نظر: آنجلا مرکل لحظه به تعریف آینده اتحادیه اروپا

آلمان بیش از طول می کشد چرخش ریاست اتحادیه اروپا در یک مقطع بحرانی در اروپا ، آنگلا مرکل باید استفاده کنید به

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

آلمان بیش از طول می کشد چرخش ریاست اتحادیه اروپا در یک مقطع بحرانی در اروپا ، آنگلا مرکل باید استفاده کنید به نوبه خود او را در راس به طلیعه چیزی بودن در یک هامیلتونی عصر می گوید ملیندا جرثقیل.

در اواسط ماه مارس به عنوان coronavirus گسترش با انتقام از طریق اروپا, مرکل صادر استارک هشدار: این بزرگترین چالش اتحادیه اروپا تا کنون مواجه شده او گفت:.

در حال حاضر به عنوان کشورهای عضو از ظهور مستند و بازگشایی مرزهای توجه است که با تمرکز بر بهبود است. اگر وجود دارد هر کشور در یک موقعیت برای تسریع در ادغام مالی مورد نیاز برای ایجاد ثبات در اروپا و آلمان است.

که ممکن است به نظر می رسد متناقض از برلین شناخته شده است برای کشیدن پای خود را بر روی هر گونه ابتکار عمل است که می تواند استخر بدهی و خطر در میان اتحادیه اروپا با صرفه شمالی و اعضای آن حد جنوبی ،

بزرگترین اقتصاد اروپا در آمد از طریق آن جلسه با COVID-19 نسبتا خوب: اقتصاددانان برآورد آلمان تولید ناخالص داخلی خواهد قرارداد با 6.6 درصد در مقایسه با بیش از 11 درصد و در ایتالیا و اسپانیا. پس چرا باید آن را کراوات آن اقبال بیشتر از نزدیک به آنها?

باید آن را انجام دهید زیرا در اروپا نیمه پخته, اتحادیه اروپا, این بخت و اقبال در حال حاضر به طور جدایی ناپذیری در هم تنیده شده است. چه چیزی باعث آلمان منحصر به فرد مناسب برای کارگزار توافق گسترده اصلاحات است نه رفاه, اما باز بودن: اقتصاد بستگی به صادرات و نزدیک به 70 درصد از تجارت با بقیه اروپا. اگر اسپانیا یا ایتالیا سرفه آلمان shudders.

بحران ریاست جمهوری

در آلمان jettisoned اصلی آن اولویت برای آنچه در آن در حال حاضر اذعان خواهد بود "coronavirus ریاست جمهوری است."

و پس از سالها نگه داشتن جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در طول بازو, مرکل در حال حاضر مشغول به کار با او را دوباره تنظیم زنگ زده فرانسه و آلمان موتور. به عنوان دو اعلام کرد طرح خود را برای €500 میلیارد دلار ($562 میلیارد دلار) صندوق نجات او اعتراف کرد در مشخص انجام نگرفته مد شد که در آن یک "غیر معمول گام" و گفت: "[w]e را به عمل اروپایی به منظور ظهور هست و قوی تر از این بحران است."

DW columnist Melinda Crane

دویچه وله ملیندا جرثقیل

آنچه که نه تنها غیر معمول است اما پیشگامانه است که رهبران دو کشور' پیشنهاد برای تامین مالی این صندوق اجازه می دهد کمیسیون اتحادیه اروپا به قرض گرفتن در بازارهای مالی — قبلا غیر قابل تصور گام به سوی مشترک بدهی. وزیر دارایی اولاف شولز برانگیخته دستیابی به موفقیت است که طلیعه در ما ادغام مالی در سال 1790: وزیر خزانه داری الکساندر همیلتون معامله اجازه دولت فدرال به فرض جنگ انقلاب بدهی های متحمل شده توسط ایالات متحده و صندوق آن را با صدور اوراق قرضه فدرال.

ادامه مطلب: نظر: Coronabonds می تواند تبدیل به یک واقعیت

کمیسیون اتحادیه اروپا پس از آن اعلام کرد خود را بهبود طرح بر اساس پاکسازی-مرکل طرح است. از آن شده است وجود دارد بحث های زیادی در مورد اینکه آیا تمام این واقعا می افزاید: تا به یک "هامیلتونی لحظه." منتقدان در هر دو طرف می گویند که این ابتکار می افتد به مراتب کمتر از مالی اتحادیه و در نتیجه از "انفجار بزرگ" به راه انداخته شده توسط همیلتون معامله است.

که اساسا misreads طبیعت چه همیلتون در حال حرکت. آمریکا ادغام مالی بود و نه انقلابی بلکه تکاملی. آن ساخته شد و در دهه اغلب acrimonious چانه زنی. همبستگی میان کشورهای آمریکایی و بین آنها و دولت فدرال باقی می ماند — به وضوح نشان از بحران کنونی — چالش مداوم.

همیلتون سازش

احداث مالی آمریکا حکومت بود و به همان اندازه در مورد ساختمان های اعتباری به عنوان صدور بدهی. همیلتون گیراندم که این امر زمینه سازی برای جمعی مالی, هویت, تقویت اتحادیه جدید نه تنها در خانه بلکه در خارج از کشور با ساخت بازار و اوراق قرضه خود را جذاب تر به سرمایه گذاران از بدهی هر فرد دولت همیشه می تواند باشد.

همان استدلال امر به اروپا: اگر واقعا مشتاق به تبدیل شدن به یک وزنه تعادل به افزایش چین و یک عقب نشینی ما در حال حاضر لحظه ای به گرفتن جدی در مورد ادغام.

مرکل گفت که همه چیز درست اما ما واقعا می توانید انتظار اقدام جسورانه از این تا کنون محتاط سیاستمدار?

پاسخ مثبت است به سه دلیل. اولا به این دلیل که سهام نمی تواند بالاتر است. بانک مرکزی اروپا سر کریستین لاگارد به تازگی گفت: پارلمان اروپا که اگر آسیب های ساخته شده توسط تاج پهن شکاف بین شمال و جنوب کشورهای عضو این امر مخاطره وجود اتحادیه اروپا است.

ثانیا شرایطی فرخنده. صدراعظم سیاسی سرمایه به ندرت بالاتر بوده است; آلمان را از دست داده و coronavirus تقویت اعتماد به نفس در دولت به طور کلی و مرکل در خاص است. به عنوان رئیس شورای صدراعظم خواهد بود و کار با او مورد اعتماد حزب همکار رییس کمیسیون Ursula von der Leyen.

ثالثا و مهمتر از همه زمان مناسب است. به عنوان او آماده برای مرحله مرکل را یک فرصت نهایی به شکل میراث و بازنویسی او دوسوگرا ثبت در اروپا است. هفتاد سال پس از وزیر خارجه فرانسه رابرت شومان تغییر تاریخ با دفاع از مدیریت مشترک فرانسه و آلمان زغال سنگ و تولید فولاد صدراعظم می توانید چشم انداز خود را به سطح بعدی. "اروپا خواهد بود ساخته شده همه در یک بار و یا با توجه به یک طرح گفت:" شومان در مارس سال 1950 "از آن خواهد شد ساخته شده توسط بتن دست آوردهای."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب