تعهد ما به بهتر و برابر جهان برای همه

حوادث اخیر را به نور آورده غم و اندوه و درد و احساس سرخوردگی بسیاری از افراد به دلیل طولانی نژادی و نابرابری و

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

حوادث اخیر را به نور آورده غم و اندوه و درد و احساس سرخوردگی بسیاری از افراد به دلیل طولانی نژادی و نابرابری و بی عدالتی اجتماعی. در طول این زمان و همیشه ما ایستاده با همکاران ما و جوامع ما به خصوص سیاه و سفید ما همکاران و مشتریان و مصرف کنندگان است. ما در مخالفت با نژادپرستی و تبعیض در هر شکل و رانندگی تنوع و شمول یک اولویت جهانی برای ما است. در AB InBev ما متعهد به هدف ما از آوردن مردم با هم برای یک دنیای بهتر – صرف نظر از نژاد و قومیت و سن و گرایش جنسی و جنسیت و یا هر نوع دیگر تفاوت دارد.

ما باید پایه و اساس کار است که ما می توانیم در ساخت -اما ما می دانیم که ما می توانیم و باید انجام دهد. به عنوان مدیر عامل شرکت ما کارلوس بریتو به اشتراک گذاشته شده در اوایل این ماه "در حالی که هیچ کس تا به همه پاسخ برای مبارزه با نژاد پرستی و نابرابری داریم در AB InBev توانایی استفاده از پلت فرم ما و نفوذ به تغییر الهام بخش است."

ما می دانیم که آن را طول می کشد کار سخت و زمان و ما متعهد به تسریع پیشرفت ما گوش دادن و یادگیری به مردم ما همکاران و جوامع است. ما متعهد به ادامه به اقدام در کسب و کار ما در زنجیره ارزش و در جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار می کنند. ما همچنین می دانیم که هیچ کس نمی تواند این کار را به تنهایی – همه ما باید بخشی از راه حل کار کردن با هم برای یک مساوی و فقط جهان است. یک دنیای بهتر.

برخی از طرح های ما به تاریخ عبارتند از:

با مردم مادر ایالات متحده ما استخدام و همکاری با مدیریت رهبران فردا, ملی, سیاه, MBA انجمن ملی جامعه از مهندسین و Verizon adfellows به افزایش تنوع در ما استعداد خط لوله است. ساختمان را در این, ما به تازگی ایجاد یک کمیته جدید در برزیل کسب و کار با رهبری محلی و خارجی سیاه و سفید حرفه ای برای تعریف و پیاده سازی یک سری از اقدامات برای ترویج تنوع.

از طریق مارک های ما, ما در تلاش برای نمایندگی ما پایه مصرف کننده و منعکس کننده متنوع طبیعت جمعیت در بازار که در آن عمل می کنیم. ما همچنین می دانیم قدرتمند نقش برندها می توانید بازی را در تاثیرگذاری بر هنجارهای فرهنگی و اجتماعی. در ایالات متحده ما مارک های Budweiser Michelob فوق العاده و Stella Artois در حال اهدای US$550K به ملی شهری لیگ NAACP (انجمن ملی برای پیشرفت مردم رنگی) و دیگر سازمان های غیر انتفاعی و ما حذفی جمعی کرافت همکاران شرکت کننده در سیاه و سفید زیبا طرح جدید دم آبجو چاق و چله و اهدای درآمد حاصل را به سازمان های محلی ترویج برابری و شمول است.

با شرکای کسب و کار در زنجیره ارزش ما در حال کار برای تعیین چگونه ما می توانیم اهرم قدرت خرید ما برای فعال کردن و تقویت بیشتر سیاه و دیگر اقلیت متعلق به کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده علاوه بر این ما در حال یادگیری از برنامه های موجود مانند آفریقای جنوبی کارخانه های لبنی Zenzele Kabili گسترده مبتنی بر سیاه توانمندسازی برنامه که با این نسخهها کار به لحاظ اقتصادی توانمند سازی سیاه و سفید متعلق به خرده فروشان در آفریقای جنوبی.

در جوامع ما در ایالات متحده ما یک رابطه با UNCF یک سازمان اختصاص داده شده به توسعه یک خط لوله از زیر نشان داده دانش آموزانی که تبدیل مجرب فارغ التحصیلان دانشگاه. ما نیز اهدا بیش از 1 میلیون دلار به ملی شهری لیگ از طریق همکاری ما ناشی از 1980s. ما می دانیم این بودجه می تواند نقش ارزشمندی در حمایت از جوامع محلی و مقابله با نژادپرستی و در هفته های اخیر ما مرتکب شده اند بیشتر از 1 میلیون دلار به ملی شهری لیگ NAACP آموزش و پرورش و صندوق دفاع حقوقی و دیگران نقش پیشرو در پیگیری عدالت اجتماعی و برابری.

ما می دانیم که وجود دارد این است که کار بیشتری باید انجام شود در ایالات متحده و در سراسر جهان است. وجود دارد در حال گفتگو بود و بیشتر گوش دادن به انجام به منظور اطمینان از اقدامات ما را معنی دار می باشد. ما ادامه خواهد داد به دنبال راه هایی برای استفاده از پلت فرم ما برای تغییر درایو و ما همچنان متعهد به بازی بخشی از ما در ساخت بهتر و برابر جهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن