بیش از 125 کارشناسان بهداشت و درمان دفاع از ایمنی reusables در طول COVID-19 همه گیر

بیش از 125 کارشناسان بهداشت از 19 کشور امضا بر روی یک بیانیه اطمینان خرده فروشان و مصرف کنندگان که reusables ا

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

بیش از 125 کارشناسان بهداشت از 19 کشور امضا بر روی یک بیانیه اطمینان خرده فروشان و مصرف کنندگان که reusables امن هستند در طول COVID-19 هل دادن به عقب بر ادعاهای صنعت پلاستیک است. کارشناسان بهداشت و درمان — پیوست صلح سبز ایالات متحده آمریکا و بالادست هر دو از اعضای شکستن رایگان از پلاستیک جنبش تاکید می کند که محصولات یکبار مصرف هستند ذاتا امن تر از reusables و قابل استفاده مجدد سیستم استفاده می شود با خیال راحت در طول همه گیر با به کارگیری اساسی بهداشت.

"بهداشت عمومی باید شامل حفظ پاکیزگی خانه ما, زمین," دکتر گفت: Mark Miller سابق مدیر تحقیقات در موسسه ملی بهداشت, مرکز بین المللی فوگارتی. "حمایت از غیر ضروری را تنها با استفاده از پلاستیک به کاهش قرار گرفتن در معرض coronavirus منفی اثرات محیط زیست سیستم های آب و بالقوه عرضه مواد غذایی نسبت به استفاده ایمن از کیسه های قابل استفاده مجدد, ظروف و ظروف."

در این بیانیه تایید شده توسط دانشمندان و دانشگاهیان و پزشکان و متخصصان بهداشت عمومی و مواد غذایی بسته بندی ایمنی در سراسر جهان اشاره می کند که خانواده مواد ضد عفونی کننده موثر ثابت شده در مواد ضد عفونی کننده سطوح سخت مانند reusables. این بیانیه به شرح زیر چندین موقت مکث بر روی پلاستیک ممنوعیت در سراسر جهان و افزایش ممنوعیت reusables توسط مغازه ها در میان COVID-19.

"این تکان دهنده شاهد صنعت پلاستیک را با استفاده از همه گیر برای ترویج اتفاقی پلاستیک و ترساندن مردم به دور از کیسه های قابل استفاده مجدد و موارد دیگر گفت:" Greenpeace USA جهانی رهبر پروژه گراهام فوربس. "این بسیار مهم است برای کسب و کار و دولت ها به می دانم که آنها به عنوان بازگشایی قابل استفاده مجدد سیستم می تواند مستقر شود با خیال راحت برای حفاظت از محیط زیست ما و کارگران و مشتریان. برای نگه داشتن مردم در امن و محافظت از سیاره ما, ما باید گوش دادن به بهترین در دسترس علم به جای underhanded بازاریابی از صنعت پلاستیک است."

در طول COVID-19 گیر پلاستیکی صنعت مشغول به کار برای افزایش سود و اهریمن جلوه دادن reusables. مکث بر روی پلاستیک ممنوعیت به دنبال معناداری روابط عمومی فشار از صنعت پلاستیک با استفاده از مسن صنعت-بودجه پژوهش به ادعا می کنند که reusables خطرناک تر از انژکتور و کانکشنها در طول COVID-19.

"در طول چند ماه گذشته شده است وجود دارد بسیاری از اطلاعات متناقض در مورد چگونه به آن را حذف به گسترش است اما ما در حال حاضر می دانید که سطوح اصلی نیست راه ما در معرض گفت:" مت Prindiville مدیر عامل شرکت بالادست – غیر انتفاعی جرقه راه حل های نوآورانه برای پلاستیک آلودگی است. "پلاستیکی مضرات سلامت ما در طول کل زنجیره تامین است. خوشبختانه COVID به راحتی با شستشو مناسب, بنابراین, رستوران ها, فروشگاه های مواد غذایی و دیگر کسب و کار هنوز هم می تواند به ما خدمت می کنند با استفاده از آیتم های قابل استفاده مجدد در راه است که حفاظت از سلامت و بدون آسیب رساندن به محیط زیست است."

کامل بیانیه امضا شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان را می توان یافت در اینجا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن