پاکستان: بازداشت مرد برای 'افتخار' قتل دو عموزاده

پس از پنج روز, manhunt, محمد اسلم بازداشت شده است در ارتباط با قتل دو دختر نوجوان. قتل گفته می شود باعث ظهور ی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

پس از پنج روز, manhunt, محمد اسلم بازداشت شده است در ارتباط با قتل دو دختر نوجوان. قتل گفته می شود باعث ظهور یک ویدیو نشان دادن آنها را بوسیدن یک مرد است.

پاکستان مردی که فرار کرد پس از اتهام تیراندازی مرده دو عموزاده نوجوان در آشکار افتخار قتل بازداشت شده است یک پلیس محلی گفت: در روز پنج شنبه.

به گفته محققان این قتل انجام شد در پاسخ به یک ویدیو فیلم برداری حدود یک سال پیش اما, که تنها ظاهر در رسانه های اجتماعی در هفته گذشته, نشان دادن دختران بوسیدن یک مرد است.

خود را پسر عموی محمد اسلم گرفته بود خشمگین رئال و متهم آنها را از آسیب رساندن به این خانواده افتخار و به ضرب گلوله آنها کشته شدند.

قتل صورت گرفت هفته گذشته در یک روستا در شمال وزیرستان سابق منطقه قبیله ای است که در خدمت به عنوان یک ولایت دژ محکم تا سال های اخیر است.

ادامه مطلب: پاکستان 'قتل ناموسی:' Qandeel بلوچ را برادر می شود 25 سال

پسر عموی 'رفت به مخفی'

اسلم که پس از فرار از اتهام قتل بازداشت شده بود پس از پنج روز تعقیب جنایتکاران.

این مرد دیده می شود بوسیدن دو خواهر دستگیر شد قبل و بعد از اعتراف در دادگاه که او تا به حال ثبت 52-ویدئو دوم با توجه به پاکستان روزانه سحر.

"ما همچنین پرسش از پدر و برادر از دو دختر برای تعیین اینکه آیا آنها هیچ نقشی در قتل" گفت: Shafiullah Gandapur منطقه رئیس پلیس.

سحر ذکر پلیس عنوان کرد و گفت: خانواده مرحوم نگه داشته بود قتل یک راز است.

قتل جلب انتقاد از سیاستمداران محلی و فعالان به طور یکسان. ملی و عضو مجمع برای شمال وزیرستان Moshin Dawar, در توییتر نوشت که "قتل های ناموسی افراطی بیان مردسالار خشونت و عمل به محکوم در قوی ترین شرایط است."

Ziauddin یوسفزی پدر ملاله یوسف زی که به ضرب گلوله کشته شد توسط طالبان مسلح در اقدامی تلافی جویانه برای مبارزه در آموزش و پرورش برای دختران نوشت: "من به شدت محکوم و قتل دو دختر نوجوان به نام افتخار ... شرم بر همه کسانی که برای مردانی که سکوت و یا شرمندگی برای حفاظت از غیر انسانی هنجارهای پدرسالارانه.

آخرین قتل کشیده شده اند تشابه با 2012 Kohistan فیلم رسوایی که دیدم سه زن کشته شدند پس از فیلم های پدید آمده از آنها آواز خواندن و کف زدن در حالی که دو پسر رقصید در بخشی از راه دور از کشور است.

ادامه مطلب: یک دختر کشته شدن توسط خانواده اش – داستان عشق و 'افتخار'

مجازات شدیدتر اما کمی تغییر

چنین قتل همچنان به عنوان یک موضوع مهم در پاکستان که در آن نزدیک به 1000 زنان به قتل توسط بستگان نزدیک هر سال است. اقدامات آنها اغلب به عنوان نقض هنجارها در عشق و ازدواج در کشور مسلمان محافظه کار.

بوسیدن, عمومی غیر قانونی است و زوج درگیر شدن در چنین نمایش از محبت معمولا بازداشت و جریمه شد.

چهار سال پیش در پارلمان این کشور دستور اجباری 25 سال حکم زندان برای هر کسی که به جرم یک قتل ناموسی است.

با توجه به بومی فساد در شدت مردسالار جامعه پلیس اغلب حاضر به کلمه از یک زن بیش از مرد است.

Umer علی کمک این گزارش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن