پاکستان: مرد متهم به توهین به مقدسات کشته در دادگاه محاکمه

یک مرد متهم به ارتکاب توهین به مقدسات تحت یک بحث برانگیز پاکستان قانون کشته شده است در حالی که ایستاده محاکمه.

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399

یک مرد متهم به ارتکاب توهین به مقدسات تحت یک بحث برانگیز پاکستان قانون کشته شده است در حالی که ایستاده محاکمه. این آخرین در یک سری از جمله های فراقانونی در کشور است.

یک مرد پاکستانی دستگیر شده بود روز چهارشنبه پس از او وارد یک دادگاه در شمال غربی شهر پیشاور به ضرب گلوله کشته و یک مرد دیگر که ایستاده بود و دادگاه برای توهین به مقدسات.

مرد در دادگاه مواجه شد به اتهام توهین به پیامبر اسلام محمد, جرم که حمل حداکثر اعدام تحت این کشور قوانین توهین به مقدسات.

مظنون پلیس گفت که او دستور داده شده است به انجام قتل توسط محمد به این دلیل که متهم به حال متعلق به احمدیه ایمان یک اقلیت که پاکستان اعلام غیر مسلمان در سال 1974 برای در مورد موسس آن غلام احمد به عنوان یک پیامبر. در ارتدوکس و اسلام می تواند وجود داشته باشد هیچ پیامبران پس از آن ،

این گروه که تعداد برخی از 4 میلیون عضو مواجه شده است و آزار و اذیت برای چند دهه.

یک افسر پلیس Azmat خان به اسوشیتد پرس گفت که متهم به حال خودش ادعا می کرد پیامبر اسلام و دستگیر شده بود در توهین به مقدسات اتهامات دو سال پیش.

خوش آمدید بهانه

گروه های حقوق بشر گفت: قوانین توهین به مقدسات پاکستان معرفی شده توسط حاکم نظامی سابق Ziaul Haq در 1980s اغلب استفاده می شود به شخصی حل و فصل نمرات با صرف اتهام اغلب عروسی دسته جمعی نمودند به علت شورش و یا قتل.

اگر چه مقامات پاکستانی هنوز کسی را به مرگ به جرم جمعیت و افراد اغلب به قانون را در دست خود. بیش از 50 نفر شده اند قربانیان قتل های فراقضایی قبل از خود را در دادگاه محاکمه تا به حال حتی به پایان رسید.

در یکی از برجسته مورد یک فرماندار در استان پنجاب به قتل رسید توسط خود نگهبان پس از او در دفاع از یک زن مسیحی آسیا بی بی که رو به اتهام توهین به مقدسات. بی بی خودش را تبرئه پس از گذراندن هشت سال در انتظار اعدام و مهاجرت به کانادا در سال گذشته پس از تهدید به مرگ از افراط گرایان اسلامی.

tj/اس ام اس (dpa AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن