رییس ایالات متحده وکیل جفری برمن: معامله بر ارائه 'می تواند به عنوان دیده می شود بجای'

فدرال دادستان که دادستان کل لایحه بر سرنگون در ماه ژوئن گفت: خانه محققان که او احساس خطر در این راه بر تلاش بر

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

فدرال دادستان که دادستان کل لایحه بر سرنگون در ماه ژوئن گفت: خانه محققان که او احساس خطر در این راه بر تلاش برای جایگزین او کرد و گفت که "این "نامنظم و غیر قابل توضیح اقدامات توسط دادستان کل مطرح نگرانی های جدی برای من" با توجه به متن بسته-درب مصاحبه منتشر شده توسط کمیته قضایی مجلس در روز دوشنبه.

جفری برمن که قبلا آمریکا وکیل برای منطقه جنوبی نیویورک آورده شد در جلسه بعدی قوه قضائیه کمیته در تاریخ 9 ژوئیه به بحث در مورد وقایع اطراف Barr اطلاعیه عمومی در تاریخ 19 ژوئن که برمن بود "پایین پا" از پست خود حتی اگر ایالات متحده وکیل ساخته شده روشن به بار چندین بار که او را پله پایین.

اواخر شب اعلام Barr بلافاصله موجب سردرگمی و سوالات مطرح شده در مورد دخالت خود را در یک بسیار مهم دادستانی است. بعد برمن گفت که ترک این کار زمانی که بر توافق اجازه دهید به معاون او را به عنوان بازیگری U. s. دادستان به عنوان مخالف به کریگ Carpenito ایالات متحده وکیل برای منطقه نیوجرسی آنها بار می خواستم برای نصب در موقعیت تا زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را انتخاب کمیسیون بورس و اوراق بهادار رئیس Jay کلیتون تایید شد توسط آمریکا.

برمن که در SDNY به کار گرفته حساس تحقیقات Trumpworld ارقام مانند رودی جولیانی نظر نیست به طور خاص به قوه قضائیه کمیته چه به اعتقاد او بر این انگیزه بود و او با جدیت اجتناب شود هر گونه سوال در مورد چگونه خاص SDNY پروب ممکن است میان به این وضعیت است. اما برمن روشن ساخته است که دادستان کل ترجیح طرح را آهسته و پیچیده کار از دفتر او مطرح شده چند سوال چالش بر دست زدن به این روند است.

"چرا دادستان کل می گویند که من پله پایین زمانی که او می دانست که من تا به حال نه استعفا داد و نه اخراج شده است؟" برمن خواسته فصاحت در پاسخ به سوال از قوه قضائیه رئیس کمیته جری Nadler (D-NY). "چرا دادستان کل نیست به من بگویید که دلیل واقعی او درخواست من برای استعفا به جای گفتن است که آن را به کلیتون به موقعیت ؟ و چرا او اعلام انتصاب کریگ Carpenito به عنوان اقدام آمریکا وکیل زمانی که آدری اشتراوس بود منطقی و عادی جانشین?"

"جای من با کسی که از خارج از منطقه می توانست منجر به اختلال و تاخیر در این مهم تحقیقات که انجام شد," برمن گفت بعد. "من قصد ندارم به اجازه است. و من ترجیح اخراج می شود از آن انجام می شود." در متعدد در نقاط برمن ابراز ترس خود را در Barr مایل به نصب Carpenito—که حفظ قبلی خود در نیوجرسی—در این کار به جای برمن بالا معاون اشتراوس یک حرکت او گفت: نقض 70 سال سابقه در SDNY.

با توجه به افتتاح بیانیه ای که به دست آمده توسط هیولایی روزانه پنجشنبه گذشته برمن گفت که در یک جلسه خصوصی در نیویورک است که بر نامیده می شود برای باز کردن بحث دادستان کل ستایش عملکرد خود را به عنوان U. s. دادستان اما گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواست کلیتون را SDNY پست.

برمن گفت: بر سعی در فریب او را دور توسط اویزان دیگر ارائه می دهد—به وزارت دادگستری حقوق مدنی تقسیم و بعد SEC—اما برمن کاهش یافته است. بر او گفت که اگر او استعفا نداده و او را از کار اخراج شدند.

"من معتقدم دادستان کل شد و در تلاش برای جلب من به استعفا به طوری که یک خارجی می تواند قرار داده و به اقدام آمریکا وکیل موقعیت در منطقه جنوب نیویورک که منجر به تاخیر و اختلال در جریان تحقیقات" برمن گفت: قوه قضائیه کمیته.

در یک نقطه در این مصاحبه ایران کمیته وکیل استیو کرچک پرسید: اگر بار گذاشته بود به برمن مجموعه ای از اقدامات است که اجازه داده اند او را به نگه داشتن شغل خود را—اگر وجود دارد هر گونه "در عوض برای شما به نگه داشتن شغل خود را."

برمن گفت: نه و او تایید کرد که بر نمی خاصی را ذکر SDNY تحقیقات—کرچک مطرح جفری اپستاین و Guiliani مربوط به پروب—در اعمال فشار او را به ترک. اما برمن می گویند بر ارائه از موقعیت های دیگر می توانست تفسیر به عنوان یک عوض.

"شما می دانید او از من خواست تا استعفا به یک موقعیت. من فرض می کنیم شما می توانید تماس بگیرید که بجای. شما استعفا و شما این است که معنی عوض" گفت: برمن. خواست برای روشن شدن این دیدگاه بعدها او گفت: آن را مدت خود را اما تصریح کرد که "این می تواند دیده می شود به عنوان یک بجای خود را به من ارائه یک کار در ازای استعفای من."

برمن نادر وکیل در ایالات متحده است که او نه تایید شده توسط مجلس سنا اما منصوب شد و توسط قضات SDNY به مقام مارس 2018. برمن اصرار داشت که او به عنوان یک دادگاه منصوب دادستان نه بار و نه رئیس جمهور تهمت به حال قدرت به آتش او را قبل از سنا تایید جانشین اما برخی از گذشته حقوقی سابقه نشان داده است که رئیس جمهور می تواند آتش یک دادگاه منصوب ایالات متحده وکیل. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با برمن ایران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن