اوراکل گسترش سریع ابر همکاری به آسیا با Microsoft Azure جدید توکیو سایت

اوراکل همچنان به جعل گسترش ابر ما همکاری همکاری با مایکروسافت Azure به آسیا با یک ابر جدید اتصال محل در توکیو.

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

اوراکل همچنان به جعل گسترش ابر ما همکاری همکاری با مایکروسافت Azure به آسیا با یک ابر جدید اتصال محل در توکیو. این جدید توکیو اتصال را قادر خواهد ساخت کسب و کار برای به اشتراک گذاری اطلاعات در سراسر برنامه های کاربردی در حال اجرا در Microsoft Azure و Oracle Cloud. این مرکز می پیوندد اتصال محل در حال حاضر عامل در آمستردام, لندن, Ashburn, Virginia و تورنتو.

در این تلاش اوراکل است جلسه افزایش سرمایه گذاری و تقاضا برای چند ابر قابلیت های سراسر جهان از جمله در ژاپن و فرا منطقه APAC. هدف کلی همکاری اعلام کرد در ماه ژوئن سال 2019 به آن را سریع تر و آسان تر برای شرکت برای حرکت به وظایف سنگین خود را از مراکز داده داخلی به ابر است که به بهترین وجه مناسب هر نرم افزار.

برای مثال یک کسب و کار بزرگ ممکن است بخواهید برای اجرای برخی از برنامه لاجوردی که اتصال به آنها اعتماد راه حل های پایگاه داده از جمله Oracle خودمختار پایگاه داده و یا Exadata در Oracle Cloud زیرساخت ها است. یا آن را ممکن است بخواهید به نوسازی برنامه های کاربردی موجود با ضربه زدن به ابر بومی خدمات مانند Azure IOT یا خدمات اوراکل دستیار دیجیتال.

بسیاری از کسب و کار در حال امید بستن به استفاده از چندین ابر و بسیاری نیز با استفاده از هر دو مایکروسافت و اوراکل فن آوری است. این اتصال باعث می شود به اشتراک گذاری داده ها در سراسر لاجوردی و Oracle cloud سریع تر و آسان تر برای این مشتریان به عنوان نشانی مشترک ما پشتیبانی از مشتری.

اتصال پرورش ابر مهاجرت برای ماموریت حیاتی حجم کار از طریق اختصاص داده شده اتصال با سرعت بالا و يکپارچه تک-ثبت نام برای Oracle Cloud و لاجوردی منابع و مشترک پشتیبانی فنی ،

و ما در حال انجام نشده است: اوراکل قصد دارد به معرفی بیشتر اتصال نقاط بر اساس تقاضای مشتری در ارتباط باشید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن