داشتن کانون توجه

پاسخگویی نیست در مورد کلمات اما اقدامات است. آن نهفته است در این لحظات ترسناک که در آن ما خودمان را باز به شکس

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

پاسخگویی نیست در مورد کلمات اما اقدامات است. آن نهفته است در این لحظات ترسناک که در آن ما خودمان را باز به شکست است. هنگامی که ما خودمان را در خط ما مجبور به خارج کردن بهترین. "آسان 8 - این رویداد بزرگ" توسط کارولین فاستر تشویق به درخشش نور خود را با وجود ترس است.

مفهوم این کتاب در مورد روزانه, رقابت, زندگی به خودی خود یک جنگ دائمی است. و مهم نیست چقدر سخت ترین چالش این است که شما هنوز هم سخت تر از آن است. شما باید توانایی برای پیروزی در زندگی و خود را کانون توجه است. یک نور است که در خدمت به عنوان یک پیام به همه که شما برنده هستید.

پرورش تاکید می کند که پیروزی با طعم بسیار شیرین و وجود دارد بسیاری از مزایای برای برنده شدن به عنوان سخت تر از پیروزی بود, شیرین, طعم پیروزی است. شما شروع به احساس بهتری در مورد خودتان و شما خود را بهبود اعتماد به نفس شما افزایش روحیه خود را و تمایل خود را برای برنده شدن بیشتر می شود از ترس از دست دادن.

شجاعت برای رسیدن به بیشتر در زندگی با کارولین فاستر و کتاب او "آسان 8 - این رویداد بزرگ است."

"آسان 8 - این رویداد بزرگ"
نوشته شده توسط کارولین فاستر
منتشر شده توسط: خود را آنلاین روزنامه
تاریخ انتشار:
eBook $3.99
زین کوک $9.99
گالینگور $16.99
 
در مورد کتاب
رقابت سختی در خشنترین ورزش در خاک. گاو آماده برای دود باد, چلم-slinging و دم سیلی عمل است. بومی آمریکا, خریداران خواهد شد نشان دادن مهارت های رقص خود را به عنوان آنها انجام یک رقص خاص. وجود دارد مقدار زیادی از عمل, طنز و نگرش و البته خاک.
 
درباره نویسنده
کارولین فاستر زندگی در یک شهر کوچک روستایی در اوکلاهما. او بازنشسته از خدمات پستی ایالات متحده. او و شوهرش افزایش چند گاو و زندگی می کردند وجود دارد برای سال های بسیاری است. آنها فعال هستند در محلی خود را FFA و برنامه 4-H. خود را نوه فعال هستند با نشان گوسفند. آنها همچنین فعال در تیراندازی با کمان باشگاه تیراندازی تیراندازی. کارولین و شوهرش رفتن به بسیاری از حوادث و حمایت از آنها. نوشتن کتاب های کودکان بوده است مدت زمان طولانی است که تمایل برای او. او در نهایت گرفتن زمان برای انجام این کار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن