نظر: مینیاپولیس نیست هنگ کنگ

چین می خواهد به تاکید است که درگیری میان پلیس و معترضان در شهرهای آمریکا به معنای واشنگتن حق ندارد به انتقاد ا

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

چین می خواهد به تاکید است که درگیری میان پلیس و معترضان در شهرهای آمریکا به معنای واشنگتن حق ندارد به انتقاد از سرکوب در هنگ کنگ است. اما دو تظاهرات بسیار متفاوت هستند می گوید: DW را Rodion Ebbighausen.

هیچ سوال وجود دارد که تصاویری از ناآرامی و تظاهرات در ایالات متحده و هنگ کنگ مشابه هستند.

ادامه مطلب: نظر: هنگ کنگ از دست داده است

ما با دیدن خیابان های بسته بندی شده با معترضان به گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی پرواز. پلیس مطبوعات تظاهرکنندگان به زمین با زانو های خود را و شعله ور موانع از طریق سوزاندن شب.

در decrying تظاهرکنندگان رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از شعارهای مشابه به آنچه در پکن می گوید در مورد هنگ کنگ.

DW's Rodion Ebbighausen

دویچه وله Rodion Ebbighausen

تظاهرکنندگان هستند "اراذل و اوباش است." اگر غارت تیراندازی مجاز است. تهمت و حتی تهدید ما فرمانداران با یک احتمال غیر قانونی داخلی استقرار نیروهای مسلح ایالات متحده. پکن بارها تهدید به رها کردن مردم و ارتش آزادی در هنگ کنگ برای ارعاب معترضان.

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا

سوخت برای پکن تبلیغات

تحت این شرایط چینی تبلیغات کار آسانی از متهم ما را از نفاق و دو استاندارد.

ادامه مطلب: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به اعزام نیروهای پلیس گاز اشک آور معترضان

پس از همه, ما دولت است که در حمایت از اعتراضات در هنگ کنگ است اما در حال حاضر محکوم ظاهرا مشابه اعتراضات در خانه.

در مه 30, Hua Chunying سخنگوی چین وزارت امور خارجه توییتی جورج فلوید آخرین کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" همراه با یک تصویر از یک صدای جیر جیر از وزارت امور خارجه آمریکا سخنگوی مورگان Ortegus انتقاد جدید چین, هنگ کنگ, قانون تامین.

فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس در 25 مه موجب ناآرامی در ده ها تن از شهرستانها.

هو Xijin, editor-in-chief از زبان حزب کمونیست منادی جهانی باردر مقایسه اعتراضات در آمریکا با کسانی که در هنگ کنگ در یک ویدیو در توییتر.

"وجود دارد که البته دلایل مختلفی برای این شورش اما شباهت آنها طاقت فرسا هستند: همه آنها سرپیچی از قانون واژگون ساختن نظم و مخرب" او گفت:. "خشونت در هنگ کنگ است توجیه و خشونت در آمریکا ناعادلانه است. این نوع تفکر غیر قابل تحمل است."

در حالی که متهم ما از استانداردهای دوگانه چین دستگاه تبلیغاتی نیز انبوه ستایش در دولت چین.

ادامه مطلب: : هنگ کنگ, چین انتقاد شدید 'بی معنی' US و UK حرکت

چین صاحب نظران می گویند که پکن — بر خلاف واشنگتن نمی خواهد دخالت در امور داخلی ما و سوخت تظاهرات با حمایت از معترضان.

حتی هنگ کنگ اجرایی کری لام با استفاده از ناآرامی ها در ایالات متحده به عنوان یک سیاسی فرصت است.

"ما به تازگی دیده می شود استانداردهای دوگانه به وضوح با شورش در ایالات متحده" لام گفت. "ما می توانید ببینید که چگونه مقامات محلی واکنش نشان داد. اما سال گذشته زمانی که ما تا به حال شبیه شورش در هنگ کنگ چه بود ما موقعیت؟" لام گفت:.

جامعه مدنی و مطبوعات آزاد مهم ترین

حتی اگر پکن و آن وفاداران در هنگ کنگ سعی کنید برای تاکید بر تشابه و تاری تفاوت بین تظاهرات آن است که دقیقا تفاوت که مهم ترین است.

در حالی که پلیس مسئول نیروی بیش از حد همچنان به عنوان یک مشکل ما این چهار افسر پلیس درگیر در قتل جورج فلوید شده اند از کار اخراج شدند. افسر که kneeled در Floyd گردن شده است به اتهام قتل درجه سوم و قتل نفس. این نشان می دهد که قدرت در آمریکا منوط به پاسخگویی.

وضعیت کاملا متفاوت بود در هنگ کنگ که در آن پلیس به طور گسترده ای اعمال می شود نامتناسب زور علیه تظاهر کنندگان. جنبش دموکراسی خواهی بوده است به گونه ای خستگی ناپذیر خواستار پاسخگویی از پلیس اما پکن هرگز اجازه خواهد داد که دلار هنگ کنگ اجرایی به اعتراف به مجرمیت.

و در مقایسه با رسانه های چینی گزارش در هنگ کنگ در سرزمین اصلی چین تظاهرات در آمریکا گزارش شده در سراسر کشور و نقاط مختلف از نظر آینه انتقادی.

این نظر است که تظاهر کنندگان در حال جناح چپ آشوبگران نشان داده است که این اعتقاد این است که این اعتراضات در حال مبارزه برای برابری و علیه نژادپرستی. این همه لطف به مطبوعات آزاد در ایالات متحده است.

در سرزمین اصلی چین تظاهرات در هنگ کنگ نیز گزارش شده است اما تنها یکی از دیدگاه های داده شده: هنگ کنگ طرفدار دموکراسی تظاهر کنندگان خارجی هستند-کنترل تروریست ها است.

بیشتر بخوانید: آلمان دیپلمات ارشد: جورج فلوید تظاهرات 'قانونی' خواستار آزادی مطبوعات

قدرت و مردم

حتی اگر پکن اصرار دارد در غیر این صورت تصاویر مشابه از هنگ کنگ و آمریکا افترا بسیار مهم اجتماعی تفاوت.

در هنگ کنگ اجتماعی بخش دستور از بالا به پایین توسط یک طبقه حاکم است که به عنوان بازوی بلند قدرت از پکن است. اعتراضات آغاز شد که دقیقا یک سال پیش با میلیون ها نفر از مردم در خیابان بودند و بیان مردم در مقابل حزب است.

در ما تنش های فعلی است اینتر-اجتماعی و پخش در سراسر محیطهای اجتماعی در امتداد خطوط تاریخی این کشور در مبارزه با نژادپرستی و سیاسی شکاف بین چپ و راست.

در آمریکا مردم در حال مبارزه برای به رسمیت شناختن در یک کتک دموکراسی است. در چین و استبدادی سیستم که به طور فزاینده ای اعمال شده در هنگ کنگ مردم تنها می دانم که مجبور صلح از یک دیکتاتوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن