پاکستان: پلاسمای خون در تقاضای بالا برای درمان COVID-19 بيمار

عمومی سیستم بهداشت و درمان در پاکستان در آستانه سقوط به عنوان مقامات بهداشت در تلاش برای مقابله با افزایش تعدا

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

عمومی سیستم بهداشت و درمان در پاکستان در آستانه سقوط به عنوان مقامات بهداشت در تلاش برای مقابله با افزایش تعداد coronavirus موارد است. S. Khan گزارش ها از اسلام آباد.

به عنوان از 1 ژوئیه پاکستان ثبت کرده است بیش 215,000 coronavirus موارد و تقریبا 4,500 مربوط به مرگ و میر. کارشناسان بهداشتی می گویند شدید افزایش عفونت است سبب شیوع این کشور را به سیستم بهداشت و درمان.

"این یک هشدار دهنده وضعیت. افزایش تست خواهد شد و به احتمال زیاد گزارش شده تعداد افزایش به میلیون ها نفر. من از ترس همه گیر نیز در حال تبدیل شدن بیشتر مرگبار در پاکستان" Khizar حیات رئیس انجمن پزشکان جوان (YDA) گفت: DW.

در میان این هرج و مرج وضعیت پلاسمای خون از بهبود بيماران فروخته شده در بازار سیاه به افرادی که desparate برای پیدا کردن یک درمان برای این بیماری است.

کارشناسان بهداشت می گویند که نقاهت پلاسما که شامل آنتی بادی های تولید شده توسط بهبود بیماران می تواند یک درمان ممکن برای COVID-19.

مشکلات مالی

WhatsApp پیام ها بین مردم در سراسر کشور نشان می دهد که فروشندگان و خریداران در حال آشکارا مذاکره پلاسمای خون قیمت.

Kashif نصیر ساکن شهر لاهور گفت: DW که عموی خود را دریافت پلاسمای خون برای coronavirus درمان است. "یک عضو از خانواده گسترده ما اهدا خون پلاسما به او. اما زمانی که من در بیمارستان, مراقبت از عمو من آمد به می دانم که آن نیز به فروش می رسد در بازار" نصیر گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از مردم فقیر که بهبود از coronavirus بودند حاضر به فروش پلاسمای خون به واسطه ها برای غلبه بر مشکلات مالی.

ادامه مطلب: کودکان کار بین coronavirus و مشکلات اقتصادی

کارشناسان می گویند که آن را تبدیل به سودآور busniess برای کسانی که فرصت ساخت پول در بحران است.

"من وضعیت مالی من مجبور به در نظر گرفتن فروش پلاسمای خون است. من شده اند بیکار برای بیش از سه ماه در حال حاضر و صرف تمام پس انداز من در coronavirus درمان است. در حال حاضر من می خواهم به فروش پلاسمای خون برای حداقل 300 ، 000 روپیه (€1,584, $1,783 فتح کرد گرفته شد) به طوری که من می توانید یک تاکسی در اقساط" کراچی ساکن گفت: DW خواست نامش فاش نشود.

دولت به مردم توصیه کرد به "بهره برداری با پرداخت پول در خرید پلاسما از خون و بانک ها/بيمارستان."

"عمومی و پزشکان توصیه می شود برای حفظ خود مطلع راهنمایی بالینی در استفاده صحیح از نقاهت پلاسما برای COVID-19 بیماران در زمان بیماری همه گیر خواهد شد که صادر شده توسط وزارت بهداشت از زمان به زمان" آن را در بیانیه ای گفت.

'وضعیت فوق العاده ای'

Abdul Karim Shoro پاکستان در انجمن پزشکی (PMA) ابراز نگرانی از گزارش های غیر قانونی خون پلاسما فروش.

"در پاکستان مردم خود را به فروش کلیه و دیگر اعضای بدن حتی در 'شرایط عادی است.' این COVID-19 وضعیت فوق العاده" Shoro گفت: DW.

ادامه مطلب: چگونه فقر شدید مجبور پاکستانی به فروش کلیه

Shoro گفت: دولت باید برای حمایت از افرادی که از دست داده اند و امرار معاش خود را با توجه به کروناویروس بحران است. "مقامات باید اعلام یک بسته مالی برای این افراد در غیر این صورت فقر خواهد شد درایو بیشتر مردم به فروش پلاسمای خون," او اضافه شده است.

دولت می گوید که با راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی که در آن پلاسمای خون اهدا می حرفه ای و قانونی است.

"دولت تعیین شده پنج بیمارستان برای این منظور در کراچی لاهور راولپندی و پیشاور شهرستانها. تنها این بیمارستان ها مجاز به جمع آوری پلاسمای خون و استفاده از آن با توجه به دستورالعمل های حرفه ای," Abdur رشید رئیس مطالعه بالینی کمیته مواد مخدر سازمان تنظیم مقررات و پاکستان گفت: DW.

"حداقل 351 COVID-19 بیماران دریافت پلاسمای خون در این مراکز. این گزارش از این آزمایشات در عین حال از ارائه به وزارت بهداشت. هر کسی اهدا یا فروش پلاسمای خون به جاهای دیگر است که ارتکاب یک عمل غیر قانونی," او اضافه شده است.

Coronavirus 'مدیریت'

اولین مورد از coronavirus تایید شد در پاکستان در 26 فوریه سال 2020 است. این کشور قرار داده بود در زیر بخشی از مستند از 1 آوریل است که به طول انجامید تا زمانی که ممکن است 9.

در ماه مارس زمانی که coronavirus موارد در پاکستان بودند کم, دولت فدرال اجازه شیعه و زائران از ایران به بازگشت به کشور از طریق استان بلوچستان. زائران نمی شد به درستی قرنطینه که منجر به افزایش عفونت. همچنین به دولت اجازه داده هزاران نفر از نمازگزاران سنی برای رفتن پیش با "Tablighi Jamaat" جماعت در Pubjab استان است.

با وجود مقاومت از محلی استانی دولت و احزاب مخالف خان دولت داد به فشار اتحادیه های کارگری و گروه های مذهبی به آسانسور coronavirus محدودیت برای جشن عید جشنواره on May 24. خان گفت: آن شد تا دست به اقدامات احتیاطی. و هنگامی که مردم موفق به انجام این کار خان گفت که تقصیر خود.

در حال حاضر دولت فدرال در تلاش است برای کنترل گسترش ویروس با تحمیل "هوشمند" مستندات در COVID-19 نقاط.

این است که توصیه می شود که پاکستان تحمیل متناوب مستندات ماندگار دو هفته برای جلوگیری از شیوع بیماری است. در همین حال پاکستان احزاب مخالف و پزشکان انجمن ها خواستار کامل مستند.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: که پاکستان برای قفل کردن

بسیاری از مردم در کشور احساس این کشور به سمت یک unmanageable بحران بهداشتی با توجه به حکومت بد.

"تعهد در وقت دولت و PM خان. آنها نمی دانند که چگونه برای مقابله با این وضعیت" سابق پاکستان بعد از ظهر و مخالفت رهبر شهيد Khaqan عباسی گفت: DW.

ادامه مطلب: پاکستان خطر فاجعه با آن ستیز coronavirus استراتژی

گزارش اضافی توسط Aasim Saleem و هارون Janjua.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن