نظر: شهید بن لادن' و خان 'لغزش زبان'

نخست وزیر پاکستان عمران خان را برانگیخته بزرگ جنجال تماس با سابق القاعده به رهبری اسامه بن لادن "شهید." دویچه

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

نخست وزیر پاکستان عمران خان را برانگیخته بزرگ جنجال تماس با سابق القاعده به رهبری اسامه بن لادن "شهید." دویچه وله شمیل شمس معتقد است که سازگار با permier شخصی و دیدگاه های سیاسی.

این یک راز است که نخست وزیر پاکستان عمران خان یک نقطه نرم برای اسلامگرایان حتی برای کسانی که در انجام حملات در افغانستان و پاکستان است. او را مقصر می داند ایالات متحده برای بی ثبات کردن منطقه افغانستان و پاکستان و توجیه طالبان ستیزه جویی به عنوان یک واکنش به یک تهاجم امپریالیستی. اما خواستار سابق القاعده به رهبری اسامه بن لادن "شهید" یک کم جدید حتی برای خان.

برخی از مردم می گویند این یک "لغزش زبان." من می خواهم بگویم آن را یک "لغزش فرویدی" و نشان داد ناخودآگاه خود فکر می کردم.

او در ژوئن 25 مجلس سخنرانی خان قرار بود برای کاستن از مخالفت را نگرانی است که دولت به شدت نامناسب coronavirus بحران در پاکستان است. اما او تمایل به پرت شدن. به طور گسترده و سخنرانی او در مورد بسیاری از مسائل از جمله جنگ با ترور و چگونه از آن آسیب دیده پاکستان است. این است سیاسی خود را روایت گذشته 19 سال است.

ادامه مطلب: پاکستان اجتناب FATF "سیاه و سفید لیست" می شود هشدار شدید

پاکستان, دولت, روایت

بن لادن کشته شد توسط نیروهای آمریکایی در پاکستان در شهر ابوت آباد در سال 2011. اسلام آباد به نظر می رسد به همکاری با آن رئیس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما, بن لادن, عملیات. احتمالا تا به حال هیچ انتخاب دیگری اما به حمایت از آن. اما واقعیت این است که سابق القاعده رهبر مخفی شده بود در پادگان شهر مطرح شده و بسیاری از سوالات در مورد پاکستان ضد تروریسم پشتیبانی می کند. اجازه دهید فراموش نکنید که آباد کرده بود با دریافت میلیاردها دلار از واشنگتن به بعد از القاعده و طالبان رهبری است.

DW's Shamil Shams

دویچه وله شمیل شمس

پاکستان مشکوک نقش را در جنگ با ترور همواره یک مشکل برای غرب است که نیاز اسلام آباد به پشتیبانی مدیریت بحران, اما لازم نیست که کنترل کشور را در سیاستهای خارجی و داخلی. اسلامی همدردی اجرا می شود عمیق در پاکستان — هر دو در دولت و سطوح اجتماعی. آن است که یک ابزار به هم بزنید تا ضد هند روحیه و حفظ نظامی ژنرال در یک نقش قدرتمند.

خان روابط نزدیک با ارتش نیز هیچ راز است. بنابراین آنچه که خان گفت: در مورد بن لادن است که در واقع بازتابی از سیاست های دولت. بنابراین اجازه دهید ما نه فقط سرزنش برتر برای گفتن چیزی است که بسیاری در این کشور قدرت دالان در واقع در باور. با این حال گفت: نه آشکارا و قطعا نه در مجلس.

ادامه مطلب: نظر: عمران خان — یک سال از سکندری نادانی

خطوط نبرد

خان است که به عنوان نظرات خود را البته. اگر او در واقع فکر می کند که بن لادن بود "شهید" و سپس او باید چوب به نظر او. او باید آن را روشن به ما که خود را دولت نمی خواهد همکاری در جنگ علیه ترور است. آن را غیر ضروری نما — اسلام آباد هرگز واقعا همکاری در جنگ علیه ترور است.

پاکستان نیز باید توقف بازی قربانی. خان را نگه می دارد یادآوری جهان است که پاکستان پرداخت قیمت سنگین برای شرکت در جنگ علیه ترور است. هزاران نفر از غیر نظامیان و سربازان کشته شده اند توسط گروه های شبه نظامی پس از سال 2001. اگر کسانی که به کشته شدن مردم بی گناه هستند "شهدا" و سپس نخست وزیر حق ندارد به بحث در مورد کشور خود را "قربانی."

ادامه مطلب: القاعده هنوز یک تهدید به جنوب آسیا

نخست وزیر عزیز مردم پاکستان باید در واقع دچار فوق العاده با توجه به تروریسم است. سیاستمداران لیبرال که در زمان ایستادن در برابر افراط گرایان کشته شدند کشته شده اند. شما از سوی دیگر باید حفظ روابط دوستانه با طالبان. شما نمی مجبور به پرداخت قیمت برای به چالش کشیدن افراط گرایی و ستیزه جویی.

در نهایت آقای خان مترقی و سکولار مردم ادامه خواهد داد برای به چالش کشیدن روایت دولت و سیاست های خود را. نبود هر گونه شک و تردید است که شما همدردی با اسلامگرایان اما در حال حاضر شما در معرض خود را حتی بیشتر. مبارزه با افراط گرایی ادامه خواهد داد و در پاکستان است. شما را ساخته اند روشن است که طرف شما هستند در ستایش بن لادن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب