نظر: مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی انتخابات بازی با نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در آلمان

اعلام خروج نیروهای آمریکا از آلمان را ندارد, نظامی, حس, اما آن را نشانی از علاقه خود محور رهبر مانند دونالد مغ

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

اعلام خروج نیروهای آمریکا از آلمان را ندارد, نظامی, حس, اما آن را نشانی از علاقه خود محور رهبر مانند دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. اروپا نیاز به گرفتن ابتکار عمل در دفاع از آن می گوید: DW را Bernd Riegert.

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد در نهایت به ساخت خود را انتخاب کنید. رئیس جمهور ایالات متحده ظاهرا می خواهد به مجازات آلمان برای, در نظر او, نه صرف کافی خود را دفاع. اما این تصمیم توسط خویی رئیس جمهور غلط است به چند دلیل.

از بین بردن 9,500 نیروهای نظامی از آلمان را ندارد حس نظامی. از آن پیروی نمی کند هر گونه تشخیص استراتژی; ما پرسنل وجود دارد اساسا کار در چارچوب ناتو برای پنتاگون اروپا و آفریقا دستورات. آنها عمل Ramstein هوایی یک بیمارستان نظامی و یک مرکز آموزش نظامی. آنها ارکان مهم ناتو زیرساخت و نه صرفا صحبت کردن کمک زیادی به آلمان دفاع ملی.

مغلوب ساختن پیشی جستن نامنظم تصمیم به ارسال برخی از کسانی که در نیروهای نظامی به لهستان و بقیه به ما ضعف خود را نظامی و همچنین ناتو است. آن است که صرفا یک تصمیم سیاسی ساخته شده برای تحت فشار قرار دادن واشنگتن متحد آلمان است.

بیشتر بخوانید: متحدان ناتو احساس خطر و اذیت توسط ما آسمان های باز و خروج

کرملین جشن ناتو نه خیلی

یک اتحاد باید مورد اعتماد و با هم کار نمی antagonizing و باج خواهی. تهمت نمی حتی احساس می کنم لازم بود به طور رسمی به اطلاع دولت آلمان در مورد خروج نیروهای نظامی تصمیم گیری است.

DW's Bernd Riegert

برند Riegert است DW خبرنگار در بروکسل

درست است که آلمان دیدار خواهد کرد ناتو در آستانه توافق کردند که در سال 2014 از گذراندن 2 ٪ از تولید ناخالص داخلی در دفاع توسط 2024. واشنگتن و دیگر اعضای اتحاد می تواند البته انتقاد که اما با خروج نیروهای نظامی آمریکا است که تنها ضعف خود را.

ولادیمیر پوتین را جشن می گیرند این واقعیت است که ناتو رهبری کاشت بخش در درون صفوف خود را. رئیس جمهور روسیه نمی تواند برای آرزو بهتر از همتای خود در واشنگتن از مغلوب ساختن پیشی جستن است که بی کفایت وقتی که می آید به استراتژی نظامی. پوتین را با خوشحالی انجام همه چیز را او می تواند به درایو یک گوه اعضای ناتو است.

شادی ناشی از لهستان در ضمن زودرس است. ورشو views جابجایی نیروهای آمریکایی به خاک لهستان به عنوان یک پاداش برای آن ملی-دولت محافظه کار بیعت به مغلوب ساختن پیشی جستن. اما این حرکت در می آید از اندوه ناتو در اروپا اعضا و همانطور که قبلا اعلام شده نظامی ارتباط — سربازان در سوال خواهد از تشکیل ستاد ارتش اگر هر چیزی, نیست, واحد مبارزه با. به طور دائم و انتقال نیروهای بیشتر به شرق به لهستان را نیز به احتمال زیاد نقض ناتو-روسیه موسس عمل می کنند در نتیجه بیشتر تحریک کرملین.

یک بیدارباش برای اروپا

تصمیم مغلوب ساختن پیشی جستن است که تحت فشار عظیم در داخل کشور می تواند به عنوان بخشی از کمپین انتخاب مجدد. چهار سال پیش او وعده داده شده را به "میلیون ها دلار" صرف ناتو به ما. این واقعا کار می کنند که راه هر چند چون هر عضو ناتو برای نیروهای نظامی خود را. هیچ هزینه وجود دارد که ما می تواند اصلاح برای استقرار سربازان خود را در اروپا یا هر جای دیگری. با این وجود تهمت می خواهد برای متقاعد کردن او ضعیف مطلع هواداران که او می تواند اتحاد رقص به لحن.

کل این امر بار دیگر نشان داده است که ناتو در اروپا اعضای اکتفا فرمانده کل قوا در کاخ سفید است. این یک بیدارباش برای اروپایی ها برای گرفتن ابتکار عمل وقتی که می آید به دفاع از خود و در واقع صرف پول بیشتر در آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب