نظر: سفید امتیاز و مسئولیت به تصویب تغییر

سفید آمریکایی ها و اروپاییان سفید نیاز به تأمل در زندگی خود و اقدامات به آموزش خود را. و در نهایت آنها را برای

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

سفید آمریکایی ها و اروپاییان سفید نیاز به تأمل در زندگی خود و اقدامات به آموزش خود را. و در نهایت آنها را برای کشف کردن که چگونه آنها در حال رفتن به نشان می دهد و مبارزه با نژاد پرستی می نویسد: DW را سام بیکر.

هر روز من از خانه پیاده روی گذشته کمی برنج Stolpersteine یا "سد سنگ" که خرس نام یهودیان پاره پاره از خانه های خود را توسط نازی ها. زمانی که من راه رفتن با آنها را من فکر می کنم در مورد همدستی. من تعجب می کنم در مورد افرادی که اجازه همسایگان خود محروم شود از خود کرامت و به دور منجر به مرگ آنها. آنچه آنها فکر می کردند آنها به عنوان شاهد این اتفاق می افتد ؟ چگونه آنها را توجیه انفعال?

این در ذهن من بوده است بسیاری از ما در حال حاضر زمینه — من یک سفید آمریکا همدست به عنوان سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط نژادپرستان? ما سفیده سکوت به عنوان افرادی که به سادگی می خواهید زندگی بهتر برای خانواده های آنها را در قفس یا اردوگاه در مرزهای ما کشورهای? کشورهایی که در بسیاری از موارد ثروت ساخته شده با بهره برداری از مردم و منابع طبیعی در اماکن در حال حاضر به کاهش فقر و خشونت است.

ادامه مطلب: نظر: جورج فلوید قتل باز می شود نژاد پرستی زخم های اروپایی برای سیاه پوستان

بسیاری از آنها اگر درخواست جورج فلوید مرگ یک نقطه عطف برای ما اگر چیزی را واقعا تغییر خواهد کرد. اما به جای پرسیدن این منفعل سوال ما نیاز به درخواست خودمان چگونه ما می رویم به کمک این یک نقطه عطف است.

برای بسیاری از ما مطمئن نیستید که در آن برای شروع است. ما چه چیزی را معنی دار تر از نوشتن مطالب در رسانه های اجتماعی است ؟ چگونه ما جلوگیری از ساده موجب سیگنالینگ? من با دست و پنجه نرم که آیا من باید حتی وارد گفتگو.

امتیاز سفید

من استفاده می شود به کار یک بلوک از کجا سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین دوخته جورج فلوید گردن به زمین با زانو خود را برای نزدیک به نه ساعت. در برخی از راه من شوکه و ضعف که فلوید کشته شد در یک جامعه که دارای چنین عزیز در قلب من. از راه های دیگر من مطلقا نباید بود.

من مشغول به کار در یک بعد از مدرسه برنامه برای کم درآمد جوانان در محله. این یک جامعه است که مراقبت در مورد کودکان و حمایت از یکدیگر است. این یک قومی منطقه ای که در آن سیاه و سفید, لاتین سفید و ساکنان کنار هم زندگی می کنند.

در بسیاری از راه های که کار اولین تجربه پشت سر هم به من حباب سفید امتیاز. به عنوان یک دختر از یک شهر کوچک که در آن رفت و به عمدتا سفید, خصوصی, کالج, این یکی از اولین بار من واقعا با تعامل سیاه و قهوه ای و جوامع است. من 22 سال است.

این اولین بار بود فهمیدم عظیم نابرابری بین به خوبی بودجه مدارس عمومی من حضور داشتند و کلاس های درس به سر می برند از این دانش آموزان است. این نخستین بار بود که من می دانستم که خانواده های مبارزه با بی خانمانی و یا بچه ها رفتن خانه به خانه های خالی به دلیل پدر و مادر خود را مشغول به کار و مشاغل متعدد به پایان می رسد دیدار. این اولین بار من تو را دیدم 6 ساله کودک قطره به زمین به عنوان یک ماشین پلیس سوار با نشان دادن عدم اعتماد بین اقلیت و پلیس.

که بعد از مدرسه برنامه بود ابتدا از آموزش و پرورش در چه نابرابری و نژادپرستی معنی در ایالات متحده و چگونه امتیاز من به عنوان یک فرد سفید است که بخشی از این داستان است.

Members of the Washington DC National Guard stand on the steps of the Lincoln Memorial

به عنوان خواستار تغییر اکو در سراسر ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور تهمت است به نام گارد ملی برای حفظ نظم در پایتخت

تاسیس در نابرابری

آسایش و فراوانی از مردم سفید پوست در ایالات متحده ساخته شده است در پشت بردگی آفریقایی جابه جایی و مرگ آمریکایی های بومی و بهره برداری از اراضی و مردم در سراسر جهان است. داستان از بسیاری از کشورهای اروپایی به طور مشابه ناقص.

در مدارس ما و در بسیاری از کشورهای دیگر نژادپرستی تدریس به عنوان بخشی از تاریخ است. اما واقعیت این است که در حالی که آن را ریشه دوانده در گذشته ما آن است که هنوز هم بسیار ما در حال حاضر واقعیت است. تصاویر امروز ما می بینیم از معترضان و پلیس ضد شورش به سختی متفاوت از کسانی که از دهه 1960 است.

نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا آن را پخته به ساختارهای اجتماعی حاکم بر زندگی ما. اما سیستم های ایجاد شده توسط افراد و مردم باید قدرت را به آنها را تغییر دهید.

ادامه مطلب: نظر: نژادپرستی نظاممند واقعی آمریکایی 'قتل عام'

اما برای انجام این کار ما نیاز به شروع با آنچه ما انجام می دهیم (یا نیست) در ما روز به روز زندگی می کند. ما چگونه عمل می کنند نسبت به افرادی که نگاه یا صدا و یا عبادت متفاوت از ما ؟ چگونه ما به طور فعال در حال کار برای از بین بردن سیستم ها و اعتقادات است که در حال نژادپرستانه?

Portrait of DW editor Samantha Baker (Esan Swan)

سام بیکر یک ویرایشگر در DW

انجام بهتر

به عنوان یک روزنامه نگار من معمولا دور ماندن از هر چیزی شبیه وکالت. به جای من گزارش حقایق و اجازه دهید ایده های دیگران شنیده می شود به طوری که در اخبار می تواند مصرف کنندگان را تشکیل می دهند ذهن خود را.

اما بازگشت به مفهوم همدستی — نه ایستاده با مظلوم به معنی شما در حال جانبداری با ستمگران.

من کامل مدافع به دور از آن. من احتمالا حتی یک متحد خوب اما من در تلاش برای یک بهتر است. و این چیزی است که ما مردم سفید نیاز به انجام است.

در اینجا چیزی است که من مشغول به کار در حالت نشسته و ناراحت کننده و حتی قریب به اتفاق احساسات. گوش دادن به عنوان بسیاری که ممکن است. بالا بردن تا دیگران صدای هر زمان ممکن است. آموزش خودم. درگیر شدن در گفتگو با خانواده و دوستان است که نیاز به مطلع می شود و به چالش کشیده است. حمایت از کسانی که معترض و کسانی که از انجام کار خسته کننده سیاست کار مورد نیاز برای واقعی سیستمیک تغییر دهید.

من چیزهای اشتباه در طول راه اما من نگاه به جلو به یادگیری از این تجربه.

ایالات متحده هرگز کامل کشور -- آن است که همیشه آن شیاطین در حالی که در همان زمان دفاع از آن آرمان است. اگر من زندگی می کنند در خارج از کشور در حال حاضر, و من می دانم که برخی از شرح ممکن است سعی کنید فاصله خود را از ما با آن و بسیاری از معایب عمیق پیدا کنم که زندگی در خارج از کشور به من یادآوری می کند چرا که یک آمریکایی است که چیزی برای افتخار حتی در تاریک ترین لحظات.

من پیدا کردن امید در ما بی پایان رانندگی (به عنوان مثال کسانی که صحبت کردن در سراسر ایالات متحده) را به خودمان بهتر برای به چالش کشیدن یکدیگر به بهبود جامعه ما را تغییر دهید.

در زیر نا امیدی و درد و خشم در خیابان مینیاپولیس و بسیاری دیگر از شهرستانها در سراسر ایالات متحده است اعتقاد به این که ملت ما می تواند تغییر کند. در واقع ما باید با تغییر, اگر ما مایل به زنده ماندن اگر ما مایل به روزی تبدیل به — ما به عنوان دانش آموزان تلاوت هر روز صبح یک ملت است که "تفکیک با آزادی و عدالت برای همه است."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن