ما جدول کلمات متقاطع خالق توضیح می دهد که "برک آوت ظهر" و به همین دلیل آن را می سازد جدول کلمات متقاطع شبکه خیلی بهتر

شبکه من استفاده می شود در چهار هفته گذشته پنج پازل همه چیز مشترک دارند: آنها شامل هشت و شش نامه نوشته است که ب

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

شبکه من استفاده می شود در چهار هفته گذشته پنج پازل همه چیز مشترک دارند: آنها شامل هشت و شش نامه نوشته است که بسیاری برای یک شبکه جدول کلمات متقاطع.

این بود که بر روی هدف است. چرا ؟ چرا که شش حرف است آنچه که من اسمش "برک آوت ظهر" در گوگل alpha چنین ترجمه. نوشته از سه و چهار و پنج حرف هستند بسیار شایع است البته و با وجود تعداد نسبتا کمی از این کلمات در زبان خود را با توجه به طول کوتاه. این به این معنی همان آنهایی که دریافت مکرر تمام وقت در پازل دوران و قبل از اینکه ایری و آریا, وهم آور و آرنا – شما می دانید که منظور من است. وجود دارد مقدار زیادی از سرگرم کننده چهار و پنج واژه نامه خارج وجود دارد, مطمئن, اما آنها تمایل به دریافت استفاده می شود و پس از آن بیش از حد به سرعت خود را به دلیل حجم بالا در پازل.

اما شش حرف ؟ که سرزمین موعود. وجود دارد به صورت تصاعدی بیشتر قابل استفاده شش-الگوهای نامه از سه نامه به شما خیلی بیشتر پر جنب و جوش مسائل – و خیلی بیشتر به ندرت دیده می شود مطالب به بوت.

برای نشان دادن نقطه اجازه دهید به اجرای یک آزمایش: ما را دو سه نامه نوشته از هفته گذشته پازل و مطابقت آنها را در برابر ده تا از بهترین شش نامه نوشته است. ما threes شد BLM, CNN, BFF, KEG, SNL, مادر, MEH, NPR, لیو و بله. بد نیست در همه. چند تن از کسانی که در واقع برجسته و بسیار تازه نوشته است.

و در حال حاضر اجازه دهید نگاهی به شش نامه نوشته: در آتش, YO-YO MA, چاکرا, گیاه شناسی, نکته, JAR, IVANKA امپراتوری حقوق اودسا و میلان. تقریبا تمام کسانی که واقعا پاپ و شما احتمالا دیده نمی شود آنها را در پازل جدول کلمات متقاطع تقریبا به همان اندازه به عنوان threes. برای مثال سی ان ان به نظر می رسد بیش از 100 بار در نیویورک تایمز در Shortz دوران (که از سال 1993) اما بتنی فقط هفت بار در همان کشش. وجود دارد بسیاری از بیشتر از شش حرف کلمات را انتخاب کنید و تعداد کمتری از آنها در بسیاری از پازل وجود دارد-واژه نامه.

بنابراین نگه داشتن یک چشم بر روی آن sixes – آنها هم یک فرصت خوب بودن لایو-از-خود-متوسط-پازل-ورود.

برخی از خوب شش حرفی نوشته های شما می خواهید برای دیدن در یک جدول کلمات متقاطع? صدای جیر جیر آنها را به #beastxword و من خواهید دید آنچه که من می توانید انجام دهید.

امروز بازی پازل و ثبت نام به صورت هفتگی ما جدول کلمات متقاطع خبرنامه در پایین صفحه پازل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب