نظر: Black Lives Matter تظاهرات کافی نیست برای طولانی مدت نتایج

به مرگ جوان سیاه پوست آمریکایی جورج فلوید در دست یک پلیس سفید افسر پرسیده جهانی جنبش اعتراضی. اما تظاهرات به ت

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

به مرگ جوان سیاه پوست آمریکایی جورج فلوید در دست یک پلیس سفید افسر پرسیده جهانی جنبش اعتراضی. اما تظاهرات به تنهایی نمی خواهد را تغییر جامعه به شدت نیاز می گوید: DW را Yann دیورند.

اجازه بدهید من روشن است: مردم سفید در نظر گرفتن یک زانو یا بالا بردن مشت خود را در همبستگی با مردم و مردم از رنگ ستوده است. درست مثل زمانی که مردم در انگلستان پاره کردن مجسمه استعمارگران و یا زمانی که برلن و پاریسی را به خیابان ها در اعتراض به مقابل نژادی و نژادپرستی نظاممند. این اعمال نشان می دهد که مردم و مردم از رنگ ها نه تنها در مبارزه خود برای حقوق اساسی و برابری. این آرامش نشانه هایی که الهام بخش امید.

اما برای این نماد به تولید واقعی در دراز مدت نتایج دو چیز باید اتفاق می افتد. سفید مردم باید همچنان به فعالیت خود پس از شوک و رسانه, اعتیاد به مواد مخدره اطراف جورج فلوید مرگ ریزید. ما نیز باید درک کنند که این فقط نوک کوه یخ. این به اندازه کافی به تماس از اعمال آشکار نژادپرستانه و خشونت و بی عدالتی است. نژاد پرستی نهادینه شده است که حاکم جامعه بسیار بیشتر perfidious, و آن را بسیار سخت تر به نقطه.

ظریف نژاد پرستی همه جا هست

این ناخودآگاه نژاد پرستی خود را آشکار ظریف عمل می کند و یا به نظر می رسد که لزوما متولد خارج از کینه توزی.

این خانم مسن که محکم مجلسی کیف دستی او را هنگام عبور از من است. و یا یک غریبه که آدرس من در خیابان در انگلیسی فرض کنید من صحبت نمی کنم ، یا یک زن جوان در قطار که نمی خواهد به آخرین صندلی خالی چرا که او می تواند نشستن در کنار من یک مرد سیاه و سفید. و یا زمانی که یک دانش آموز انجام یک نظرسنجی در خیابان بالا و نادیده من حتی به عنوان من راه رفتن مستقیم به او. صندوقدار که زحمت نیست به من بپرسید اگر من می خواهم یک رسید که او با هر مشتری. لیست در می رود و در.

ادامه مطلب: به عنوان رسانه سازمان دیده بان ما قیام, اتحادیه اروپا یک نژاد پرستی مشکل بیش از حد

این چیزهایی که مردم سیاه و اقلیت های دیگر در آلمان تجربه روز و روز-و در سمت چپ به تعجب می کنم اگر آنها تصادفی و یا به دلیل رنگ پوست خود را.

Yann Durand (Privat)

DW ویرایشگر Yann دیورند

خود را بررسی کنید و امتیاز

البته مردم سفید تجربه مشکلات و بی عدالتی در زندگی خود بیش از حد. اما آنها هرگز تعجب که آیا مشکلات آنها روبرو هستند با توجه به رنگ پوست خود را. این یک امتیاز است. کسی که هرگز تجربه تبعیض در حالی که خانه و یا شکار کار و یا در طول یک پلیس بررسی خواهد شد هرگز توسعه آگاهی برای این مشکل است. به همین دلیل ضروری است که مردم را در خود منعکس افکار و رفتارهای.

که آسان نیست. هیچ کس بغیر از خود اعلام کرد نژادپرستان می خواهید به اعتراف است که آنها هم ناخواسته نگه نژادپرستانه views. همه ما شنیده ام مردم اعلام آنها "مهم نیست چه رنگ پوست شما" و آنها هستند که "colorblind." آنچه ظاهرا به لحاظ سیاسی درست می گویند. هر چند متاسفانه این فقط درست نیست. همه ما درک دیگر انسان ظاهر فیزیکی قبل از ما ارتباط برقرار کردن با آنها. آن را غریزی رفتار انسان. آن را غیر قابل اجتناب. اما problematically دیگر شاید مردم لباس اولین چیزی که ما متوجه است که رنگ پوست خود را.

ادامه مطلب: نظر: سفید امتیاز و مسئولیت به تصویب تغییر

زمان به خندق کلیشه

ما باید آگاه باشید از این واقعیت به شکستن با عمیقا ریشه دوانده که کلیشه شده اند از بردگی استعمار و نو استعمار. فرزندان عاملان و قربانیان هیچ چاره ای: آنها باید برای پیدا کردن یک راه برای گرفتن همراه است.

آن است که هر کس مسئولیت کار در غلبه بر نژاد پرستی. اما افراد باید تلاش بیشتری. در حالت ایده آل همه مردم — هر کس از کسانی که به ساخت حداقل دستمزد به بالا رتبه بندی چهره های سیاسی — باید منعکس کننده در تفکر خود و کار برای شناسایی و از یاد بردن کلیشه های نژادپرستانه. این امر در نهایت به ما اجازه می دهد برای خلاص شدن از نژادپرستی نظاممند تعبیه شده در زندگی عمومی آموزش و پرورش بخش نیروی کار و بازار مسکن است.

این زمان برای تغییر فرا رسیده است!

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

آخرین مطالب