نظر: جورج فلوید قتل باز می شود نژاد پرستی زخم های اروپایی برای سیاه پوستان

"وجود دارد هیچ امدادی برای من است که من در آلمان زندگی می کنند" می نویسد: DW را Chiponda Chimbelu او به عنوان

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

"وجود دارد هیچ امدادی برای من است که من در آلمان زندگی می کنند" می نویسد: DW را Chiponda Chimbelu او به عنوان بازتاب در اروپا در واکنش به قتل جورج فلوید. این یک لحظه برای اروپا به بازتاب خود را در آن نژادپرستی او می افزاید.

کشتن جورج فلوید است که احتمالا تنها در زمان چند تن از دوستان و آشنایان نوشته اند من در مورد یک نژادپرست به قتل. برخی از به اشتراک گذاری آنها چگونه احساس و نوشته های دیگران می گویند آنها وجود دارد برای من. یک پیام به خصوص گیر کردن.

"آیا شما واقعا خوشحال به زندگی در ایالات متحده آمریکا در حال حاضر ؟" یک دوست آلمانی نوشت در WhatsApp. "حوادث اخیر هستند متاسفانه بسیار غمگین," او اضافه شده است.

آن زمان من حدود یک روز کامل برای پاسخ.

وجود دارد برای کمک به من که من در آلمان زندگی می کنند. من ناراحت و من نا امید. برای سال سیاه مردان و زنان به قتل رسیده اند و کشته شده حتی توسط پلیس فقط به این دلیل آنها سیاه و سفید هستند. برای ما جورج فلوید کشتن یک یادآوری است که نژادپرستانه و خشونت گاهی اوقات منجر به مرگ.

ضد سیاه, نژاد پرستی فراگیر در غرب

این تظاهرات در شهرهای آمریکا و در حال حاضر حتی در برخی از پایتخت های اروپایی هستند واقعا در مورد نا امیدی و یاس و نومیدی است که سیاه پوستان احساس می کنم در صورت نهادی و ساختاری نژاد پرستی. نباید خودمان را مسخره کنیم به فکر این است که صرفا یک آمریکایی مشکل است. ضد سیاه, نژاد پرستی فراگیر در جهان غرب است.

(picture-alliance/AA/I. Tayfun Salci)

معترضان را به خیابان های لندن پس از کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس

در سال 2011 تظاهرات صورت گرفت در لندن پس از مارک دوگان یک نوجوان سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط پلیس. در سراسر کانال در فرانسه عمده اعتراضات و شورش در گرفت پس از مرگ دو نوجوان در سال 2005; بونا کرد و Zyed Bindi شد برق در یک پست برق در حالی که در تلاش برای فرار از پلیس در حالی که یک سوم نوجوانان Muhittin Altun دچار سوختگی های شدید اما جان سالم به در برد. همان سال Oury Jalloh یک سیرا Leonean پناهندگی-سالک, کشته در آتش سوزی در یک سلول پلیس در دسوا-رسلا آلمان.

آن ممکن است آسان برای برخی از اروپایی ها در نگاه به حوادث در ایالات متحده و می گویند که نمی شود در اینجا اتفاق می افتد, اما, سیاه, اروپایی ندارد که لوکس. برای آنها نژاد پرستی بسیار زنده در اروپا با وجود این واقعیت است که خشونت به دست پلیس ممکن است به نظر می رسد به عنوان شایع در اخبار. که یکی از دلایل جورج فلوید را کشته و موجب اعتراضات گسترده فراتر از ما; حوادث وجود دارد باز کردن زخم های قدیمی در اینجا.

جوامع غربی ادراکات از آنچه در آن به معنی به سیاه و سفید نمی متفاوت است. وجود ایده تا حد زیادی تحت سلطه چند رویدادهای تاریخی: برده داری و استعمار.

در Afropean: یادداشت ها از سیاه و سفید, اروپا, انگلیسی, نویسنده, Johny پیتز می گوید: اطلس تجارت برده است و نقش عمده ای در شکل دادن به چگونه نژاد دیده می شود در غرب است. "[این] هنوز اطلاع و پی ریزی حتی اگر در سطح ناخودآگاه این سلسله مراتب در تمدن غرب و سراسر جهان," او می نویسد.

متاسفانه این روایات در رسانه ها و دوره های آموزشی انجام داده اند بسیار کمی برای تبدیل مردم چگونه دیدن مسابقه.

A protest in Hamburg against racist language (Imago Images/J. Große)

طرح در سراسر آلمان مانند این ژانویه در هامبورگ به نام توجه به روزمره نژادپرستانه گفتمان اغلب یک میراث استعمار

ادامه مطلب: نظر: ورزشکاران شایسته آزادی بیان

اروپا باید خود را می شناسید روزمره نژاد پرستی

برای من پیام پرسیدن در مورد اینکه آیا من خوشحال بودم که در آلمان بود به وضوح بی اعتنا از روزمره نژادپرستی در این کشور است. در سال 2017, سیاه, نفر شناسایی شده در آلمان طرح اقدام ملی علیه نژادپرستی ("Nationaler Aktionsplan gegen Rassismus") به عنوان یکی از پنج گروه از افراد بیشتر در معرض خطر دچار نژاد پرستی. اما تنها آمد و پس از سالها فشار سازمان ملل متحد و کمیته رفع تبعیض نژادی که بارها و بارها گفت که برلین انجام نمی دهد به اندازه کافی برای مبارزه با تبعیض است.

آلمان تنها نیست در اروپا است. عدم آگاهی و آگاهی عمومی در مورد نژادپرستی در این قاره قابل توجه است. و آن را دشوار است به درک روشنی از چگونه تبعیض نژادی اثرات رنگ در این قاره از آنجا که داده ها چنین نیست جمع آوری شده به جز در انگلستان است.

ادامه اعتراضات در آمریکا با ارائه نه زمان و نه مکان برای اروپایی ها می گویند که وضعیت در اینجا بهتر است — فقط در یونان و چگونه آن بوده است برخورد با پناهندگان.

مردم از رنگ به خصوص سیاه پوستان و آفریقایی اغلب رنج می برند در دست مقامات و جامعه به عنوان یک کل. اخیرا شبکه اروپایی علیه نژادپرستی گفته است که دهها و خشونت پلیس در این قاره در حال انجام COVID-19 همه گیر است به طور نامتناسبی اقلیت های قومی و جوامع است.

ادامه مطلب: در مستند: مهاجران در فرانسه در برابر همه گیر پلیس سوء استفاده

کشتن جورج فلوید یکی دیگر از یادآوری نهادی و ساختاری نژادپرستی — چیزی که Aminate توره یک ستاره رو به افزایش از مبدا در سیاست آلمان با اشاره به در اخیر op-ed برای بنتو مجله.

"شاید شما نباید فکر کنید به کسی بگویید به خوشحالم فقط به خاطر اینکه آنها نمی ضربه بودن" او می نویسد.

فقط به خاطر اینکه ما نیست با خواندن در مورد مرگ و میر به این معنا نیست که نژاد پرستی یک مشکل نیست در اروپا نیز هست. هیچ مسابقه به پایین می آید به هر نوع بی عدالتی است. ما می توانیم بهترین نمایش ما همبستگی خود را با نامگذاری جورج فلوید و بحث نژادی و بی عدالتی و چگونه آنها را تحت تاثیر قرار زندگی مردم در جوامع خود, به طوری که ما می تواند به جلوگیری از آنها را.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن