OpenInvest به ارائه سفارشی مستقیم نمایه سازی برای شاخص نزدک به مشاوران

OpenInvest این تکنولوژی را فعال کنید asset manager فراهم می کند که پویا سفارشی نمایه سازی و ESG تعامل در مقیاس

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

OpenInvest این تکنولوژی را فعال کنید asset manager فراهم می کند که پویا سفارشی نمایه سازی و ESG تعامل در مقیاس امروز اعلام کرد آن است که با پیوستن به نزدک (Nasdaq: NDAQ) به ارائه خودکار سفارشی مستقیم نمایه سازی راه حل های در نزدک شاخص برای فعالان بازار در سراسر کشور.

"مشاوران می توانید هم اکنون از کنار یک قرص در یک جلسه مشتری را انتخاب کنید نزدک شاخص های سفارشی با توجه به مشتری و ارزش های شخصی و وضعیت مالیات و ضربه بروید. کار ما با نزدک را قادر می سازد مشاوران برای استفاده از OpenInvest پلت فرم به دلخواه خود را قرار گرفتن در معرض بسیاری از جهان مهم ترین شاخص ها از جمله ضروری Nasdaq-100 و در حال حاضر قدرتمند تاثیر گزارش." گفت: جاش لوین رئیس استراتژی افسر و بنیانگذاران OpenInvest.

اخیر رویدادهای جهانی و تاثیر COVID-19 بیشتر کاتالیز منطق ESG سرمایه گذاری. مشاوران مالی و سرمایه گذاران می خواهید به بیشتر از نزدیک چین سرمایه گذاری با ارزش های شخصی و به بهتر حرکت نوسانات بازار. صنعت گرفته شده توجه داشته باشید و بسیاری از سنتی بودجه در حال حاضر در زیر OpenInvest منجر شود.

شاخص نزدک در ابتدا راه اندازی در OpenInvest فن آوری پلت فرم عبارتند از:

  • Nasdaq-100
  • Nasdaq ما گسترده سود سهام دستاوردهای
  • Nasdaq ما کلاه بزرگ شاخص
  • Nasdaq ما اواسط کلاه شاخص
  • Nasdaq ما کوچک کلاه شاخص
  • Nasdaq ما 500 کلاه بزرگ شاخص
  • Nasdaq توسعه زیادی اواسط کلاه شاخص

"شاخص مبتنی بر سرمایه گذاری ثابت شده است هر دو حیاتی به فراگیر و قابل دسترس در بازار و فوق العاده انعطاف پذیر در زمان های اخیر بازار استرس گفت:" رابرت هیوز سر شاخص و مشاور راه حل برای Nasdaq شاخص های جهانی. "در همان زمان ESG غربالگری تبدیل شده است به طور فزاینده مهم برای سرمایه گذاری. کار ما با OpenInvest یک گام مهم در ساخت این مهم خدمات در دسترس به طور مستقیم از طریق یک فناوری در دسترس پلت فرم."

برای کسب اطلاعات بیشتر در OpenInvest لطفا جاش لوین مصاحبه اخیر خود در Nasdaq را #TradeTalks و بازدید https://www.openinvest.com.

در مورد OpenInvest

OpenInvest (https://openinvest.com) ثبت شده است مشاور سرمایه گذاری و سود شرکت اعمال نفوذ فن آوری برای ارائه نسل بعدی مستقیم نمایه سازی و ESG تعامل راه حل است. این شرکت فراهم می کند و موسسات مالی با این فن آوری را برای باز کردن ارزش های مبتنی بر سفارشی سازی, بهینه سازی مالیاتی و تاثیر گزارش در بالای موجود خود مدل های مالی و معیار. OpenInvest تاسیس شد در سال 2015 توسط معماران بریج همکاران نمونه کارها, مدیریت ریسک, کنترل و سیستم های تجاری و حمایت Andreessen-Horowitz, Y-ترکیب کوین دورنت را سی و پنج سرمایه گذاری و QED - بنیانگذاران CapitalOne.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب