نظر: اروپا و آمریکا باید به طور کامل شکست خورده سوریه

رئیس جمهور سوریه بشار اسد در قدرت بوده برای 20 سال است. این است که تا حد زیادی به لطف حمایت از روسیه و ایران ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

رئیس جمهور سوریه بشار اسد در قدرت بوده برای 20 سال است. این است که تا حد زیادی به لطف حمایت از روسیه و ایران بلکه به این دلیل که غرب را ترک کرده است سوریه را در تلو تلو خوردن می گوید: DW را راینر Sollich.

از دیدگاه, بشار اسد می تواند افتخار از 20 سال در قدرت است. او قادر به سرکوب دموکراتیک قیام 2011 — سوریه "بهار عربی" — و به لطف عظیم کمک نظامی از روسیه و ایران او را به طور موثر برنده متعاقب آن جنگ داخلی. مخالفان خود را که در حال حاضر جوش پایین به چند شبه نظامیان اسلامگرا تنها کنترل بخش کوچکی از کشور است.

بعلاوه غرب تصمیم گرفته است که در مقایسه با "دولت اسلامی" (IS) و دیگر تروریستی شبه نظامیان که دستان خود را بی رحمانه و وحشیانه, شیوه در مد های دیدنی و جذاب او است که کمتر بد است. دولت های غربی و ناظران را متوقف کرده اند و خواستار استعفای خود را. و اگر آن را در بر داشت بسیاری از هواداران در اروپا و آمریکا در ابتدا اپوزیسیون دموکراتیک در حال حاضر به حاشیه رانده شده اند. اسد می تواند این را به عنوان یکی از دستاوردهای خود را بیش از حد.

غرب به سمت چپ سوری در تلو تلو خوردن

اما واقعیت این است که رئیس جمهور بیشتر است بصورتی پایدار و محکم در زین از همیشه کمتر به انجام با او مقایسه با روسیه و ایران و همچنین غرب را شکست.

آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خیلی بیشتر نگران خود شده است و به تدریج ساخت یک استراتژیک خروج از منطقه با وجود گاه به گاه در مورد تبدیل می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن سلف باراک اوباما در حال حاضر نشان داده شده که چگونه مضحک غرب سوریه سیاست بود و هنگامی که او عمل خود را تهدید به مداخله نظامی اگر رژیم اسد عبور از "خط" و با استفاده از سلاح های شیمیایی.

A picture of Assad painted on a wall and riddled with bullet holes

رئیس جمهور اسد همه اما برنده سوریه نه سال جنگ داخلی

اتحادیه اروپا در عین حال متمرکز بر کمک های انسان دوستانه و انجام بهترین خود را برای جلوگیری از بیشتر ورود پناهندگان از سوریه و منطقه است. بروکسل ساخته شده است که یک معامله با ترکیه که اکنون به عنوان یک "لی لی" به دروازه های اروپا و همه به نظر می رسد در سکوت به عنوان یک فاجعه انسانی آشکار در یونان اردوگاه های پناهندگان. غرب به سمت چپ سوری در تلو تلو خوردن.

متهمان در دادگاه اما مقصر اصلی هنوز هم رایگان

شاید یکی کوچک با روشنایی ضعیف تابیدن نور در همه این است که وجود دارد در حال حاضر دادگاه در حال وقوع در اتحادیه اروپا علیه سوریه مظنون به جنایات جنگی است. درست مانند رقیب خود جهادی حامیان بشار اسد در حال حاضر می تواند پاسخگوی جنایات خود را در آلمان. این مهم است که فردی موارد مورد بررسی قرار گیرد و مجرمان هستند به عدالت به ارمغان آورد.

ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که یک روز وجود خواهد داشت گسترده تر پرس و جو به این سوال نقش کشورهای حوزه خلیج فارس و ترکیه در کمک های مالی از گروه های مسلح.

اما روشن است که اصلی ترین مسئولیت سیاسی برای برآورد 500,000 تلفات از جنگ داخلی در سوریه و به طور منظم بمباران مدارس و بیمارستان ها و دیگر موسسات غیر نظامی نهفته است. اگر تا کنون وجود دارد که به عدالت برای سوریه مقصر اصلی خواهد بود که در کاخ ریاست جمهوری در دمشق. همدستانش در مسکو و تهران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن