پاکستان سقوط هواپیما: خلبانان پریشان coronavirus می گوید وزیر

یک گزارش نشان داد که خلبانان از پاکستان هواپیمای که سقوط کرد در ماه گذشته پریشان بیش گفتگو در مورد coronavirus

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

یک گزارش نشان داد که خلبانان از پاکستان هواپیمای که سقوط کرد در ماه گذشته پریشان بیش گفتگو در مورد coronavirus منجر به یک تلاش ناموفق در فرود. در این تصادف کشته و 97 نفر است.

پاکستان و وزیر حمل و نقل هوایی نشان داده است که خلبان یک هواپیما که سقوط کرد در مارس 22, کشته شدن 97 نفر بودند مجذوب در یک گفتگو در مورد کوروناویروس و اقدام به زمین بدون هواپیما چرخ پایین.

ماه گذشته سقوط مربوط به ایرباس A320 ملی حامل خطوط هوایی بین المللی پاکستان در نزدیکی کراچی میدان هوائی بین المللی کراچی منجر به مرگ همه اما دو نفر در هیئت مدیره.

ادامه مطلب: پاکستان سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در نزدیکی فرودگاه کراچی

در اولین تلاش برای فرود موتورهای هواپیما را لمس زمین به عنوان ارابه فرود بود نه پایین. این هواپیما دوباره برای یک ثانیه امتحان کنید اما خلبانان بودند اطلاع داد که موتور تا به حال خراشیده روی باند فرودگاه حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان گفت: مجلس در روز چهارشنبه.

"بحث در طول حدود تاج گفت:" خان با اشاره به صوتی برگرفته از ضبط صدای کابین خلبان که روشن مکالمه بین خلبان و کمک خلبان. "تاج بود و غالب بر ذهن خود را. خانواده خود را تحت تاثیر قرار."

"چند هشدار و هشدار از جمله بیش از سرعت فرود دنده نه پایین و زمین در مجاورت هشدار نادیده گرفته شد" آن اضافه شده است. "فرود انجام شد با دنده فرود کردهاند. هواپیما را لمس باند سطح در موتورهای آن."

کنترل ترافیک هوایی پاک هواپیما به زمین بدون توجه به این که فرود چرخ دنده شد تمدید نمی شود, این گزارش در بر داشت. علاوه بر این خلبانان نمی شد در مورد هر گونه آسیب احتمالی به موتور از اولین فرود تلاش.

"هنگامی که هواپیما در زمان خاموش دوباره هر دو موتور آسیب دیده بود و زمانی که هواپیما به ساخت یک رویکرد برای یک لحظه فرود آن را ندارد که قدرت و سقوط در مناطق مسکونی منطقه" خان اضافه شده است.

وزیر افزود که این هواپیما بود: "100 درصد مناسب برای پرواز" و خلبانان بودند که در تصادف کشته شد, با تجربه و پزشکی مناسب است.

ادامه مطلب: بازمانده از پاکستان سقوط هواپیما بازگو ترسناک

هواپیما سقوط کرد و تنها چند روز پس از پاکستان برداشته آن coronavirus محدودیت های که شده بود در محل پس از مارس. پروازهای داخلی اجازه داده شد برای از سرگیری پیش از اسلام, تعطیلات عید فطر, اما جایگزین صندلی در هواپیما بود به سمت چپ خالی است.

این هواپیما حامل 91 مسافر و هشت خدمه. هواپیما قطعه قطعه از طریق ساختمان های مسکونی و یک دختر 13 ساله دختر روی زمین بود به ضرب مجروح شدند.

گزارش کامل منتشر می تواند نسبت به پایان سال.

ببینید/rc (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب