نظر: Xi Jinping — مدرن-بعد مستبد در قالب

ما در حال حاضر شاهد یک حساب با دیکتاتورها و نژادپرستان بلند رفته دوره مانند لئوپولد دوم بلژیک. اما مقاومت به ا

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

ما در حال حاضر شاهد یک حساب با دیکتاتورها و نژادپرستان بلند رفته دوره مانند لئوپولد دوم بلژیک. اما مقاومت به امروز نمونه هایی از این افراد نادر است می گوید: الکساندر Görlach.

پادشاه لئوپولد دوم یکی از بیرحمانه ترین عوامل انحرافی, خشونت آمیز و مرگبار استعمار. بلژیک پادشاه تبدیل اشغال کنگو به خصوصی خود را از سیاه چال است که در آن مردم بودند, بهره برداری, مورد آزار و اذیت و تخریب. جوزف کنراد 1899 رمان قلب تاریکی توصیف غارتگری متعهد توسط پادشاه. امروز تعداد کمی هستند که بدانند یک فرد شایسته از یک بنای تاریخی دیگر.

ادامه مطلب: شاه لئوپولد میراث: طولانی هرج و مرج در کنگو

سیاست خارجی مجله گزارش می دهد که رئیس جمهور چین و کشور را نخبگان آمده اند تا با تدابیر بیشتر به ظلم و ستم در حال حاضر به شدت مظلوم و زندانی Uighurs در شمال غربی چین است. با توجه به مجله پکن دستور داده است تا بین 14 درصد و 34 درصد از زنان بین سنین 18 و 49 به استریل در یک پیشنهاد به تلفات اقلیت مسلمان و در نهایت آن را پایین تر از حتی تعداد بیشتری از مردم از قومیت هان.

ادامه مطلب: چین محکومین Uighurs در شم محاکمه در سین کیانگ اردوگاه

یادآوری از بدترین فصل های تاریخ

این است یادآور بهسازی تمرین در برخی از بدترین فصل ها در تاریخ و باید آن را واقعا باعث می شود جهان به ایستادن به چینی مستبد پینگ است. این هیچ راز است که تا به 2 میلیون اویغوری مسلمانان در اردوگاه ها زندانی که یازدهم را بر عهده دارد. در اسناد به بیرون درز کرد نیویورک تایمز از درون چین حزب کمونیست دیکتاتور نقل عنوان کرد و گفت که او "هیچ رحمت" به سمت Uighurs.

Prof. Dr. Dr. Alexander Görlach (Harvard University/D. Elmes)

الکساندر Görlach در نیویورک زندگی می کند

فقط به عنوان با تبتیها مردم جمهوری می خواهد برای پاک کردن میراث فرهنگی از مردم پکن ادعای حل و فصل است چینی خاک. هر چه حقایق تاریخی آن می رود در برابر حقوق بشر برای از بین بردن معابد و مساجد عزیز برای این مردم به ممنوعیت زبان خود و به هان چینی قرار داده شده در خانه های خود برای جاسوسی بر روی آنها و گزارش اینکه Uighurs مسلمانان دینداری هستند.

بیشتر بخوانید: اویغوری زن باقی می ماند 'غیرآزاد" با وجود آزادی از re-آموزش و پرورش کمپ

دلار هنگ کنگ — شهر مورد آزار و اذیت

در هنگ کنگ جهان به تازگی شاهد چگونه چین ادعا میکند قدرت بیش از مردم با استفاده از ترس و چشم انداز حبس ابد و محروم کردن آنها از حقوق خود است. در واقع دموکراسی حکومت قانون و آزادی بیان به معنای ماندن در نیروی در شهرستان مستقل حداقل تا 2047 با توجه به معاهدات به این اثر امضا شده توسط کمونیست چین است. اما مردم هنگ کنگ در حال کانتونی بنابراین تا آنجا که پکن نگران است آنها مانند Uighurs پایین تر-کلاس مردم است. تحت ریاست جمهوری یازدهم شهر شده است بیرحمانه تحت محاصره است و در حال حاضر در یک مجازی وزارت امور خارجه از سقوط.

این Neue Zürcher Zeitung نشان داد یک هفته پیش که یک بار پکن اسیر اقلیت ها در آن کشور خود را برای گسترش نفوذ خود در کل منطقه است. و پس از آن با توجه به این گزارش که بر اساس اظهارات یک شاهد عینی, حزب کمونیست اتحاد تنظیم مناظر خود را در آمریکا و ژاپن و اروپا است. پکن این مقاله می نویسد: مصمم به انقیاد بقیه جهان و نگه داشتن آن را در زیر انگشت شست خود را.

بیشتر بخوانید: ظریف: چین سیستماتیک پیگیری بازداشت Uighurs در معرض در سین کیانگ نشت

ترس از همه جا چین

یکی از دلایل اصلی چین را می توان در مقایسه با پادشاه لئوپولد دوم این است که جمهوری خلق چین امروز مانند بلژیک در آن ندارد و در صورت قابل مقاومت. در هر رای نمایندگان کشورهای اسلامی که شکایت در پکن به خانه فرستاده شدند humiliated پس از وابستگی خود را در جاده ابریشم جدید با اشاره به آنها. هیچ اعتراض پکن. همین دلیل است که مردم از ترس چین در همه جا در جهان — حتی در آلمان است.

در اینجا تکان دهنده تحولات در جمهوری خلق هنوز منجر به هر گونه تغییر در سیاست نسبت به چین است. در زمانی که ما در حال ساخت چنین تلاشی برای مقابله با دیکتاتورها و قاتلان گذشته ما باید نه از دست دادن بینایی از این واقعیت است که خود را مدرن روز همتایان فعال هستند در اینجا و در حال حاضر — که حتی امروز آنها نابود کردن زندگی میلیون ها نفر از مردم و تهدید همه آزادی.

بیشتر بخوانید: آلمان بی میلی به صحبت کردن در برابر چین

الکساندر Görlach است یک عضو ارشد با کارنگی شورای اخلاق در امور بین الملل و عضو ارشد پژوهش در دین & International Studies Institute در دانشگاه کمبریج. او همچنین در چند علمی و مشورتی روسای, دانشگاه هاروارد, دانشگاه ملی تایوان و دانشگاه شهر هنگ کنگ است. او دارای درجه دکترا در دین مقایسه و زبانشناسی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب