نظر: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است در حالت بحران

به عنوان ما علائم روز استقلال این کشور شاهد رکورد افزایش در coronavirus موارد است. در همان زمان مغلوب ساختن پی

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

به عنوان ما علائم روز استقلال این کشور شاهد رکورد افزایش در coronavirus موارد است. در همان زمان مغلوب ساختن پیشی جستن را تایید رتبه غلت اما پیشنهاد خود را برای انتخابات هنوز تمام نشده می گوید: DW را Oliver Sallet.

که در آن به حتی شروع کنم ؟ روشنایی است که با این نمونه کشور یک بار درخشید حال محو شدن سریع: آزادی مطبوعات در نظر گرفتن ضرب و شتم. دموکراسی به خودی خود در معرض خطر است. یک بیماری همه گیر است که می تواند در بهتر اداره می شود اگر این خواهد بود که وجود دارد این است که آلوده کردن ده ها هزار نفر در هر روز است. این کشور شده است در حالت ناآرامی های مدنی برای هفته پلیس به قتل یک مرد سیاه و سفید — و رئیس جمهور برانگیخته و نفرت و تحریک به خشونت و نه به دنبال آشتی و وحدت است.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب رتبه بندی در مخزن هستند. او به دست آورده است که مخالفت و او به تنهایی مسئول این وضعیت است. این اولین بار است که مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد پرداخت جدی قیمت به صورت نامنظم خود در انتخابات ریاست جمهوری. اما او نیز سیاسی بازمانده و انتخابات است که هنوز ماه به دور است.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان یابد

جو بایدن نیست هیلاری کلینتون

ترین نظرسنجی از کارشناسان در حال حاضر قرار داده و مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب امتیاز در حدود 40 درصد است. منفور و هنگامی که او آمد به او است و حتی بیشتر از آن در حال حاضر. اما تهمت همچنین ازمایش کرده به مراتب پشت سر هیلاری کلینتون برای بسیاری از انتخابات در سال 2016. در پایان یک جنجال اطراف آن ایمیل های خود را کمک به ارائه غیر منتظره خود را شکست.

Oliver Sallet (DW)

الیور Sallet است DW خبرنگار واشنگتن

یک چیز اما روشن است: 2020 است 2016. مغلوب ساختن پیشی جستن حریف نیست هیلاری کلینتون اما جو بایدن و گسترده نوار از ما رای دهندگان می یابد و او را بسیار جذاب تر از کلینتون که بسیاری از نفرت. بایدن خود چمدان و در پایان او بیش از حد است و خود را بدترین دشمن است.

در طول بیماری همه گیر کوروناویروس بایدن تصمیم گرفته است برای نشستن و کاری انجام ندادن. این رویکرد به نظر می رسد به قطع نکنید مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او در ادامه به از بین بردن خود شهرت روز به روز. بایدن باقی مانده است ماندم, به در خانه و در دلاور انتشار گاه به گاه تصویری از آدرس زیر زمین خود را. این طرح کار کرده است با تعداد همچنان رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: Coronavirus: صلیب سرخ انتقاد شدید آمریکا و برزیل پاسخ

است که بایدن به این کار ؟

در عین حال به عنوان روز انتخابات سرخی نزدیکتر فشار در حال رشد است در 78 سال معاون رئیس جمهور سابق به خارج شدن از زیرزمین خانه خود را و بر روی مبارزات انتخاباتی. همه گیر شد و دلیل معتبر به پایین اما منفعل کمپین سبک می کنند بسیار طولانی تر است. و زمانی که بایدن بازگشت به کمپین و مراحل را در مقابل دوربین خواهد شد تا خود را شرم آور و اشتباه. این لحظه رخ می دهد به طور منظم, ساخت, حامیان انقباض غیر ارادی ماهیچه با احساس جایی بین ترحم و شرم: چه کسی رئیس جمهور است که بایدن در خدمت تحت عنوان معاونت? آن است که فوق العاده سه شنبه یا پنج شنبه ؟ زمانی که بایدن دچار سردرگمی و stammers بیش از این نوع از سوالات او به نظر می رسد در بهترین اشتباه در بدترین حالت و سالخورده — به عنوان اگر او به سادگی نیست تا وظیفه هر بیشتر.

مغلوب ساختن پیشی جستن خارش برای مناظره مرحله نهایی مسابقات

و پس از آن نیز وجود دارد که زنانی که متهم بایدن از innapropriate لمس کردن, با یکی حتی او را متهم به تجاوز جنسی. آیا او واقعا بهترین نامزد دموکرات ها باید ارائه دهد ؟ آیا او واقعا باید اخلاقی برای گفتن مغلوب ساختن پیشی جستن چه کار باید کرد ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات مجدد تیم در حال حاضر با گرم شدن با تلویزیون و رسانه های اجتماعی ضرب و جرح در بایدن در نوسان کلید متحده است. و رئیس جمهور خواهد شد به دنبال به جلو به یک جنبه از مبارزه در خاص: این مناظره های تلویزیونی. او قادر به fluster تا حدودی glib هیلاری کلینتون در این عرصه در طول سال 2016 مسابقه. آن را سخت به تصور کنید که چگونه بایدن برگزار خواهد شد خود را در برابر وقت هنگامی که روز می رسد.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است در دفاعی در حال حاضر, اما او نمی از انتخابات از دست داده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن