نظر: اروپا موج سبز ممکن است در آینده — در نهایت

آیا در فرانسه, ایرلند یا آلمان احزاب سبز در حال به دست آوردن زمین در اروپا است. حتی زمانی که آنها نمی تاخت و ت

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

آیا در فرانسه, ایرلند یا آلمان احزاب سبز در حال به دست آوردن زمین در اروپا است. حتی زمانی که آنها نمی تاخت و تاز به دولت های ملی سیاره برنده می نویسد: DW را جیمز جکسون.

جهان در حال حاضر در درک دو عصر-تعریف بحران. این بیماری همه گیر کوروناویروس مؤثر است و ما هر روز محدود کردن آزادی های ما و آسیب رساندن به اقتصاد ما. اما از سوی دیگر بحران یکی به سرعت گرمایش سیاره ما می تواند حتی بدتر از اثرات. این ممکن بود داغترین ماه تا کنون ثبت شده و بخش هایی از قطب شمال به تازگی دیدم دمای 38 درجه سانتیگراد (100 درجه فارنهایت). حتی اگر کمی وجود دارد صحبت از جمعه آینده برای دیگر احزاب سبز و سیاست در نهایت نزدیک شدن به دولت در سراسر اروپا است.

فرانسه سبزی فقط موفق به کسب یک پیروزی تاریخی در انتخابات شهرداری ها در شهرهای بزرگ مانند مارسی بوردو و لیون و استراسبورگ و شهردار سوسیالیست پاریس, Anne Hidalgo دوباره انتخاب شد بر روی پلت فرم از ساخت متراکم شهر دوچرخه پسند آمستردام sur la Seine. در واقع, در فرانسه سه کشور از بزرگترین شهرها همه در حال حاضر سبز-حمایت شهرداران. پاکسازی پاسخ با حمایت سنگین €15 میلیارد دلار ($16.9 میلیارد دلار) برای تغییر آب و هوا اقدامات است. که بسیار چشمگیر برای یک حزب است که تنها برنده آن mayoralty در سال 2015.

ادامه مطلب: پاریس حفاری های عمیق به سبز تا سرد

James Jackson

دویچه وله جیمز جکسون

در ایرلند سبزی به حال خود بهترین-همیشه نتیجه را در اوایل این سال در ماه فوریه کلی انتخابات باید فقط رای به پیوستن این کشور در ائتلاف بزرگ دولت در شرایطی که دولت متعهد به کاهش انتشار کربن 7 ٪ در هر سال است. این زمرد یکی از بالاترین کربن قطره چکان در اروپا ممکن است در نهایت گرفتن سبزتر اما ایرلندی سبزی باید مراقب آنها نیست استفاده می شود به greenwash به عنوان پوشش برای شکست سیاست ریاضت از شرکای ائتلافی خود.

اعتراض حزب نه بیشتر

راهپیمایی طولانی از حزب سبزها نسبت به احترام تقریبا کامل است. آنها آمده اند راه طولانی از یک اعتراض پارتی داشتن در حال حاضر اداره می شود تقریبا در هر دولت فدرال و همچنین در سطح فدرال. نظر سنجی که به طور مداوم نشان داده شده است Die Grünen در جایگاه دوم یا حتی اول سال گذشته به جای سوسیال دموکرات آلمان به عنوان دومین حزب و به احتمال زیاد شریک برای آینده ائتلاف دولت. یک صعود با توجه به آنها کوچکترین حزب در سال 2017 فدرال انتخابات. روابط بین سبزها و دشمنان قدیمی خود را به CDU در حال ذوب سریع تر از کلاه قطبی یخ با سبز و رهبران تبریک حزب دموکرات مسیحی در 70 تولد. ظریف ائتلاف دعوت?

A graphic shows an Infratest/dimap poll from July 2, 2020: 37% of German voters back the CDU/CSU, 20% the Greens, 10% the Social Democrats

بنابراین می توانید rag-tag جنبش سبز تبدیل به یک واقعی سیاسی نیروی اجتماعی دموکراسی قرن 21? که بعید است به یک شبه اتفاق می افتد. آنها هنوز نمی وفادار پایه است که می تواند در مقایسه با کارگران صنعتی و اتحادیه های کارگری. سبز احزاب محبوب با شهری تحصیل کرده بخش عمومی کارگران و اغلب با صدای بلند در مسائل مربوط به شیوه زندگی مانند دوچرخه سواری و بازیافت اما آرام در سیاست های اجتماعی, آموزش و پرورش, امنیت و دیگر پرسش های مهم دولت است. آنها حتی می تواند ضد علم در مورد مسائل مانند واکسیناسیون هومیوپاتی و قدرت هسته ای است. آن را ممکن است برای آنها را به خلاص شدن از شر این احمقانه اعتقادات بدون اعتقاد هسته ای خود را حامیان.

ادامه مطلب: Coronavirus همه گیر می دهد دوچرخه سواران بیشتر جاده ها در برلین

سیاست آینده

اما حتی اگر آنها نمی, تا پایان عنوان دولت های ملی در هر زمان به زودی سبز شهرها را بیشتر قابل زندگی و فشار احزاب خود را به چپ و راست به سمت درستی در مواجهه با بزرگترین چالش این قرن گرمایش جهانی. رئیس جمهور پاکسازی پاسخ روز پس از انتخابات نشان میدهد این.

آن را نیز نشان می دهد که این سیاره برنده هنگامی که سبزی حکومت و یا زمانی که رقبای خود را مجبور به اتخاذ یک بار-ایده های سبز. سبز در حال رشد هستند و هر چند آنها ممکن است هرگز غالب آنها می تواند یک نیروی حیاتی در سیاست های آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن