبران پیدا کرده است که در طول دوره از 2017-2019 آنها باید عملکرد بهتری نسبت به دیگر شرکت ها در مناطق مختلف. برای مثال آنها رشد [درآمد] 13 درصد به طور متوسط در مقایسه با متوسط درآمد کاهش 5 درصد برای شرکت های دیگر. علاوه بر زنجیره تامین خود را کمک به درآمد کل سه گانه بود که از دیگر شرکت ها (52 درصد در برابر 17 درصد); و به آنها تحویل داده EBITDA* حاشیه 2.5 درصد بالاتر از کسانی که از شرکت های دیگر.
 
"همانطور که ما همچنان به حرکت عدم اطمینان از به سرعت در حال تغییر شیفت در مشتری رفتار مشتری محور زنجیره تامین ضروری است برای رفاه شرکت ها و جامعه به عنوان یک کل" گفت: علامت جورج مدیر عامل و آمریکای شمالی منجر به زنجیره تامین و عملیات در اکسنچر استراتژی است. "خبر خوب این است که این روش که رهبران در حال گرفتن یک imitable فرمول که همه شرکت ها می توانید به تبدیل زنجیره تامین و حفظ این عملیات که در خدمت مشتریان خود و جوامع و همچنین خیابان اصلی و وال استریت با هدف و رشد است."
 
برای گزارش کامل لطفا: www.accenture.com/resilientsupplychains
 
در مورد تحقیق
Accenture بررسی C-سطح مدیران از 900 شرکت از نه صنایع در سراسر 10, جغرافیای در دسامبر 2019 به فوریه سال 2020 به درک چگونه آنها خود را تبدیل موجود در زنجیره تامین به آنهایی که ارائه تجربه مشتری-منجر به رشد. Accenture با استفاده از مدلسازی اقتصادسنجی برآورد تاثیر مشارکتی تحلیلی دارایی-معماری نور در رشد درآمد. علاوه بر این Accenture استفاده CapIQ پایگاه داده برای برجسته کردن تفاوت در 10 درصد از شرکت های مورد بررسی که هنرمندان بالا در مقابل دیگران در شاخص مانند EBITDA و به اشتراک گذاری حرکات قیمت.
 
*استاندارد حسابداری اندازه گیری EBITDA اشاره به درآمد قبل از بهره و مالیات و استهلاک و استهلاک.
 
در مورد Accenture
Accenture پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خدمات در استراتژی و مشاوره, سلامت, فناوری و عملیات های دیجیتال با قابلیت های سراسر همه از این خدمات است. ما ترکیب بی نظیر تجربه و تخصصی قابلیت های سراسر بیش از 40 صنایع — طراحی شده توسط بزرگترین شبکه ای از فن آوری های پیشرفته و هوشمند عملیات مراکز. با 509,000 مردم خدمت به مشتریان در بیش از 120 کشور Accenture به ارمغان می آورد نوآوری مستمر برای کمک به مشتریان بهبود عملکرد خود و ایجاد ارزش پایدار در سراسر شرکت است. دیدار ما در www.accenture.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن