نظر: اروپا باید اعتماد ما را با حفاظت از داده ها

دادگاه عدالت اروپا حکم داده است که بین المللی تبادل اطلاعات کلیدی است برای اقتصاد دارد که آن را باید بهتر تنظی

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

دادگاه عدالت اروپا حکم داده است که بین المللی تبادل اطلاعات کلیدی است برای اقتصاد دارد که آن را باید بهتر تنظیم شده است. دویچه وله برند Riegert می گوید این داده ها نیاز به ذخیره شده در اروپا است.

به رغم آنچه که برخی از فعالان پیش بینی کرده بود که دادگاه عدالت اروپا تصمیم که حریم خصوصی سپر نامعتبر خواهد نه املا پایان انتقال داده ها در کسب و کار بین المللی عرصه و قطعا پایان از اینترنت است.

لوکزامبورگ-بر اساس حکم دادگاه که یک سال 2016 اطلس معامله شناخته شده به عنوان سپر حریم خصوصی است که اجازه می دهد تا برخی از 5000 شرکت ها به انتقال داده ها بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) نقض اروپایی حقوق و حریم خصوصی.

اما آن را نیز گفت که استاندارد قراردادی بند مورد بررسی قرار توسط اتحادیه اروپا ادامه خواهد داد به اجازه انتقال اطلاعات شخصی به شرکت های خارج از اروپا است.

نقض حقوق و حریم خصوصی

این مورد بر می گردد به اتریش وکیل و حفظ حریم خصوصی فعال حداکثر سچرمس که تا به حال شکایت کرد و گفت که Facebook تا به حال نقض حقوق و حریم خصوصی خود را هنگامی که داده های خود منتقل شد به ما.

توسط حاکم است که این قرارداد نامعتبر بود چرا که ما امنیت و سازمان های اطلاعاتی هنوز هم می تواند دسترسی به داده های ذخیره شده توسط Facebook, Twitter, گوگل, اپل, مایکروسافت و شرکت های دیگر دادگاه صادر قوی توبیخ به اروپا و آمریکا. آن گفت که این اطلاعات از شهروندان اتحادیه اروپا در معرض خطر بود و حکم داد که ما نباید به عنوان یک کشور با اطلاعات کافی از سیاست های حفاظت.

Bernd Riegert

برند Riegert است DW بروکسل خبرنگار

این دومین بار است که دادگاه عدالت اروپا تحویل داده چنین داغدار حکم. در سال 2015 آن را باطل اعلام حریم خصوصی سپر سلف کمیسیون اروپا بندر امن توافق با آمریکا بود که بسیار متفاوت از جانشین آن.

مرا بخوانید: اتحادیه اروپا, دادگاه عالی رد کت و شلوار کلاس اقدام علیه Facebook

ما تغییر نخواهد کرد

دادگاه پیام با صدای بلند و روشن است: این فکر نمی کند که کمیسیون یا ما کشیده اند درست نتیجه گیری پس از این رسوایی باعث whistleblower ادوارد Snowdon این آیات در مورد فعالیت های ما در سازمان های اطلاعاتی و توده نظارت شهروندان از جمله در اتحادیه اروپا.

ما آژانس همچنان به گرسنگی داده و این تغییر نکرده است ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

حتی اگر کمیسیون اروپا اعلام کرده است جدید مذاکرات به سختی هر کسی معتقد است که برنده خواهد تسلیم به فشار برای تغییر ما قوانین و روش ها.

اتحادیه اروپا ارائه می دهد قابل توجهی در حفاظت از داده ها

در اتحادیه اروپا شده است وجود دارد برخی از پیشرفت های پس از اولین حکم در سال 2015. به طور کلی حفاظت از داده ها و مقررات آمده است به اثر و در نظر گرفته شده است به ارائه حمایت گسترده نسبت به سیاست های دیگر در سراسر جهان است.

کمیسیون اروپا تنها به رسمیت می شناسد و چند کشور مانند سوئیس و ژاپن و چند مطلب به عنوان ارائه به طور مشابه حفاظت کافی. ایالات متحده در این فهرست تا زمانی که حریم خصوصی سپر معامله شد در محل خواهد شد اما در حال حاضر پیوستن به دیگر "عادی" کشورهایی مانند چین و هند و برزیل و بسیاری از جهان است.

من: چه GDPR اتحادیه اروپا حفاظت از داده ها ،

با وجود این حکم از لوکزامبورگ شرکت ها هنوز هم قادر خواهد بود برای تبادل و انتقال اطلاعات حساس به کشورهای ثالث. این شرکت در آمریکا و یا چین را به تضمین می کنند که آنها مطابق با مقررات حفاظت از داده ها با امضای استاندارد قراردادی بند.

همه ما تحت تاثیر این. هر زمان ما کتاب یک سفر یا خرید یک محصول آنلاین ما اطلاعات شخصی را می توان در خارج از کشور.

آن را دشوار است به تصور آنچه ممکن است انجام داده. چین یک کشور کمونیستی با نظارت دستگاه می تواند دسترسی به داده های ذخیره شده توسط شرکت های چینی در خواهد شد. آن را نیز غیر ممکن است برای کنترل آنچه استبدادی کشورهای مانند روسیه و یا ترکیه را با اطلاعات شخصی.

اما دادگاه عدالت اروپا تصمیم گرفتند برای جلوگیری از این پایه و اساس فعالیت های اقتصادی به عنوان آن می توانست منجر به فروپاشی بسیاری از مناطق از شبکه اقتصاد است.

اطلاعات بیشتر در حاکمیت مورد نیاز

در دراز مدت کمیسیون اروپا و شرکت های اروپایی را به اطمینان حاصل شود که داده های پردازش شده مطابق با قوانین اتحادیه اروپا در سرور های واقع در این قاره. ایده این است برای افزایش تعداد ابرها در اتحادیه اروپا و در نتیجه بهبود داده نمى شود. در حال حاضر بسیاری از ابرها در آمریکا و چین است.

به نوبه خود, اما ما نیز در تلاش برای تشدید گرفتن آن است. وزارت امور خارجه ایالات متحده در حال حاضر به دنبال به چینی ها-فیلم های برنامه Infinite و تعمق آیا به ممنوعیت انتقال داده ها از ما کاربران به چین و در نتیجه به طور موثر به تعطیل کردن فعالیت های شرکت در ایالات متحده است.

ادامه مطلب: هند ممنوعیت Infinite, WeChat دیگر برنامه های چینی بیش از نگرانی های امنیتی

حداکثر سچرمس ممکن است موفق به کسب یک پیروزی دوم اما این مورد نیز نشان داده است که هنوز هم وجود دارد بسیار انجام می شود وقتی که می آید به بین المللی حفاظت از داده ها.

این موضوع را نه باید رد کرد و به آرامی به خصوص در طول یک بیماری همه گیر. COVID-19 تعدادی از کشورهای معاشقه با ایده ذخیره سازی اطلاعات مربوط به بهداشت و درمان, تشخیص چهره, حرکات و تماس خواهد بود که قوی تجاوز بر مردم را داده و حفاظت از حقوق.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن