OpenText به رسمیت شناخته شده به عنوان به طور کلی رهبر در سال 2020 آرزوی مشتری مدیریت ارتباطات رهبران

OpenText™ (NASDAQ: OTEX), (TSX: OTEX) اعلام شده است به رسمیت شناخته شده به عنوان یک به طور کلی رهبر در سال 202

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

OpenText™ (NASDAQ: OTEX), (TSX: OTEX) اعلام شده است به رسمیت شناخته شده به عنوان یک به طور کلی رهبر در سال 2020 آرزوی مشتری مدیریت ارتباطات (CCM) رهبران™ برای سومین سال در یک ردیف. قرار است به عنوان کلی رهبر در CCM بازار OpenText™ Exstream نیز به رسمیت شناخته شده به عنوان یک رهبر در ارتباطات ترکیب کسب و کار اتوماسیون و Omni-کانال ارکستراسیون.

آرزوی قهرمانی یک ابزار تعاملی است که تجسم و صفوف فروشندگان در CCM بازار است. فروشندگان در حال تجزیه و تحلیل بر اساس محصول قابلیت ها و نقاط قوت و جهت استراتژیک از جمله راه حل چشم انداز و نقشه راه.

با توجه به آرزوی, "OpenText مناسب بسیار عالی برای شرکت های که می خواهند به خرید از شرکت های بزرگ آن را ارائه با بهترین در کلاس محصولات مانند Exstream و همچنین ساختار پشتیبانی و خدمات حرفه ای قابلیت های. با آن شتاب تغییر به ابر طراحی دوباره واسط برای اکثریت آن CCM محصولات عمیق تر ادغام و افزایش تمرکز بر روی هوش مصنوعی ما معتقدیم OpenText بسیار خوبی قرار داده شده برای ادامه به شکل CCM بازار در سال پیش رو است."

Exstream Cloud Edition (CE) 20.2 ابری است-نسخه بومی از بازار پیشرو CCM نرم افزار ارائه به مشتریان با انعطاف پذیر و مقرون به صرفه به کارگیری گزینه های و آسان به پیاده سازی به روز رسانی و حفظ کند. OpenText Exstream CE ارائه ویژگی های نوآورانه از جمله توانایی برای نویسنده شخصی و هماهنگ چند کانال ارتباطات به طور مستقیم از مرورگر جدید و مشترک بررسی با ویژوال مقایسه قابلیت های.

"از زمانی که ما جایگزین میراث ما سیستم با Exstream ما پروسه را تبدیل به فوق العاده کارآمد و ساده برای ایجاد قانونی سازگار, سازگار و بسیار قابل تنظیم محتوا در سراسر همه LOBs" گفت: Nidhi Ramakant فنی تحلیلگر در MedPro گروه پیشرو در ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بیمه مسئولیت در ایالات متحده است.

"این Exstream م آزادی معرفی کانتینری, serverless میکرو-خدمات معماری است که می تواند اجرا بر روی prem هیبرید یا چند ابر حالت" گفت: Kaspar Roos, موسس و مدیر عامل شرکت آرزوی. "طراحی شده توسط حصول مانند AppWorks برای کم کد و بدون کد فرآیند کسب و کار مدیریت Covisint برای ابر به ابر, اتصال, مدیریت هویت و اتوماسیون ماژلان برای هوش مصنوعی/ML-بر اساس تجزیه و تحلیل و به تازگی Carbonite برای ابر امنیت OpenText چشم انداز اجازه می دهد تا به صورت drag-and-drop نوع توسعه نرم افزار است که می تواند به سرعت مستقر در ابر. آن را بسیار قانع کننده چشم انداز برای یک جهان که در آن CCM است به طور فزاینده تبدیل شدن به بخشی از یک گسترده تر دیجیتال تجربه مشتری اکوسیستم."

"شرکت ها باید به سرعت قادر به انطباق و حفظ قوی و مداوم و omni-کانال ارتباطات با مشتریان خود به خصوص در زمان اجتماعی فاصله. OpenText همچنان به سرمایه گذاری در توسعه OpenText Exstream به عنوان پلت فرم قدرتمند است که بیشتر گسترش ما موقعیت پیشرو در CCM بازار" گفت: لو Blatt معاون ارشد رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر در OpenText.

دسترسی 2020 آرزوی قهرمانی برای CCM در اینجا.

در مورد آرزوی
آرزوی ارتباطات مشتری خدمات یک بوتیک شرکت مشاوره ای متخصص در ارتباطات مشتری مدیریت (CCM) و دیجیتال تجربه مشتری (DCX) صنایع. از طریق بازار تخصص و بینش جهانی آرزوی کار با ارائه دهندگان تکنولوژی ارائه دهندگان خدمات شرکت ها و سرمایه گذاران برای کمک به آنها در رسیدن به خود CCM اهداف است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه آرزوی کمک به سازمان های حرکت پیچیدگی مشتری ارتباطات جهانی در http://www.aspireccs.com.

آرزوی رهبران™ کپی رایت توسط آرزوی ارتباطات مشتری خدمات با مسئولیت محدود. و بر اساس یافته ها و نظرات را آرزوی مشاوره سازمان است. آرزوی را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات موجود در آرزوی قهرمانی. برای طراحی RFP پشتیبانی لطفا با آرزوی تیم در اینجا.

در مورد OpenText
OpenText اطلاعات شرکت™, سازمان را قادر می سازد برای به دست آوردن بینش از طریق بازار پیشرو مدیریت اطلاعات راه حل های پیش فرض و یا در ابر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTEX) بازدید opentext.com.

با ما در تماس باشید:
OpenText مدیر عامل علامت Barrenechea وبلاگ
توییتر | LinkedIn

برخی اظهارات در این اطلاعیه مطبوعاتی ممکن است حاوی کلمات در نظر گرفته شده به دنبال اظهارات و یا اطلاعات تحت قوانین اوراق بهادار قابل. این اظهارات در OpenText فعلی انتظارات برآورد پیش بینی و پیش بینی در مورد عامل, محیط زیست, اقتصاد و بازار است که در آن شرکت عمل می کند. این اظهارات به موضوع مهم فرضیات خطرات و عدم قطعیت است که دشوار است برای پیش بینی و نتیجه واقعی ممکن است مادی متفاوت است. OpenText این فرض اگر چه در نظر گرفته شده مناسب توسط این شرکت در تاریخ این آزادی مطبوعات ممکن است نادرست و در نتیجه آن نتایج واقعی می تواند مادی متفاوت از انتظارات اینجا تنظیم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با توجه به خطرات و عوامل دیگر است که می تواند رخ دهد را ببینید OpenText گزارش سالانه در فرم 10-K, گزارش های سه ماهه در فرم 10-Q و دیگر اوراق بهادار براده با SEC و دیگر اوراق بهادار تنظیم کننده. مگر اینکه در غیر این صورت نیاز قابل اجرا اوراق بهادار قوانین OpenText هیچ قصد یا تعهدات به روز رسانی و یا تجدید نظر در هر گونه اظهارات به جلو نگاه, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.

کپی رایت © 2020 متن باز. تمام حقوق محفوظ است. OpenText یک علامت تجاری یا علامت تجاری ثبت شده از متن باز. لیست علائم تجاری جامع نیست از علائم تجاری دیگر. ثبت نام تجاری محصول و نام شرکت و نام تجاری و خدمات نام های ذکر شده در اینجا ملک از باز کردن متن و یا دیگر صاحبان مربوطه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب