نظر: زمانی که پیروزی به این معنا نیست آزادی

بیماری های همه گیر تکنولوژی, مهاجرت و تغییر آب و هوا به جای خاطرات جنگ جهانی دوم را شکل قرن 21 سیاسی تخیل می ن

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

بیماری های همه گیر تکنولوژی, مهاجرت و تغییر آب و هوا به جای خاطرات جنگ جهانی دوم را شکل قرن 21 سیاسی تخیل می نویسد ایوان Krastev.

خاطرات مشترک از جنگ جهانی دوم در حال محو شدن به عنوان نسل که جنگ بود و یک تجربه شخصی دور می گذرد. به عنوان یک نتیجه این اعتقاد است که جنگ بود و بخشی از اروپا گذشته و نه آینده اروپا را در حال محو شدن بیش از حد. در آوریل سال گذشته یک نظر سنجی انجام شده توسط شورای اروپا برای روابط خارجی در تعدادی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نشان داد که اروپایی ها بین سن 18-24 به احتمال زیاد به این باور است که جنگ بین کشورهای اروپایی ممکن است در 10-20 سال آینده. این موضع سیگنال پایان دادن به پس از جنگ جهانی دوم جهان حتی قبل از coronavirus وارد شده است.

"شاید به این دلیل ما هرگز از یاد تاریخ" نوشت شاعر آمریکایی چارلز Simic, "این است که ما ناتوان از به تصویر کشیدن واقعیت از جنگ و پیامدهای آن برای ترس که اگر ما را متوقف خواهد کرد و اعتقاد داشتند هر دو به خدا و همنوعان خود."

هفتاد و پنج سال پس از پایان جنگ جهانی دوم وجود نخواهد داشت و عمده جشن پایان جنگ در اروپا هر سرمایه به دلیل COVID-19. اما آن است که نه تنها coronavirus آن است که همچنین این ویروس از رویزیونیسم تاریخی است که آمار اروپا است. آنچه که ما شاهد در روسیه و برخی از کشورهای اروپای شرقی است که از پرخوری جلوگیری کنیم ؟ از خاطرات جنگ. رد یک دولت روایت تلقی می شود جرم و جنایت است.

این جنگ بیش از حقیقت و حافظه

آن است که به خوبی شناخته شده است که در حقیقت اولین قربانی جنگ است. در مورد حافظه جنگ اول مصدوم است و پیچیدگی است. تبلیغات جنگ در طول جنگ جهانی دوم باعث می شود نه روسیه و نه برخی از اروپای شرقی دولت نگاه خوب است.

در کرملین رسمی روایت هر کسی که مخالف اشغال شوروی در شرق اروپا پس از سال 1945 که یک فاشیست و هر گونه انتقاد از استالین سیاست های یک تلاش عمدی برای کاهش نقش ارتش سرخ در شکست آدولف هیتلر. فراوانی وجود دارد اروپای شرقی روایات که در آینه روسیه یک — هر کسی که در مبارزه علیه شوروی از جمله کسانی که در ائتلاف خود با نازی ها در حال ستایش به عنوان قهرمانان.

Political scientist Ivan Krastev in front of book shelves

Krastev می گوید آنچه مهم است پیروزی نیست اما آزادی

اما تاریخچه پیچیده تر است. به عنوان بوخنوالت-مدیر بنیاد Volkhard Knigge گفت: فیلسوف آمریکایی سوزان Neiman نویسنده کتاب "یادگیری از آلمان" در این سیاه و سفید روایت درست باشد "شما می خواهم که به یک اردوگاه کار اجباری بدون کمونیست و اتحاد جماهیر شوروی اردوگاه بدون نازی ها." اما بوخنوالت بود که یک اردوگاه کار اجباری در دوران رایش سوم و یک اردوگاه شوروی پس از جنگ است و بهترین تصویرسازی که از جمله سیاسی درست اردوگاه جز داستان.

اما شناخت پیچیدگی معنا نیست که کسانی که در هر دو طرف از اروپا تاریخچه جنگ هستند به همان اندازه اشتباه است. کرملین می تواند مشروع اصرار دارند که قربانی از مردم اتحاد جماهیر شوروی باید به رسمیت شناخته شود. اما لهجه است که در اینجا در "اتحاد جماهیر شوروی" را به عنوان مخالف به "روسی" مردم است. وجود دارد میلیون ها نفر از اوکراین, گرجی, آسیایی مرکزی که فوت مبارزه با هیتلر. در بلاروس هر فرد سوم برای زنده ماندن نه جنگ.

تعریف آزادی

جنگ معمولا مبارزه بر سرزمین. حافظه های جنگ می جنگیدند در مورد معنای کلمات. و در حال حاضر روسیه-اوکراین-لهستانی یا روسی-چک حافظه جنگ بیش از معنای کلمه "آزادی."

در سال 1985 رییس جمهور آلمان Richard von Weizsäcker تاریخ ساخته شده توسط تماس مارس 8 آلمان بعد از آزادی است. او گفت: هموطنان خود که در حالی که درست است که آلمانی ها نیز رنج می برد و تا حد زیادی در طول جنگ و بی عدالتی انجام شده بود به آلمان پس از جنگ آلمانی ها نیست و باید حق خود را قربانیان زیرا آنها مسئول درد و رنج بسیار زیاد از دیگران و هولوکاست. اما در حالی که آلمانی ها ندارد حق اخلاقی به تماس خود را به قربانیان آنها حق دارند به تماس پایان جنگ "رهایی" — از آنجا که آلمان از جنگ از دست داده و به عنوان یک نتیجه از آن به دست آورد آن آزادی. و آنچه مهم است پیروزی نیست اما آزادی.

ادامه مطلب: کودکان نازی ها به سرقت برده در لهستان: قربانیان فراموش شده

آن است که این درس آلمانی که از دست داده است در کرملین امروز. چه چیزی باعث مرکزی و شرقی متفاوت از اروپای غربی وقتی که می آید به پایان جنگ جهانی دوم است که اروپای شرقی نمی تواند اعلام کند 8 مه 1945 بعد از آزادی آنها.

ورود ارتش شوروی بود و پیروزی بر آلمان نازی در آن نه آزادی کشور خود. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور حاضر به قبول است که این واقعیت است که میلیون ها نفر از مردم اتحاد جماهیر شوروی درگذشت رانندگی نازی ها از شرق اروپا نمی دهد مسکو حق تصمیم گیری زمانی که کشورهای اروپای شرقی باید خود را جشن گرفته است. قربانی از سربازان شوروی برای احترام به خواسته و هر گونه تلاش برای کاهش شوروی نقش در شکست هیتلر در برابر رویزیونیسم تاریخی اما آثار شوروی مارشال و تانک نمی توان به نام آثار نگرانند اگر اروپا جوامع نمی بینم آنها را به عنوان چنین است.

آن بود که متحدان اما رییس جمهور آلمان که 40 سال پس از پایان جنگ اعلام کرد 8 مارس به عنوان روز آزادی. و آن است که اروپای شرقی که تصمیم می گیرید چه به تماس خود را روز آزادی.

ایوان Krastev یک بلغاری polictical دانشمند. او رئیس مرکز لیبرال استراتژی در صوفیه و دائم همکار در موسسه علوم انسانی در وین. تازه ترین کتاب او با همكاري استفن هولمز است "نور است که شکست خورده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب