نظر: Coronavirus بحران خواهد بود برای پرداخت توسط اروپا نسل بعدی

اتحادیه اروپا می خواهد برای تحریک آن coronavirus-آمار اقتصاد مشترک با قرض گرفتن. بودجه مدل پیشنهادی بسیار بی پ

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

اتحادیه اروپا می خواهد برای تحریک آن coronavirus-آمار اقتصاد مشترک با قرض گرفتن. بودجه مدل پیشنهادی بسیار بی پروا یکی از نظرات برند Riegert. و یک بار دیگر آن را فرزندان ما خواهد شد که به پرداخت بدهی.

کمیسیون اتحادیه اروپا رئیس جمهور واقعا غوطه با عظیم پیش نویس بودجه او پیشنهاد کرده است که برای هفت سال آینده. آن جالب خواهد بود برای دیدن آنچه که باقی می ماند آن را پس از 27 کشور عضو را به حال خود می گویند. آن مخلوطی از بسته نجات و اصلاح بودجه باید به دست آوردن خود را به اتفاق آرا تصویب. وجود خواهد داشت برخی از سختی مذاکرات طی هفته های آینده به ویژه در بیش از خواهد شد که چقدر از این امده خزانه و در چه شرایطی.

Ursula von der Leyen ادعا می کند که او در این مورد بحث شده فوری ضد بحران برنامه ریزی با تمام دولت ها و نه برخورد هر گونه اساسی مخالف است. که ممکن است به دلیل, به منظور پرداخت خود را برای بازسازی صندوق اروپایی ها با ضربه زدن بر روی یک ترفند های مالی است که این بار نه بر مالیات دهندگان از امروز اما در نسل های آینده است. اتحادیه اروپا می خواهد به قرض گرفتن €750 میلیارد دلار با بازپرداخت برای شروع تنها در 2028 و این در اقساط گسترش بیش از 30 سال است.

Bernd Riegert

DW بروکسل خبرنگار برند Riegert

بیشتر بخوانید:بانک مرکزی اروپا: Coronavirus رکود برای قرار دادن فشار بر یورو

بازپرداخت هزینه ای برابر با مالیات های جدید و یا "منابع خود" از هر یک از کشورهای عضو به عنوان آنها نامیده می شود در اتحادیه اروپا اصطلاحات مخصوص یک صنف. اتحادیه اروپا به خودی خود نمی تواند مالیات ها را افزایش دهند. اما تا به حال به کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید همیشه ممنوع کمیسیون اتحادیه اروپا از جمع آوری مقادیر قابل توجهی از خود "خود منابع است." خود درآمد و مالیات خود را برابر به قدرت و این چیزی است که کشورهای عضو لزوما می خواهید به دست بیاورد.

صادقانه در مورد خواهد شد که به پرداخت

به منظور جمع آوری پول برای پرداخت اقساط از 2028 به بعد von der Leyen است پیشنهاد مبهم مالیات بر زباله های پلاستیکی کربن دی اکسید و آب و هوا-آسیب رساندن به واردات از کشورهای ثالث. در سیاست های مالی شرایط واهی است. در نهایت این خواهد بود که کشورهای عضو که به خدمات این بدهی ها و در نتیجه البته در تحلیل نهایی از آن خواهد شد برای مالیات دهندگان اروپایی که پرداخت خواهد شد.

ادامه مطلب: 5 پایدار جایگزین پلاستیک

این طرح نیز ممکن است واقعا به پرداخت بدهی است که اتحادیه اروپا در مغایرت با آن معاهدات – در حال حاضر برای اولین بار می خواهد به, اما به سادگی به تشکیلات جدید بکار تجاری آن را دوباره و دوباره به طور مداوم قرار دادن آن به عنوان متحده به طور کلی تمایل به انجام.

برای اعضای اتحادیه اروپا بدهی طرح – که ایالات متحده مجبور به ارتکاب منابع خود فقط تضمین – ظریف ترین راه حل به این معنی بار نمی سقوط در بودجه های ملی در این نقطه در زمان.

و بنابراین مشکل این است که معطوف به آینده است. با در نظر گرفتن بحران اقتصادی باعث اقدامات برای مبارزه با کروناویروس آن را قابل فهم است که اتحادیه اروپا در نظر دارد این راه حل است. اما کمیسیون و کشورهای عضو باید صادقانه در مورد آنچه آنها انجام می دهند و وانمود کنید که بدهی می تواند یک روز پرداخت می شود با برخی از مبهم شکل از پرداخت مالیات.

به این ترتیب نام Ursula von der Leyen داده است برنامه های اقتصادی – "نسل آینده اتحادیه اروپا" – نیز حس بیشتر. این نسل بعدی در اروپا است که پرداخت برای بحران امروز است. در علاوه بر این به میلیارد یورو کمبود بودجه های ملی آنها در حال گرفتن اتحادیه اروپا بدهی های بیش از حد – و اگر همه به خوبی می رود, چند معقول سرمایه گذاری است.

اتحادیه اروپا خود را هر چند هیچ چیز بهتر می تواند اتفاق می افتد – به دلیل بدهی متصل می شود و مردم و دولت با هم. برداشت از آینده جامعه مشترک مسئولیت بدهی اتحادیه خواهد بود تقریبا غیر ممکن است به عنوان این امر می تواند بسیار گران است. اتحادیه اروپا خواهد شد بنابراین باید یک نوع تضمین از آن همچنان وجود دارد.

هر روز DW سردبیران ارسال مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب