نظر: بوریس جانسون — از 'شاه جهان' به bumbling شکست

نخست وزیر بوریس جانسون مشخص است یک سال در دفتر سکندری از یک بدبختی دیگر. برای او هیچ چیز اجرا می کند هموار و ه

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

نخست وزیر بوریس جانسون مشخص است یک سال در دفتر سکندری از یک بدبختی دیگر. برای او هیچ چیز اجرا می کند هموار و هیچ دستاوردها و آنچه می نویسد: Birgit Maaß.

او طلاق گرفتم, مشغول, پدر یک پسر و دقت فرار از مرگ — در میان او به رهبری بریتانیا از اتحادیه اروپا و مبارزه با بیماری های همه گیر — همه در عرض فقط یک سال است.

در واقع بوریس جانسون تا به حال تا حد زیادی به رسیدگی پس از فرض شغل رویایی خود را. به عنوان یک پسر او همیشه می خواستم به "جهان شاه" می نویسد: او خواهر راشل جانسون در خانواده اش بیوگرافی. نقش خود مدل سابق نخست وزیر بریتانیا وینستون چرچیل. در سال 2014 جانسون حتی انتشار یک کتاب در مورد سلف خود.

یک چیز اما در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن: جانسون است که قادر به مقابله با چالش های پیش روی او است. او یک پوپولیستی یک مرد پر اب و تاب, حرکات, به عنوان مخالف به یک محتاطانه حاکم که هدایت کشور از طریق بحران دست خود را بصورتی پایدار و محکم بر روی فرمان. او وعده های خالی و دود و آینه رویکرد هستند debauching کشور — دولت از امور در حال حاضر شانس حتی جان سخت محافظه کاران است.

از یکی به یکی دیگر از قتلگاه

رکورد خود را پس از یک سال فاجعه بار است. در واقع او نیست انجام هر چیزی پس از پیروزی در انتخابات خود را. تا مطمئن شوید که او را جشن گرفتند بریتانیا و خروج از اتحادیه اروپا به عنوان یک موفقیت اما در عین حال به نظر می رسد احتمال وجود دارد که مذاکرات جامع رایگان-توافق تجاری با اتحادیه اروپا به هیچ چیز تا پایان سال, معنی انگلستان سقوط خواهد کرد از بلوک یک بار و برای همه در یک سقوط آزاد است که احتمالا منجر به از دست دادن ده ها هزار شغل در صنعت خودرو به تنهایی. صف های طولانی کامیون ها در مرزها و حتی کمبود مواد غذایی تازه مشکلات ساکنان بریتانیا می تواند رو چند ماه از هم اکنون.

علاوه بر این ادعا سریع موافقتنامه تجارت آزاد با آمریکا احتمالا تحقق هر زمان به زودی. و به جای طلوع در یک "عصر طلایی" با چین و دولت بریتانیا در بر داشت خود را مجبور به تعلیق آن معاهده استرداد با هنگ کنگ در نتیجه بیگانه پکن. در یک جهان که در آن خطوط تقسیم بین قدرت های پیشرو در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر مشخص بریتانیا به طور ناگهانی می یابد خود را به جای جدا شده است.

چه چیزی بیشتر روسیه گزارش منتشر شده توسط پارلمان بریتانیا در اوایل این هفته نشان نمی دهد جانسون در یک نور مثبت است. این گزارش با برخورد احتمالی روسیه, دخالت, در, در میان چیزهای دیگر بریتانیا در مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم. روسیه مطرح شده یک تهدید مهم به انگلستان نمایندگان مجلس به این نتیجه رسیدند -- lamenting است که دولت "به شدت دست کم گرفت" تهدید.

جانسون محافظه کاران در حال بهره از حزب کمکهای مالی الیگارشی ساکن در لندن: به عنوان مثال در ازای یک بازی تنیس با PM همسر سابق پوتین متحد پوسته 160,000 GBP (€176,000 / $205,000). این حزب توانسته است به مسافت چندین میلیون پوند برگزاری این و حوادث مشابه.

محاسبات سیاسی و نه شایستگی

همچنین این پرسش که جانسون با تاخیر روسیه گزارش نشریه ماه است که او تلاش ناموفق برای نصب کریس Grayling — یکی از وفادار ترین پیروان در حزب محافظه کار حزب بلکه کسی تلقی کاملا بی کفایت — به عنوان رئیس مجلس هوش و کمیته امنیت. این حرکت را ماندنی است که محاسبات سیاسی و نه شایستگی بازی بزرگترین نقش Johnson وقتی که می آید برای پر کردن این کشور در پست های کلیدی. او به دنبال یک الگوی مشابه زمانی که او خود را مونتاژ کابینه چیدن تنها Brexit مدافعان.

نتیجه این است که هیچ چیز در حال اجرا هموار. برخورد با این موضوع اغلب با فشار دادن لحظه ای از مبارزه علیه COVID-19 گیر جانسون bumbles از یک قدم اشتباه به بعد. انگلستان یکی از بالاترین coronavirus عوارض مرگ در جهان است. به طور همزمان در اقتصاد آن است که در میان بیشتر تحت تاثیر قرار. دولت پیام در کجا و چرا مردم را مجبور به پوشیدن محافظ ماسک صورت باقی می ماند و معلوم نیست با دستورالعمل موضوع به دائمی تغییر دهید. کارشناسان ترس مستند اقدامات کاسته شد قبل از موعد مقرر و موج دوم coronavirus عفونت های مشابه به یک در ما قریب الوقوع است.

اگر به عنوان یک نتیجه از چنین شکست کل اسکاتلند تصمیم به آن را به تنهایی قابل توجه اکثریت اسکاتلندی ها در حمایت از ترک انگلستان — سرزنش خواهد باید گذاشته شود در درجه اول در جانسون آستان. پس از تنها یک سال در تاج و تخت خود را "جهان شاه" در حال حاضر به نظر می رسد بسیار احمقانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب