پاکستان خطر فاجعه با آن ستیز coronavirus استراتژی

پاکستان ثبت بیش از 4000 coronavirus موارد در یک روز – در نظر گرفتن تعداد کل عفونت های گزارش شده به بیش از 82,0

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

پاکستان ثبت بیش از 4000 coronavirus موارد در یک روز – در نظر گرفتن تعداد کل عفونت های گزارش شده به بیش از 82,000. برخی از گزارش ها نشان می دهد که موارد واقعی در این کشور می تواند در میلیون است.

رسانه های پاکستان به تازگی گزارش شده است که در استانی در بخش بهداشت و درمان را پیدا کردن نشان داد که تعداد COVID-19 موارد تنها در شهر لاهور می تواند حدود 700,000.

"هیچ محل منطقه مسکونی و... است که عاری از بیماری" در این استان با توجه به گزارش ارائه شد به استان پنجاب ارشد وزیر عثمان Buzdar تقریبا دو هفته پیش.

با توجه به سحر , روزنامه, وزارت بهداشت و درمان, توصیه وزیر بلافاصله پس از اجرای کامل مستند برای "حداقل چهار هفته" و اضافه کرد که موارد بدون علامت شد "منبع اصلی عفونت و انتقال محلی" در شهرستان.

"هر گونه تصمیم گیری های بعدی از بلند کردن آرامش و یا انجام دور با مستند اقدامات باید انجام شود پس از بررسی نتایج حاصل از نمونه برداری های انجام شده با فواصل منظم تا آخر تدریجی از ویروس" در این گزارش توصیه می شود.

ادامه مطلب: جشن عید افزایش coronavirus افزایش نگرانی در آسیای جنوبی

حتی موارد گزارش شده در پاکستان دیده می شود سنبله بزرگ در چند هفته گذشته. به عنوان چهارشنبه جنوبی کشور آسیایی تا به حال ثبت بیش از 82,000 COVID-19 موارد و تقریبا 1,700 مربوط به مرگ و میر. تعداد بالا هستند با وجود کم تست میزان در کشور است.

در عین حال نخست وزیر پاکستان عمران خان را رد کرد و خواستار تکمیل مستند. در عوض دولت لغو تمام محدودیت ها در یک تلاش آشکار برای احیای اقتصاد است.

"متاسفانه [قبلی] مستند در حال حاضر ضربه زدن به مردم فقیر. ما دیگر می توانیم که" خان گفت: رسانه ها در پایتخت اسلام آباد. "بنابراین به جز چند بخش همه بخش های دیگر باز خواهد ماند" خان گفت که دولت می خواهد به "نجات مردم از coronavirus و گرسنگی به طور همزمان است."

"Coronavirus هیچ جا در رفتن است حداقل در این سال است. این بدان معناست که ما باید با آن زندگی می کنند زیر دستورالعمل های ایمنی" خان گفت.

PM Khan: 'We have to live with the virus'

PM خان: "ما باید به زندگی با ویروس'

'استراتژی'

کارشناسان بهداشتی می گویند شدید افزایش coronavirus موارد در حال حاضر به سبب شیوع این کشور را به سیستم بهداشت و درمان.

"این یک هشدار دهنده وضعیت. افزایش تست خواهد شد و به احتمال زیاد گزارش شده تعداد افزایش به میلیون ها نفر. من از ترس همه گیر نیز در حال تبدیل شدن بیشتر مرگبار در پاکستان" Khizar حیات رئیس انجمن پزشکان جوان (YDA) گفت: DW.

"افزایش وجود محلی و بیمارستان های دولتی در لاهور بسته بندی شده با COVID-19 بیماران," او اضافه شده است.

ادامه مطلب: COVID-19: چرا در ماه رمضان می تواند یک فاجعه ماه برای پاکستان

دولت اما همچنان به تطهیر همه گیر تهدید با Yasmeen رشید استان پنجاب وزیر بهداشت گفت: "در بررسی های اخیر است که تخمینی از اندازه کوچک نمونه و دقیق نیست."

"مردم نباید وحشت" رشید با اشاره به استانی وزارت بهداشت گزارش.

PM خان بارها صحبت در برابر تحمیل سراسر کشور مستند به مهار این ویروس گسترش یافته است. در آخرین رسانه ها صحبت او حتی اعلام کرد از سرگیری فعالیت های گردشگری در کشور است.

خان بوده است ناودان برای آشکار "فقدان سیاست" برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. منتقدان می گویند دولت او شده است ارسال سیگنال های مختلط در مورد مستند که باعث شده مردم نه گرفتن آن را به طور جدی. نخست وزیر نیز ملایم با گروه اسلامی حتی اگر اولیه coronavirus عفونت تشخیص داده شد در میان بازگشت زائران از ایران و تندروهای سنی که حاضر به دنبال فیزیکی, فاصله, قوانین خود را در مجامع.

ادامه مطلب: Coronavirus و اسلام: پاکستان روحانیون حاضر به تعطیل کردن مساجد

صحبت کردن به طور انحصاری به DW سابق پاکستان بعد از ظهر و مخالفت رهبر شهيد Khaqan عباسی گفت که خان است "هیچ استراتژی شامل COVID-19."

"عمران خان اعلام کرد که دولت باز بخش گردشگری اما خیبر پختونخوا که خود را حزب در قدرت تحمیل شرایط اضطراری" عباسی گفت.

"عفونت نرخ در حال افزایش است اما ما تست ظرفیت است نه" نخست وزیر سابق گفت.

حیات موافقت با ارزیابی. "دولت هیچ coronavirus سیاست. آن مشورت پزشکان و مقامات بهداشت به تدبیر مستند ساز. تصمیمات خود را صرفا بر اساس منافع اقتصادی."

ادامه مطلب: پاکستان در مبارزه با COVID-19 تهدید فلج اطفال سرخک واکسن برنامه های

فاجعه قریب الوقوع?

پزشکان از ترس کاهش فاصله فیزیکی محدودیت می تواند آنها را در راه آسیب است.

"ما مواجه با کمبود شدید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), پنکه و دیگر امکانات پزشکی. دولت است نه کمک به ما ارائه نمی دنده محافظ برای کارکنان شاغل در اورژانس بخش" تیپو سلطان, رئیس جمهور سابق پاکستان در انجمن پزشکی (PMA) گفت: DW.

ادامه مطلب: COVID-19 در پاکستان: چرا دولت و پزشکان در تضاد هستند

"در بالا از آن, دولت, کاهش محدودیت ها و روحانیون در حال برگزاری جرم نماز در مساجد. تمام این می تواند منجر به افزایش coronavirus موارد در کشور است. من از ترس است که ما کل سیستم بهداشت و درمان عمومی خواهد شد, غرق," سلطان اضافه شده است.

بسیاری از مردم در کشور احساس این کشور به سمت یک unmanageable بحران بهداشتی با توجه به حکومت بد.

"تعهد در وقت دولت و PM خان. آنها نمی دانند که برای مقابله با این وضعیت" عباسی تاکید کرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب