پاکستان: صدها تن از بیش از پاراچنار حمله بمب

یک بمب گذاری در اکثریت شیعه در شهر پاراچنار در نزدیکی مرز افغانستان به ارمغان آورده است جمعیت از معترضان به خی

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

یک بمب گذاری در اکثریت شیعه در شهر پاراچنار در نزدیکی مرز افغانستان به ارمغان آورده است جمعیت از معترضان به خیابان ها. قهر مردم محلی می گویند نیروهای امنیتی در حال عدم محافظت از آنها را از افراط گرایان سنی.

صدها نفر از معترضان در برابر دولت و نیروهای نظامی در شمال غربی پاکستان در شهر پاراچنار در روز جمعه پس از یک انفجار پاره پاره از طریق یک بازار محلی و زخمی شدن 18 نفر است.

این انفجار در مربوطات عمدتا شیعه محله در روز پنج شنبه به عنوان مردم از خرید میوه و سبزیجات, مقامات گفت. هیچ کس مسئولیت این حمله است.

به زودی پس از بمباران معترضان بر روی خیابان ها آمدند و صحنه تحصن در مقابل مطبوعات محلی که در آن بسیاری از ماند یک شبه معترض علی توری گفت: آلمان آژانس خبری DPA.

ادامه مطلب: آنچه که در پاکستان در حال پیگیری موضوع همه چیز در مورد ؟

DW خبرنگار در استان پیشاور Mudassar شاه گفت: معترضان نگه نیروهای پاکستانی به طور مستقیم مسئول خشونت است. بسیاری از سوال چگونه چنین حملات می تواند رخ دهد هنگامی که وجود دارد سنگین است استقرار نیروهای نظامی در منطقه و از جمله تدابیر شدید امنیتی در اطراف شهر او اضافه شده است.

"چند تن از بزرگان هستند که آنها را به اطلاع دولت در مورد حرکات مشکوک تروریست ها در منطقه" او گفت:.

'موج خشونت'

پاراچنار نهفته است که در یک منطقه عمدتا شیعه منطقه در نزدیکی مرز با افغانستان بارها و بارها هدف حمله ستیزه جویان سنی در سال های اخیر است. شهر احاطه شده است مناطقی که زمانی تحت کنترل طالبان است که امروز هنوز هم به عنوان مخفیگاه این گروه است.

دولت پاکستان و ارتش باید گفت که این منطقه پاک شده از افراط گرایان با وجود ادامه حملات.

ادامه مطلب: طالبان معامله: چگونه پاکستان 'اسلامگرا پشتیبانی' در نهایت پرداخت می شود

گروه حقوق پشتون Tahafuz جنبش (PTM) گفت: این امر تماس بیشتر تظاهرات اگر کسانی که پشت دوشنبه بمب گذاری بودند را دستگیر کردند.

"این موج جدید خشونت در جریان است برای چند ماه. ما می خواهیم برای پایان دادن به آن" PTM رهبر Manzoor Pashteen گفت: DPA.

با توجه به پاکستان روزنامه طلوع این هفته انفجار سوم بود که چنین انفجار در منطقه در بسیاری از سال. DW خبرنگار شاه گفت: آن را نیز پس از یک تفنگ سنگین نبرد هفته گذشته محلی بین اهل سنت و شیعیان رقابت برای زمین.

علی بگوم تنها زن نامزد از این منطقه به اجرا در پاکستان 2018 انتخابات گفت: DW که حمله همیشه اتفاق می افتد زمانی که مردم فراموش آخرین حادثه مرگبار.

در ماه ژوئن سال 2017, این شهر ضربه توسط زخمی که به کشته شدن حداقل 80 نفر و زخمی شدن بیش از 200 نفر دیگر.

Mudassar شاه کمک به این گزارش.

nm/msh (AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب