نظر: COVID-19 همه گیر است, تعریف بهداشت بحران از زمان ما

Coronavirus گسترش نگران کننده سرعت تکان دادن پایه های سلامت, سیستم, اقتصاد و جوامع در سراسر جهان نوشتن که دکتر

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

Coronavirus گسترش نگران کننده سرعت تکان دادن پایه های سلامت, سیستم, اقتصاد و جوامع در سراسر جهان نوشتن که دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus و کمیسر اتحادیه اروپا Jutta Urpilainen.

در زمان نوشتن پنج شش تا بیشتر متاثر از کشورها در اروپا است. و در عین حال حتی در حالی که اروپا در حال مبارزه را به COVID-19 در خانه تحت کنترل است و همچنین بازی در یک نقش اصلی را در ایجاد همبستگی جهانی.

حتی به عنوان ما از نظر جسمی از فاصله به عنوان افراد ما باید به جلو و با هم در مجموع به عنوان بازیگران در صحنه جهانی است.

اتحادیه اروپا و سازمان بهداشت جهانی (WHO) به اشتراک گذاشتن یک تعهد برای حمایت از آسیب پذیر جوامع و کشورها در سراسر جهان است. ایستاده با هم به عنوان یک جامعه جهانی است که به ویژه مهم در حال حاضر چون همه ما در این کار با هم به عنوان بیماری می داند هیچ مرزهای و تبعیض قائل نیست. به عنوان طولانی به عنوان آن را تحت تاثیر بعضی از ما هیچ یک از ما امن است.

برای حمایت از واکنش جهانی به COVID-19 اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن به تازگی مطرح تیم اروپا بسته است که در حال رشد به بیش از €23 میلیارد دلار (25 میلیارد دلار). البته تیم اروپا ارائه خواهد شد بخش هایی از آن در پاسخ به بیماری همه گیر کوروناویروس با سازمان ملل متحد.

کمک به ضعیف ترین

The Director-General of the WHO, Tedros Adhanom Ghebreyesus

که Tedros Adhanom Ghebreyesus

در بسیاری از بحران آسیب پذیر ترین رنج می برند و آنها باید تمرکز ما. اتحادیه اروپا در حمایت از این که استراتژیک آمادگی و پاسخ طرح با €30 میلیون در بودجه جدید برای تقویت آمادگی اضطراری و پاسخ در کشورهای با بهداشت ضعیف و سیستم یا که تحت تاثیر بحران انسانی.

علاوه بر کمیسیون اروپا که و همکاران از سراسر جهان نیز تیمی را به راه اندازی"دسترسی به COVID-19 ابزار شتاب دهنده" برای سرعت بخشیدن به توسعه و تولید و توزیع عادلانه از واکسن های, تشخیص و درمان برای COVID-19 طوری که همه مردم باید دسترسی عادلانه به این نجات بخش محصولات.

اما همکاری ما گسترش فراتر از بحران کنونی است.

بیشتر بخوانید: "دکتر Tedros" – مردی در راس این که

همه گیر سوء استفاده از شکاف و نابرابری در سیستم های بهداشتی تأکید بر اهمیت سرمایه گذاری در بهداشت و سلامت زیرساخت ها و سیستم برای جلوگیری از شناسایی و پاسخ به شیوع بیماری.

قوی نظام سلامت هستند بهترین پیشگیری نه تنها در برابر شیوع بیماری و بیماری های همه گیر بلکه در برابر متعدد تهدید سلامت مردم در سراسر جهان هر روز.

و در عین حال در روند فعلی بیش از 5 میلیارد نفر خواهد شد و عدم دسترسی آنان به خدمات بهداشتی و درمانی تا سال 2030 — از جمله توانایی برای دیدن یک کارگر سلامت و دسترسی به داروهای ضروری و آب در حال اجرا در بیمارستان.

EU Commissioner for International Partnerships Jutta Urpilainen

Jutta Urpilainen کمیسر اتحادیه اروپا برای همکاری های بین المللی

حتی زمانی که خدمات در دسترس هستند با استفاده از آنها می تواند به معنای تباهی مالی برای میلیون ها نفر از مردم است. این شکاف نه تنها تضعیف سلامت افراد, خانواده ها و جوامع آنها نیز تضعیف امنیت جهانی و رشد اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: کروناویروس در آفریقا: چگونه مرگبار می تواند COVID-19 تبدیل شده اند ؟

جهان صرف حدود US$7.5 تریلیون (€7 تریلیون) بر سلامت هر سال تقریبا 10 ٪ از تولید ناخالص داخلی جهانی.

آماده می شود

اما بیش از حد بسیاری از کشورها صرف بیش از حد از سلامت خود بودجه در مدیریت بیماری در بیمارستان — که در آن هزینه های بالاتر و نتایج اغلب بدتر — به جای ترویج سلامت و پیشگیری از بیماری در مراقبت های بهداشتی اولیه در سطح.

این COVID-19 همه گیر خواهد شد و در نهایت فروکش اما وجود دارد می توان بدون رفتن به کسب و کار به عنوان معمول است.

به عنوان ما در پاسخ به این گیر ما نیز باید آماده برای یک بعدی. در حال حاضر یک فرصت برای ذخیره کردن پایه انعطاف پذیر برای سیستم های بهداشتی در سراسر جهان است.

سرمایه گذاری برای تقویت زیرساخت های بهداشت و درمان و نیروی کار هستند و تنها راه برای جلوگیری از آینده بهداشت جهانی بحران مانند یکی از ما در حال حاضر مواجه.

اگر ما یاد بگیریم هر چیزی از COVID-19 باید آن را که سرمایه گذاری در بهداشت و درمان در حال حاضر خواهد شد صرفه جویی در زندگی بعد.

تاریخ قضاوت خواهد کرد ما نه تنها در مورد اینکه آیا ما از طریق این بیماری همه گیر اما در این درس را به ما آموخته و اقدامات ما در زمان هنگامی که آن را بیش از.

ادامه مطلب: نظر: Coronavirus تئوری های توطئه در افزایش

دکتر Tedros Adhanom Ghebreyesus است مدیر کل سازمان بهداشت جهانی است. Jutta Urpilainen است کمیساریای بین المللی برای مشارکت در کمیسیون اروپا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن