نظر: نژادپرستی نظاممند واقعی آمریکایی 'قتل عام'

اکثریت سفید آمریکایی ها هنوز هم نمی آمدن به شرایط با آنچه مردم سیاه و سفید شناخته شده برای همیشه لطفا برای: نژ

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

اکثریت سفید آمریکایی ها هنوز هم نمی آمدن به شرایط با آنچه مردم سیاه و سفید شناخته شده برای همیشه لطفا برای: نژادپرستی سیستماتیک و منظم و ابدا رفته است. سفید امریکا باید گام تا نه فقط برای صلح بلکه برای عدالت.

تصاویر سوختن ماشین پلیس ابر از گاز اشک آور غارت فروشگاه مأموران اجرای قانون هل دادن غیرنظامیان به زمین و راهپیمایی معترضان مصمم هستند شگفت انگیز و تکان دهنده برای ما آمریکایی ها اما آنها تعجب آور نیست.

تصویری از یک آمریکایی آفریقایی تبار انسان در حال مرگ بر روی دوربین تحت وزن یک افسر پلیس را به زانو در گردن او است وحشتناک و تکان دهنده است. آنها هم تعجب آور نیست — ما را دیده اند ویدئوها مثل این قبل از.

پژواک 2015 تظاهرات در فرگوسن میسوری به ذهن می آیند; برای نسل های قدیمی تر آن است که deja vu به رادنی کینگ شورش سال 1992 و lynchings در طول جنبش حقوق مدنی.

اما امروز تظاهرات گسترده در حال آوردن ملت در زمانی که یک بیماری همه گیر ادعا کرده بیش از 100,000 زندگی با بیش از 30 میلیون بیکار آسمان-دستمزد بالا و نابرابری درآمد و قطب بندی سیاسی است که پاره شدن این کشور از هم جدا.

آن را در حال حاضر احساس می کند مانند ما در حال رسیدن به یک نقطه شکستن. آینده کشور به نظر می رسد تاریک و نامشخص است. آنچه که ما در حال دیدن است "آمریکا قتل عام" — اما نه از نوع دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به احتمال زیاد تصور زمانی که او به طرز عجیبی استناد مدت که در مراسم تحلیف ریاست جمهوری.

نژاد پرستی نیست نگاهی به یک استراحت

در حالی که امریکا رفت و در مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس بسیار از آنچه که مشخصه زندگی عادی متوقف شد. اما این کشور بیشتر بنیادی و ساختاری مشکلات خود ادامه داد. نژادپرستی نظاممند است که یکی از آنها با نمونه های متعددی آشکار حتی به زندگی عادی را به توقف آمد در ماه های اخیر.

در ماه فوریه تصویری نشان داد Ahmaud Arbery یک مرد سیاه و سفید بودن به ضرب گلوله توسط دو سفید و اوباش در حالی که برای تنه زدن در گرجستان است.

در یکی دیگر از فیلم یک زن در پارک مرکزی نیویورک دیده می شود تماس با پلیس از روی یک مرد سیاه و سفید که از او خواست به دنبال پارک قوانین و دسته سه تایی سگ او بلافاصله آنها گفتن که "آفریقایی-آمریکایی" وجود دارد و به دروغ ادعا می کنند او "تهدید" و سگ.

به عنوان همه گیر آشکار مردم از رنگ رنج می برد به طور نامتناسبی بالا نرخ مرگ و میر از coronavirus — همچنین یک نتیجه مستقیم از سیستمیک نابرابری و نژادپرستی. در عین حال مسلح سفید تظاهرکنندگان اشغال دولت های مختلف capitols در اعتراض به مستند قوانین و فریاد زد مرعوب و حتی در افسران پلیس که به کار گرفته و آنها را با دقت در یک خودنمایی یادآوری است که سفید پوستان درمان متفاوت توسط پلیس.

قطبش بلوک های پیشرفت

مانند تقریبا هر موضوع در ایالات متحده در حال حاضر نقش پلیس و نظام عدالت کیفری هستند دیده می شود در طول سیاسی و نژادی خطوط. 2015 فرگوسن تظاهرات منجر به ایجاد سیاه زندگی ماده یک جنبش اختصاص داده شده به افزایش آگاهی از نژادپرستی نظاممند و مبارزه فردی و جمعی است که تعصبات تداوم آن است.

در پاسخ countermovements ظهور تا با شعار "همه زندگی موضوع" تایید این باور است که آمریکایی ها زندگی می کنند در یک colorblind جامعه و "آبی زندگی موضوع" ترویج این دیدگاه که پلیس در حال قهرمانان و گفته شده قاب برای مسابقه های مربوط به خشونت است.

DW reporter Jenipher Camino Gonzalez (DW/Ö. Artunç)

DW خبرنگار Jenipher Camino Gonzalez

این جای تعجب نیست که این جنبش تا حد زیادی پشتیبانی شده توسط محافظه کاران متمایل به سفید پوستان است. نظرسنجی همواره نشان داده است که اعتماد عمومی به پلیس است و بالاتر در میان رای دهندگان جمهوری خواه و افراد مسن در حالی که تنها یک اقلیت اسپانیایی آمریکایی در افراد جوان و دموکرات به اشتراک گذاری آن اعتماد.

در سال 2020 این مخالفت با جمعیتی و نژادی و سیاسی خطوط در اکثر متضاد سوخت کشور در حال تکه تکه شدن و قبیله گرایی.

این گروه ها به طور فعال نگه داشته جدا و فرصت طلب رهبران سیاسی مانند تهمت که به طور فعال استوکس اختلاف و که در محل کاخ سفید یک نتیجه مستقیم از این بالا قطبش و آن در نتیجه جنگ فرهنگ.

در چنین بن بست پیشرفت مسدود شده است و ما در خیابان ها باقی خواهد ماند مستعد ابتلا به حملات خشونت است.

سفید خوشنودی باید پایان یابد

آمار نشان می دهد آن را گسترش مطالعات بر روی آن و ویدئوها مانند کسانی که از جورج فلوید را به قتل متبلور آن: آمریکایی های آفریقایی تبار هستند که به طور نامتناسبی هدفمند توسط پلیس. هنوز برای بسیاری از آمریکایی ها نمی پذیرفت که این کشور سیستم عدالت کیفری و پلیس فرهنگ و محافظت از آنها بهره مند شوند.

برای بسیاری از آمریکایی ها نمی تونم قبول کنم که نژادپرستی همچنان ذاتی مشکل اجتماعی و ساختارهای دولتی هستند و نیاز مبرم به اصلاحات برای رسیدن به درمان برابر برای شهروندان آنها ادعا به خدمت می کنند. این ناتوانی از خیلی از سفید امریکا برای آمدن به شرایط با خود امتیاز و همدردی با اقلیت ها تجربه است بزرگترین موانع برای پیشرفت و آشتی.

کسانی که بخشی از این مشکل باید بخشی از راه حل است. مردم از رنگ نمی تواند به تنهایی تغییر یک سیستم است که ذاتا اریب در برابر آنها; و نه باید آنها را مجبور به امتحان کنید. در طول تاریخ سیاه و بسیج مورد نیاز است یک توده مهم از مردم سفید پیوستن به مبارزه برای تعادل را به سمت پیشرفت — در طول طرفدار الغای برده داری جنبش حق رای سیاه, جنبش, جنبش حقوق مدنی.

همان درست است امروز — اما در زمانی که سیاسی قبیله گرایی حاکم می تواند این اتفاق می افتد یک بار دیگر ؟ چالش بوده است هرگز خیلی بزرگ و ریسک بسیار بالا. اگر به پیشرفت در جهت از بین بردن تبعیض نژادی و خشونت خوشنودی از سفید آمریکا در این کشور نژادپرستی نظاممند باید پایان یابد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن