OpenText دریافت 2020 SAP® اوج جایزه SAP راه حل پسوند شریک از سال

OpenText™ (NASDAQ: OTEX), (TSX: OTEX) اعلام کرد که آن را دریافت کرده است یک سال 2020 SAP® اوج جایزه به عنوان S

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

OpenText™ (NASDAQ: OTEX), (TSX: OTEX) اعلام کرد که آن را دریافت کرده است یک سال 2020 SAP® اوج جایزه به عنوان SAP راه حل فرمت شریک از سیستم عامل و تکنولوژی (بر فرض). SAP ارائه این جایزه سالانه به شرکای تجاری است که توسعه همکاری های خود با SAP و اکسل در کمک به مشتریان اجرا بهتر است. برندگان و فینالیست در 34 دسته بندی ها انتخاب شدند, بر اساس توصیه های SAP بازخورد مشتری و شاخص های عملکرد.

"این OpenText همکاری با SAP است مهم تر از همیشه. با هم, ما در حال ارائه به مشتریان ما با فن آوری و کسب و کار راه حل آنها نیاز به ساخت دیجیتال و سازمان های انعطاف پذیر است که می تواند با سرعت بی سابقه ای و چابکی" گفت: OpenText مدیر عامل CTO Mark J. Barrenechea. "از طرف مشترک ما مشتریان ما مفتخر به دریافت SAP اوج جایزه. ما همچنان متمرکز بر کار با SAP برای حمایت از مشتریان ما در سراسر منی لحظه از امروز و به تصرف وعده یا فردا"

SAP راه حل فرمت شریک جایزه سال را به رسمیت می شناسد SAP یک شریک است که ارائه می دهد راه حل پسوند برای SAP نرم افزار در سیستم عامل و تکنولوژی (بر فرض). برنده شریک زندگی انتخاب شده است و بر اساس فن آوری, نوآوری در بازار, تاثیر و تظاهرات مشتری تاثیر است. OpenText است SAP بزرگترین راه حل فرمت شریک ارائه بسیار یکپارچه راه حل هایی که ارائه اطلاعات یک مزیت برای کسب و کار با استفاده از SAP فن آوری است.

"صنعت ما دیده می شود بسیاری از تغییرات که در طول دهه گذشته اما آنچه تغییر نکرده است قدرت و مقیاس اکوسیستم ما" گفت: Christian کلاین مدیر عامل شرکت SAP. "همکاران قلب و روح از چشم انداز ما برای هوشمند سازمانی و نقش مهمی در تبدیل این رویا به واقعیت برای مشتریان ما. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار با OpenText برای کمک به مشتریان ما موفق – در حال حاضر و در آینده است."

Sharn Gamman, تجاری, عملیات پردازش و مدیر آموزش در مواد غذایی شمالی, جزیره, مواد غذایی, co-operative, نظر, "ما فروشگاه های ما سهامداران و ما اساسا ارائه خدمات به آنها است. هنگامی که ما به رسمیت شناخته شده یک فرصت برای بهبود حساب های پردازش و تاثیر مثبت, فروشگاه, جریان نقدی, ما تصمیم به اقدام به الکترونیکی کردن فرآیندها با استفاده از OpenText. در حال حاضر وجود دارد بسیار قوی تمرکز بر بهره وری و صرفه جویی در هزینه و کم هزینه خرید مدل در مرکز پشتیبانی ما. یکپارچه OpenText Suite for SAP راه حل به ما کمک کرده است انجام این کار و استخراج مقدار و حتی بیشتر از ما SAP پیاده سازی."

تاریخ OpenText در دیجیتال جدید منطقه - کمک SAP مشتریان اجرا انعطاف پذیر
OpenText راه اندازی کرده است تعاملی آنلاین منابع OpenText دیجیتال منطقه برای کمک به کسب و کار با استفاده از تکنولوژی SAP درک راه حل قدرتمند پسوند های موجود برای اتصال دیجیتال خود را کسب و کار. این برنامه ویژگی های عملی و استراتژی برای کمک به مشتریان اجرا انعطاف پذیر, سرعت بخشیدن به مسیر SAP S/4HANA, الکترونیکی کردن امور مالی فرایند به منظور نقد و تدارکات به پرداخت و تحویل استثنایی محل کار تجربه از طریق SAP SuccessFactors راه حل.

بعدی دیجیتال منطقه رویداد دیجیتال نیست اختیاری دیگر: سرعت بخشیدن به مسیر SAP S/4HANA و به سرعت در حال الکترونیکی کردن فرآیندهای با تمدید ECM برگزار خواهد شد 30 ژوئن در ساعت 11 صبح به وقت شرق آمریکا / 5pm CEST. این رویداد به بررسی نمونه های دنیای واقعی از مشتریان که در حال ارزیابی مجدد کسب و کار خود را با SAP S/4HANA و هوشمند مدیریت محتوا از OpenText.

ثبت نام برای OpenText دیجیتال منطقه رایگان و آنلاین در دسترس در اینجا.

در مورد OpenText
OpenText اطلاعات شرکت™, سازمان را قادر می سازد برای به دست آوردن بینش از طریق بازار پیشرو مدیریت اطلاعات راه حل های پیش فرض و یا در ابر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTEX) بازدید opentext.com.

با ما در تماس باشید:
OpenText مدیر عامل علامت Barrenechea وبلاگ
توییتر | LinkedIn

برخی اظهارات در این اطلاعیه مطبوعاتی ممکن است حاوی کلمات در نظر گرفته شده به دنبال اظهارات و یا اطلاعات تحت قوانین اوراق بهادار قابل. این اظهارات در OpenText فعلی انتظارات برآورد پیش بینی و پیش بینی در مورد عامل, محیط زیست, اقتصاد و بازار است که در آن شرکت عمل می کند. این اظهارات به موضوع مهم فرضیات خطرات و عدم قطعیت است که دشوار است برای پیش بینی و نتیجه واقعی ممکن است مادی متفاوت است. OpenText این فرض اگر چه در نظر گرفته شده مناسب توسط این شرکت در تاریخ این آزادی مطبوعات ممکن است نادرست و در نتیجه آن نتایج واقعی می تواند مادی متفاوت از انتظارات اینجا تنظیم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با توجه به خطرات و عوامل دیگر است که می تواند رخ دهد را ببینید OpenText گزارش سالانه در فرم 10-K, گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q و دیگر اوراق بهادار براده با SEC و دیگر اوراق بهادار تنظیم کننده. مگر اینکه در غیر این صورت نیاز قابل اجرا اوراق بهادار قوانین OpenText هیچ قصد یا تعهدات به روز رسانی و یا تجدید نظر در هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.

کپی رایت © 2020 متن باز. تمام حقوق محفوظ است. OpenText یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده از متن باز. لیست علائم تجاری جامع نیست از علائم تجاری دیگر. ثبت نام تجاری محصول و نام شرکت و نام تجاری و خدمات نام های ذکر شده در اینجا ملک از باز کردن متن و یا دیگر صاحبان مربوطه.

SAP و دیگر SAP محصولات و خدمات ذکر شده در اینجا به عنوان به خوبی به عنوان مربوطه آرم علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده از SAP SE در آلمان و کشورهای دیگر. لطفا ببینید https://www.sap.com/copyright برای اضافی علامت تجاری اطلاعات و اعلامیه های. سایر محصولات و خدمات نام ذکر شده علائم تجاری از شرکت مربوطه می باشند.

SAP به دنبال بیانیه
هر گونه اظهارات مندرج در این سند که حقایق تاریخی هستند به دنبال اظهارات به عنوان تعریف شده در ایالات متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995. کلمات مانند "پیش بینی" "ايمان" "برآورد" "انتظار" "پیش بینی" "قصد," "مه" "طرح" "پروژه" "پیش بینی" "باید" و "خواهد شد" و عبارات مشابه به عنوان آنها مربوط به SAP در نظر گرفته شده برای شناسایی چنین اظهارات به جلو نگاه. SAP متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی و یا تجدید نظر از هر گونه اظهارات به جلو نگاه. همه به دنبال اظهارات در معرض انواع خطرات و عدم قطعیت است که می تواند باعث نتایج واقعی به اختلاف مادی از انتظارات است. عواملی که می تواند بر SAP مالی آینده نتایج بحث بیشتر به طور کامل در SAP براده با آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ("SEC") از جمله SAP در تازه ترین گزارش سالانه در فرم 20-F زمینه با SEC. خوانندگان هشدار به جای تکیه ناروا در این اظهارات به جلو نگاه که صحبت فقط از تاریخ خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن