نظر: سیاست های اثبات نشده درمان

COVID-19 اتحاد چپ جهان پزشکی و رهبران جهانی محکم در نی برای جلوگیری وحشتناک بهداشتی و اقتصادی اضطراری است. برخ

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

COVID-19 اتحاد چپ جهان پزشکی و رهبران جهانی محکم در نی برای جلوگیری وحشتناک بهداشتی و اقتصادی اضطراری است. برخی خطرناکی تبلیغ اثبات نشده درمان — و آن را بدون توجه به خنده می نویسد: Cai Nebe.

داستان از ماداگاسکار در ابتدا برای تلفن های موبایل مانند یک اجرا از آسیاب رسوایی از کشورهای جنوب صحرای آفریقا.

در ماه ژوئن ماداگاسکار وزیر آموزش و پرورش Rijasoa Andriamanana اخراج شد برای برنامه ریزی به منظور بیش از 2 میلیون دلار (€1.8 میلیون دلار) ارزش شیرینی و آبنبات چوبی را به مدرسه دانش آموزان است.

طرح او بود به دانش آموزان سه شیرینی هر یک را تلخ لبه یک Artemesia بر اساس تونیک گیاهی به نام Covid آلی که ماداگاسکار دولت distrubuting به عنوان پیشگیری و درمان برای COVID-19.

جای تعجب, Andriamanana نبود اخراج برای تشویق دانش آموزان به نوشیدن یک conconction که نکرده اند و از نظر علمی معتبر در یک مطالعه که بر علیه COVID-19.

بلکه او از کار به دلیل هزینه شیرینی موجب اعتراض در ماداگاسکار یکی از فقیرترین کشورهای جهان است.

ماداگاسکار مواجه است قابل توجه سنبله در COVID-19 موارد — آن را بیش از 3,300 موارد تایید شده به عنوان چهار شنبه, جولای 15.

Cai Nebe, Deutsche Welle

Cai Nebe یک روزنامه نگار در دویچه وله آفریقای وزارت

سرخوردگی و استعمارگران

اما زمانی که Rajoelina اعلام کرد ماداگاسکار به حال درمان و بموقع سوال در مورد آن سابق DJ بود قابل پیش بینی صعودی در پاسخ او.

"اگر آن را یک کشور اروپایی بود که در واقع کشف این درمان می تواند بسیار شک ؟ من فکر نمی کنم" او گفت: مطبوعات خارجی.

سازمان بهداشت جهانی (WHO) بود ديپلمات هشدار علیه استفاده از تست نشده درمان است. اتحادیه آفریقا گفت: می خواستم برای دیدن همکار بررسی شواهد و مطالعات Covid آلی اثر در coronavirus. نه که Rajoelina را نوشیدن است و یا تا به حال کرده اند.

اما Rajoelina دفاع از خود را درمان کرده بود ضربه عصب.

سفارشات برای Covid آلی به سرعت آمد از لیبریا نیجریه و گینه بیسائو گینه استوایی سنگال و دیگران.

رئیس جمهور تانزانیا جان Magufuli آشکارا تایید Rajoelina با ارسال هواپیما به ماداگاسکار به بهانه حمل و نقل است.

این آمد و با وجود Magufuli ظاهری عدم نگرانی برای coronavirus جایی که او حاضر به اعمال مستندات آشکارا را تشویق تانزانیایی برای جمع آوری در مکان های شلوغ از عبادت و شاید بیشتر damagingly بازیگران شک در تانزانیا خود آزمایشگاه ملی توسط ارسال در جعلی COVID-19 نمونه برای اثبات است که آزمایشگاه های آزمون نتایج دقیق نیست و بنابراین تعداد COVID-19 موارد در تانزانیا متورم بود. او ضمنی مشترک توطئه توسط چه کسانی و "امپریالیستها".

انکار منجر به مرگ در آفریقای جنوبی

این ریاکارانه و رک و پوست کنده رفتار عجیب و غریب توسط رهبران در کشورهای جنوب صحرای آفریقا در طول زمان از بیماری همه گیر است که نگران کننده است. و زندگی مردم در معرض خطر هستند.

آن را نیز ندارد بی سابقه است.

آفریقای جنوبی بزرگترین اپیدمی اچ آی وی است. تا 7.7 میلیون آفریقای جنوبی زندگی می کنند با این بیماری و یا 20 ٪ از جمعیت بزرگسال HIV. اما این همیشه صدق نمی.

ایدز-denialist با نام و سپس رئیس جمهور Thabo امبکی چشمه را به ذهن. دولت او را شکست به درک قدر از شیوع بیماری و یا حتی آن را به طور جدی هزینه های زندگی بیش از 300,000 آفریقای جنوبی. در حالی که بدنام داستان در اوایل 2000s در اطراف امبکی را بازجویی از HIV لینک به ایدز و یا خود وزیر بهداشت, مانتو Tshabalala-Msimang ترجیح درمان سیر و چغندر تصویری, برای درمان این ویروس شناخته شده و کمتر شناخته شده است امبکی فاجعه حمایت از یک "تعجب مواد مخدر است."

در سال 1997 امبکی معاون رئیس جمهور و اچ آی وی بود که به سرعت در حال گسترش. یک مبهم تست مواد مخدر به نام Virodene آمد. توسعه یافته در پرتوریا توسط تکنسین های پزشکی با در بهترین حالت جنس بنجل در بدترین حالت جعلی, اعتبار, این دارو را عنصر فعال اصلی بود بسیار سمی صنعتی حلال. باور نکردنی به نظر می رسد با نگاهی به گذشته این دارو رو حمایت از امبکی و متحدان سیاسی که سرمایه گذاری در دارو توسعه با وجود اینکه رد آفریقای جنوبی دارویی و علمی جامعه است. آزمایش های انسانی گفته می شود انجام شده با وجود این دارو هرگز پاک از قضا در تانزانیا.

امبکی در آن زمان گفت: مخالفان به مواد مخدر می خواستم کشورهای جنوب صحرای آفریقا به رنج می برند. صدا آشنا است ؟

Bottles of the herbal tonic Covid Organics for distribution at a school in Madagascar (picture-alliance/dpa/L. Bezain)

مدعی غربی مدارا

اما حسرت به پیدا کردن یک آفریقایی راه حل به طور فزاینده ای مشکل آفریقا قابل فهم است — و بنابراین زانو حرکت تند و سریع واکنش سیاستمداران مانند Rajoelina, Magufuli یا امبکی در گذشته است. این امر می تواند عاقلانه برای غربی ها به خنده آنها را خاموش. رهبران آفریقایی و ساکنان این قاره در حال بیمار به معده خود را از ظاهر ضعیف و درمانده در این صورت می دوزند تراژدی آنها هیچ شانسی برای متوقف کردن.

آنها خسته از گفته چیزهایی مثل "آن را بد در جهان توسعه یافته فقط تصور کنید که چقدر بد آن را برای رفتن به آفریقا" به خصوص توسط اروپایی ها و آمریکایی ها به دنبال پایین از ایمنی نسبی و با بی نهایت بهتر از منابع سیستم مراقبت های بهداشتی. خشم و حس بی عدالتی است که تنها تقویت شده توسط بسیاری از آفریقایی ها دانستن است که این بیماری همه گیر را ترک خواهد کرد این قاره از لحاظ اقتصادی بی بضاعت و گرسنه و بیمار و فراتر از همیشه قبل از. این یک واقعیت است که ما و خانواده های ما باید به زندگی با, به عنوان مخالف به تماشای آن در تلویزیون.

در حالی که اقدامات Rajoelinas و Magufulis به نظر می رسد ژرف احمقانه و بی رحمانه در صورت همه گیر و مرگ آن را به ارزش به خاطر سپردن coronavirus دیده است بی منطق رهبران غربی مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی Hydroxochloroquine یکی دیگر از درمان اثبات نشده. در حال حاضر هیچ کس از خنده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب