نارنجی بلژیک revamps و افزایش پیشنهاد خود را برای مشتریان B2B با 400 مگابیت در ثانیه سرعت دانلود, دو, داده ها و تلویزیون

با شکل جدید و تعمیر اساسی نارنجی بلژیک ارائه می دهد فوق العاده سریع 400 مگابیت در ثانیه اتصال به اینترنت به تم

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

با شکل جدید و تعمیر اساسی نارنجی بلژیک ارائه می دهد فوق العاده سریع 400 مگابیت در ثانیه اتصال به اینترنت به تمام مشتریان B2B همراه با یک قیمت بسیار رقابتی در تلفن همراه داده ها فراوانی و-برای اولین بار - تلویزیون است.

برای اکثریت قریب به اتفاق بیش از 1 میلیون کسب و کارهای کوچک در بلژیک یک اتصال اینترنت با سرعت بالا است که باید همراه با اعتماد شبکه تلفن همراه برای قیمت گذاری خوب. پس تکامل از بنگاههای کوچک و متوسط نیاز دارد با توجه به سرعت اتصال نارنجی بلژیک تصمیم گرفته است برای افزایش آن شکل & تعمیر اساسی پیشنهاد ارائه شده توسط همانطور که از 10 ژوئن 400 Mb/s و اتصالات برای دانلود و تا 40 Mb/s برای ارسال. شرکتهای کوچک و متوسط' ذخیره سازی داده ها در ابر و با استفاده از ابزار آنلاین می توانید تکیه بر این پهنای باند بالاتر به لذت بردن از سریع و کارآمد و قابل دریافت و ارسال است که حتی بیشتر مهم است که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به شدت با تکیه بر homeworking.

به عنوان از 49 یورو (مالیات بر ارزش افزوده از مطالعه حذف) کسب و کار می تواند لذت بردن از بسیار سریع اتصال باند پهن که آنها می توانید اضافه کردن یک خط ثابت با نامحدود ملی خواستار 10 یورو است. و با توجه صاحبان کسب و کارهای کوچک اغلب استفاده از خانه های خود را به عنوان یک مرکز عملیات آنها می توانید اضافه کردن یک اشتراک تلویزیون برای تنها 15 یورو بیشتر و دریافت بسته کامل (ثابت اینترنت + تلفن ثابت + تلویزیون) برای 74 یورو در کل. تمام این معمول رایگان اینترنتی ابزار امنیتی ارائه شده توسط هر B2B ارائه و پشتیبانی اختصاص داده شده و قابل اعتماد تیم پشتیبانی. علاوه بر این امید بستن به یک شکل و تعمیر اساسی و راه حل به طور خودکار دو برابر حجم دیتا از یک B2B مشتری تلفن همراه ناوگان.

یکی از آخرین چیزی که به عنوان از اکتبر مشتریان با اشتراک به یک شکل و راه حل رفع خواهد شد و همچنین بهره مندی از یک ابزار با نام تجاری جدید: 4G بازگشت به بالا اجازه می دهد آنها را برای همیشه ماندن باید یک مشکل رخ می دهد در خود دسترسی باند پهن ثابت.

Werner De Laet رئیس B2B عمده فروشی و نوآوری افسر نارنجی بلژیک نظرات: "به عنوان جسورانه رقیب ما از نزدیک دنبال عادات مشتریان ما و ما می دانیم که سریع و قابل اعتماد اتصال یک کلید برای بسیاری از کسب و کار. و به عنوان استاندارد برای سرعت بسیار بالا در باند پهن منتقل کرده اند در طول زمان ما آن را تنها منطقی ما ارائه به مشتریان B2B با عالی دانلود و آپلود با سرعت در همه ما ارائه می دهد حمایت از فعالیت های خود را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن