باز پلت فرم مشترک UNITE4COVID راه اندازی شد برای سرعت بخشیدن به Covid-19 راه حل

سلطنتی DSM جهانی هدف رهبری و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه و سلامت, زندگی پایدار, اعلام راه اندازی UNITE4COVID

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

سلطنتی DSM جهانی هدف رهبری و مبتنی بر علم با شرکت در تغذیه و سلامت, زندگی پایدار, اعلام راه اندازی UNITE4COVID دیجیتال, باز, بازار مشترک طراحی شده برای ارائه راه حل برای حرفه ای بهداشت و درمان و همچنین به عنوان یک فروم و همکاری hub برای مخترعان و تولید کنندگان و صدور گواهینامه آزمایشگاه در مبارزه با تاج.

اتصال کسانی که نیاز دارند با کسانی که می تواند کمک به

در پاسخ به COVID-19 گیر این صنعت همچنان به ارائه کمک به از بین بردن نیاز فوری به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و دیگر تجهیزات ایمنی. از مواد به تولید کنندگان هستند که با یکدیگر برای کمک به تسکین فوری نیاز برای لوازم پزشکی, تجهیزات و قطعات یدکی.

برای اتصال کسانی که مایل به کمک به کسانی که به دنبال کمک DSM راه اندازی کرده است یک پلت فرم های دیجیتال UNITE4COVID.org. پلت فرم پیدا می کند مورد تایید COVID-19 راه حل های ساده تر با ارائه شفافیت در تایید COVID-19 راه حل.

حرفه ای بهداشت و درمان و همچنین سازمان ها و موسسات و شرکت ها به دنبال به حفاظت از بیماران و کارکنان و مشتریان می توانند دسترسی UNITE4COVID برای دیدن و درخواست در حال حاضر راه حل های در دسترس. از سوی دیگر ارائه دهندگان راه حل - از مخترعان به تولید هاب - می توانید با استفاده از این پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و راه حل های ظرفیت و بیشتر. این پلت فرم به ارمغان می آورد با هم بازیکنان در افزودنی سنتی و صنایع تولیدی در یک مشارکتی, بازار, جایی که آنها پیدا کردن یک دیجیتال, همکاری, فضای, مدیریت پروژه, تصویب وضعیت پیگیری و اجازه می دهد تا ارزیابی سریع در هزینه و در دسترس بودن و زمان بندی.

در حالی که آغاز شده توسط DSM UNITE4COVID واقعا باز و صنعت گسترده پلت فرم و در حال اتخاذ شده توسط طیف گسترده ای از سازمان ها و تولید کنندگان. این Unite4COVID پلت فرم برجسته در مجمع جهانی اقتصاد را COVID اکشن پلت فرم به عنوان یک کلید تلاش از تولید جامعه به بهتر ارتباط آن با نیاز و یک شبکه جهانی از ارائه دهندگان راه حل.

هوگو دا سیلوا, VP تولید افزودنی در DSM: "ما قویا بر این باورند که زنجیره ارزش همکاری ضروری است. صنعت چاپ 3D قادر به پاسخگویی بسیار سریع هنگامی که Covid-19 همه گیر مختل سنتی زنجیره تامین به عنوان آن دیجیتال توزیع شده در راه تولید اجازه می دهد تا برای ایجاد راه حل های که در آن تقاضا بالاترین است. در همین حال نیز خارج از جعبه طرح های سنتی تولید و صنعت شروع به ارائه راه حل. با گرد هم آوردن سازمان های مختلف تولید صلاحيت و تطبیق آنها با نیازهای سازمان در بخش های حیاتی ما می تواند ارائه راه حل های موثر و سریع تر است. آن را با همکاری که ما در ایجاد بزرگترین تاثیر را در ضرب و شتم COVID-19 و صرفه جویی در زندگی می کند."

DSM بر تمام سازمان های فعال مبارزه با Covid-19 در صنعت ساخت برای پیوستن به و اضافه کردن راه حل برای UNITE4COVID.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب