نظر: آیت الله خامنه ای و "راه حل نهایی" در خاورمیانه

ایران دچار مشکل است بنابراین رهبر آیت الله خامنه ای است که با توسل به خوبی تست شده روش: او منحرف کردن مردم با

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

ایران دچار مشکل است بنابراین رهبر آیت الله خامنه ای است که با توسل به خوبی تست شده روش: او منحرف کردن مردم با عوامفریبی و او خجالتی نیست و دور از بد ترین از نظر تاریخی می گوید: DW را Kersten Knipp.

علی خامنه ای نیست داشتن یک زمان آسان از آن را در حال حاضر. جمهوری اسلامی ایران که در آن او شده است عالی رهبر جمهوری اسلامی 30 سال است که عملکرد بسیار خوبی است. این کشور تقریبا به طور کامل جدا شده و در مقابل بین المللی و در خانه مردم شکایت بیشتر از همیشه با صدای بلند.

و پیری آیت الله کمی برای ارائه در هر دو جهت. به شدت تهاجمی دوره او و دولت او را گرفته است و نه ملاقات با تصویب در داخل کشور و یا خارج از کشور.

همین دلیل است که آن را خوب است برای خامنه ای که او تا به مدت طولانی است که قادر به ارائه مردم با اعتماد دشمن. رهبر ایران است و در طول سال ها آموخته است که اگر هیچ چیز دیگری کار می کند او می تواند پرتاب چند سبک اشارات در این دشمن است که همه را درک خواهد کرد. بنابراین برای او خوب است که اسرائیل وجود دارد.

با الهام از هیتلر و هیملر

آن هم خوب است برای خود استراتژی است که رژیم نازی در آلمان وجود داشته است. برای این روز به نظر می رسد که آیت الله خامنه ای می بیند چیزی ارزش تقلید در این رژیم از جرم قاتلان و جنایتکاران جنگی. در هر حال او جلب الهام از هیملر و دیگر جنایتکاران نازی برای این سال را روز قدس یک رویداد سالانه آغاز شده توسط ایران برای ابراز حمایت خود از فلسطین و مخالف اسرائیل: او با استفاده از اصطلاح "راه حل نهایی" نام داده شده توسط نازی ها به قتل حدود 6 میلیون یهودی در اروپا است.

 Kersten Knipp

دویچه وله Kersten Knipp

اصطلاح ظاهر خامنه ای وب سایت به همراه رویا "فلسطین آزاد خواهد شد" یک هدف است که برای رهبر بدیهی است که مستلزم فتح مقدس سایت در اورشلیم شناخته شده به یهودیان به مسجد الاقصی و مسلمانان به عنوان نجیب پناهگاه.

ادامه مطلب: آنچه اسرائیل ستیز مقدس سایت معبد کوه?

برای تصویر که بر اساس آن نازی اصطلاح پیدا شده است نشان می دهد که کل سایت در دست مسلمانان فلسطینی و ایرانی. یک پوستر از فرمانده سابق سپاه قدس قاسم سلیمانی که کشته شد توسط آمریکایی ها در ماه ژانویه نیز می تواند دیده می شود در نقاشی. حتی رهبر انقلاب سال 1979 ایران آیت الله خمینی, ویژگی های به عنوان بخشی از تصویر.

دولت ایران در تلاش است تا پوشش خود را کمی به عقب که در پوستر تماس برای یک همه پرسی در مورد وضعیت این معبد کوه/شریف پناهگاه سایت گفت که تا زمانی که وجود ندارد یک جهان اسلام را به ادامه مقاومت در برابر اسرائیل است. این شبه دموکراتیک عذر پنهان نمیکند که واقعی ادعا از کل ساخته شده است آشکار با اصطلاح "راه حل نهایی" ،

Iran poster for Quds Day (DW/A. Ruci)

ایران را ضد سامی روز قدس پوستر نشان می دهد که معبد به طور کامل در دستان مسلمان

ترس از دموکراسی'

در یک صدای جیر جیر در مه 21, وزیر امور خارجه ایران محمد جواد ظریف سعی در backpedal کمی این ادعا که این اصطلاح استفاده می شود در ارتباط با رفراندوم. "چرا آمریکا و غرب تا ترس از دموکراسی؟"

ترس از دموکراسی: حداقل آن را نمی توان انکار کرد که جواد ظریف حس خود-طنز. رژیم که او نشان دهنده در صحنه بین المللی دارای 173rd محل (180) در تازه ترین جهان در فهرست آزادی مطبوعات صادر شده توسط گزارشگران بدون مرز.

در تازه ترین گزارش سالانه حقوق بشر سازمان عفو بین المللی ایران نیز داده نشده نمرات بسیار بالا به عنوان یک سنگر و استحکامات از دموکراسی است. "مقامات به شدت سرکوب حقوق مربوط به آزادی بیان و تشکل و تجمع" این گزارش برای سال 2019 می گوید. "نیروهای امنیتی با استفاده از نیروی کشنده غیرقانونی به سرکوب اعتراضات کشته شدن صدها نفر و بازداشت خودسرانه هزاران نفر از معترضان." و وجود دارد در عین حال منابع دیگر اطلاعات مشابه در وخیم دولت از آزادی در کشور است.

مشکلات اقتصادی, فساد

از لحاظ اقتصادی همه چیز در حال اجرا نیست که هست یا نه. نرخ تورم برای سال 2020 است به احتمال زیاد برای رسیدن به 31 درصد و نرخ بیکاری — the official one — 17%. و مبارزه با فساد نیز متزلزل: در سال 2019 شاخص ادراک فساد قرار توسط سازمان شفافیت بین المللی ایران, رتبه در محل 146 دوباره از 180 مکان به طور کلی.

بنابراین دولت ایران به خودی خود در حال حاضر. که باعث می شود در معرض تهدید "راه حل نهایی" خوش آمدید تاکتیک انحرافی برای آن است.

هر روز DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب