نظر: تیان آن من همواره در خدمت به عنوان یک اخلاقی برای یادگیری از

اجرای جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ و منع کشتار تیان آن من شب زنده داری در این شهرستان در حال تلاش برای به س

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

اجرای جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ و منع کشتار تیان آن من شب زنده داری در این شهرستان در حال تلاش برای به سکوت هنگ Kongers نوشتن برجسته معترضان جاشوا وانگ و یخچال Kwong.

برای سه دهه گذشته شمع روشن بودن در هنگ کنگ ویکتوریا پارک هر سال در یادبود از کسانی که فوت کرد و رنج می برد از 4 ژوئن قتل عام. هنوز 2020 ممکن است آخرین زمان وجود دارد شمع روشن برای آنها. تنها چند روز پس از آنکه چین اعلام کرد تصمیم خود را به طور مستقیم قرار دادن امنیت ملی قانون در هنگ کنگ شهر نیروی انتظامی را رد کرد و اجازه برای ما سالانه افروزی به افتخار قربانیان قتل عام. به جای شمع و چراغ این سال ما خواهد شد و احتمالا در صورت باتون teargas لاستیک گلوله و خشونت افسران پلیس.

ما متولد شد در زمان قتل عام اما ما بزرگ رفتن به ویکتوریا پارک یا مکان های دیگر شرکت کننده در این vigils یادگیری در مورد این فاجعه قرار گرفت که 31 سال پیش که در آن هزاران نفر از دانش آموزان چینی و شهروندان کشته شده توسط سربازان چینی برای درگذشت این دوره از آزادی و دموکراسی است. تیان آن من همواره در خدمت به عنوان یک اخلاقی از یاد بگیرند که CCP [دیروز] است که یک دیکتاتوری است که نمی خواهد درنگ به کشتن شهروندان آن فقط در قدرت باقی می ماند.

ادامه مطلب: هنگ کنگ ممنوعیت کشتار تیان آن من شب زنده داری با استناد به کروناویروس بحران

حتی پس از 30 سال تیان آن من همچنان یکی از حساس ترین موضوعات در تاریخ و سیاست است. پکن را در هر تلاش آنها قادر به پاک کردن آن از تاریخ است. "چهارم ژوئن" و کلمات مرتبط هستند ممنوع در پشت دیوار آتش بزرگ مراسم بزرگداشت تظاهرات ممنوع اشاره به رویداد های حذف شده از کتاب های تاریخ سابق رهبران اعتراض و خانواده خود را به طور منظم بازداشت شده اند.

پکن رد همه تماس از داخل و یا در غیر این صورت به اذعان شد که در آن از نظر اخلاقی اشتباه برای باز کردن آتش در آن شب و در برابر خواسته برای افشای تعداد واقعی تلفات. رئیس جمهور چین و دیگر ارقام بالا CCP ابراز کرده اند هیچ پشیمانی در مورد سرکوب اما ابراز افزایش سرخوردگی در هنگ کنگ جنبش دموکراسی اعمال ظالمانه اقدامات در سین کیانگ و تبت دیدن فراخوان به حقوق اساسي بشر و به عنوان تهدید به حزب کنترل.

'ما نمی توانیم به طور داوطلبانه به ما آزادی'

از لحاظ تاریخی هنگ کنگ شده است یک پناهگاه امن برای مخالفان; ما صحبت می کنند حقیقت به طور فزاینده ای قدرتمند چین است. سالانه در ماه ژوئن چهارمین شب زنده داری است که قابل ارزش نمادین; مردم وجود دارد که به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده در 4 ژوئن سال 1989 و مردم وجود دارد که می ترسند از گفتن حقیقت است. با وجود آن ماهیت صلح آمیز پکن می یابد آن را غیر قابل تحمل نیست که هنگ Kongers تحت کنترل و فراموش وحشتناک اعمال آن متعهد 31 سال پیش.

ادامه مطلب: هنگ کنگ از ساکنان ترک, اگر آنها می

در این سال ممکن است آخرین سال است که ما را وادار به بحث در مورد ژوئن چهارم publicly. هنگامی که امنیت ملی قانون است در اثر به سادگی ذکر این رویداد خواهد بود پیگرد قانونی دارد. مرکزی قوه مقننه چین ملی امید به از بین بردن هر گونه تلاش در تلاش برای مبارزه برای حقوق اساسی ما و تبدیل دلار هنگ کنگ از آن آزادی و تنوع تنها ترک اتاق را برای وفاداری مطلق به CCP در عین حال ما هیچ کدام به ارائه. در 4 ژوئن سال 1989 آن را از دست داده و تمام مشروعیت زمانی که آنها تصمیم به خشونت سرکوب معترضان در همه هزینه به خاطر قدرت.

اجرای امنیت ملی و قانون منع شب زنده داری در حال تلاش برای به سکوت هنگ Kongers. ما انتظار می رود پلیس برای متفرق کردن هر جمعی که طول می کشد محل در 4 ژوئن. ما نگران هستند اما ما نمی توانیم به طور داوطلبانه به ما آزادی است. ممکن است آن را ساده تر اگر ما ایستاده بود اما ما در عمل نه تنها برای خودمان بلکه به دلیل اعتقاد ما به سادگی و به سادگی آن چیزی که حق انجام دهد. ما حق را به یاد داشته باشید آنچه که اتفاق افتاده است 31 سال پیش و اگر ما آن را داد تا ما را جریمه حق به یاد داشته باشید آنچه اتفاق افتاده در طول دوره 12 ماه گذشته در هنگ کنگ است.

جاشوا وانگ دبیر Demosisto. یخچال Kwong دیجیتال حقوق و فعال سیاسی در هنگ کنگ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب